Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
Schrijf hier dan alles van je af.
Gawd, ik heb net ook gewoon een potje lopen janken, gelukstranen ook. Het is lang geleden geweest dat ik zoiets heb meegemaakt, echt
Ik krijg een Huawei P9 (grey)
Ik ben echt heel erg blij voor je. Hopelijk mag je - je lang goed voelen ^^.
Nope. In april wel maar ben toen haast doodgevroren dus we zitten nu vlakbij op een bungalowpark
Wij mochten dat niet omdat we met een groep jongeren gaan maar gelukkig heb ik een slaapzak bedoeld voor kamperen met koude temperaturen en een dik zacht Hogwarts huispak als pyjama :')
Ik had precies het zelfde op de dag van mijn diploma uitreiking :') Man, ik was zo blij dat het weg trok.
Ik heb het met make-up remover weg kunnen poetsen gelukkig. Er kwam echt veel rood vanaf. Maar goed ook omdat ik alleen mijn voorhoofd, neus en rond mijn mond en kin had gedaan. Gelukkig is de rode op, nu alle andere kleuren nog... (no_chears)
Wij mochten dat niet omdat we met een groep jongeren gaan maar gelukkig heb ik een slaapzak bedoeld voor kamperen met koude temperaturen en een dik zacht Hogwarts huispak als pyjama :')
Oeeeh, heel veel plezier De camping is echt gezellig, zeker als ze ook een kampvuur maken enz!
Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"