• Hoi lieve Q'ers!
    Een aantal weken geleden werd er een voorstel gedaan om een 'cover of the month'-wedstrijd te integreren. Dat idee is - helaas - overboord nu, maar er waren wel veel enthousiastelingen!
    Dus nu had ik het idee om zelf zo'n wedstrijd te beginnen, een coverwedstrijd met ongeveer iedere week een andere opdracht. Nu vroeg ik me af of hier nog steeds mensen zitten die zo'n wedstrijd willen. Ik zoek dus mensen die mee willen doen, ongeveer vijf jury-leden en één of twee mede-organisatoren.
    Duuuus zien jullie zo'n wedstrijd zitten of totaal niet?

    potentiële deelnemers: ||||| |
    Jury/organisatoren: ||||| |

    [ bericht aangepast op 21 sep 2016 - 22:43 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Virtues schreef:
    Ik moet je als wedstrijdmod erop wijzen dat als je deelnemers daadwerkelijk aan gaat nemen, je eerst toestemming nodig zult hebben. Dit is alleen om te zien wie er geïnteresseerd zouden zijn, right?

    Lijkt me wel, anders had ze geen organisatoren meer nodig haha. :Y)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Count me in als deelnemer. (:


    Credendo Vides

    Virtues schreef:
    Ik moet je als wedstrijdmod erop wijzen dat als je deelnemers daadwerkelijk aan gaat nemen, je eerst toestemming nodig zult hebben. Dit is alleen om te zien wie er geïnteresseerd zouden zijn, right?

    Inderdaad, ik ken de huisregels (;


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)
    Inderdaad, ik ken de huisregels (;

    Het was niet aanvallend bedoeld hoor, sorry als het zo overkwam (: Het klinkt echt als een leuk idee!

    [ bericht aangepast op 22 sep 2016 - 10:15 ]


    in love with the fictional characters, I'm sorry