Ahavah schreef:
(...)
Daar strijden feministen ook voor. Als feminist strijdt je voor de beiden - je probeert de rechten van vrouwen overal ter wereld te verbeteren, dus ook die van jou. Het is niet omdat men in het westen meer rechten heeft dan in het Midden-Oosten, dat je eerst aan het Midden-Oosten moet werken. Je moet aan beiden tegelijk werken, vind ik.
Ik zou persoonlijk eerst in de landen/werelddelen beginnen met de basis beginselen,die de Westerse wereld allang kent, die deze landen nog niet kennen/hebben en dat daarna iedereen met dezelfde idealen verder kan werken aan een betere en gelijke wereld. Maar goed, je kan nou eenmaal van mening verschillen toch? Ik ben ergens wel een soort van blij dat er geen hele rel is ontketend, aangezien ik mijn eerste post opnieuw heb bekeken en aanhalingstekens hadden mijn mening misschien wel duidelijker gemaakt (:
Maar even terug naar het topic, weet iemand toevallig wie de kandidaat word voor de democraten als Clinton haar gezondheid niet optimaal genoeg blijkt te zijn? Hier ben ik namelijk best nieuwsgierig naar aangezien haar gezondheid zo'n topic is in de VS.
[ bericht aangepast op 19 sep 2016 - 19:50 ]