• Ik vond het verhaal van Once upon a time altijd al superleuk. Ik vond alleen dat sommige personages anders hadden gemoeten. Ruby, bijvoorbeeld. Ik vond het
    leuk bedacht dat ze en weerwolf was, alle ik vond toch dat ze een beetje anders had gemoeten. Of Aurora. Doornroosje is zo'n mooi sprookje, maar ik vind de actrice van Once Upon a Time daar helemaal niet bij passen.
    Daarom leek het me leuk om een RPG over dezelfde wereld van Once Upon a Time, met andere karakters, maar dezelfde sprookjes.
    Dit is het idee:
    Alle personages zijn weer in Storybrooke. Maar dan ook echt alle. Uit alle werelden.

    Dit keer kun je bijvoorbeeld ook Rapunzel kiezen, en mag je daar je eigen verhaal van maken, en zelf het uiterlijk bedenken.
    Er is weer een vloek uitgesproken over alle werelden. Dus ook over Neverland of Oz.
    Iedereen is naar Storybrooke. En het zijn zelfbedachte personages.
    P.S De normale personages van Once Upon a Time mogen ook gewoon.
    P.S FC gezocht? Je kan natuurlijk ook gewoon die van het karakter van Once Upon a Time.


    Gereserveerd:

    *Voor mezelf:* Little Red Riding Hood, niet Ruby.
    Belle, niet uit OUAT, dus niet met Rumple.


    [ bericht aangepast op 16 sep 2016 - 22:33 ]


    Never grow up, it's a trap.

    Is tinkerbell nog over?


    "Ze wouden mij zien vallen, maar ik sta er nog!"

    mag ik haar een heel ander karakter geven? mijn karakter?

    [ bericht aangepast op 17 sep 2016 - 22:32 ]


    "Ze wouden mij zien vallen, maar ik sta er nog!"

    Ik maak alvast wel een en kan jij het goed keuren.


    "Ze wouden mij zien vallen, maar ik sta er nog!"

    Naam: Tinkerbell
    Karakter:
    Kan aardig zijn, maar kan soms ook voor ze nadenkt iets zeggen en dat kan er dan niet echt leuk uitkomen.
    Ze heeft nadat ze iets heeft gedaan of gezegd wat niet eens is zo heel erg is snel spijt van iets.
    Ze heeft gewoon wat met mensen die ze niet mag. Die vind ze toch stiekem leuk.
    Ze is heel erg eigenwijs en heel erg ongeduldig.
    Ze is onzeker over haarzelf.
    Ze kan of heel erg positief zijn misschien iets te of heel erg negatief.
    Ze is een doorzetter. Dat is haar beste eigenschap.
    Ze heeft veel concentratie.
    Als ze iets wilt gaat ze er mee door tot het af is.
    Ze houd heel erg van roze dat is echt haar kleurtje en ze is heel erg meisjesachtig.
    Maar ondanks dat ze zo meisjesachtig is wilt ze het liefste jongensmeisjes als vrienden. Meisjesachtige meisjes kan ze het totaal niet mee vinden.
    En ze is als ze verliefd is echt heel erg lang op die persoon verliefd. Kan wel heel wat jaar duren. Op het moment is ze op Peter Pan verliefd al haat ze hem enorm.

    Angsten:
    Mensen loslaten dat vind ze heel erg moeilijk.
    Vooral de gene die ze leuk vind, maar de mensen waar die persoon mee om gaat kan ze gewoon ook niet loslaten ze kan gewoon niks of niemand loslaten.
    Dat is echt heel erg moeilijk voor haar.
    Vooral de mensen die ze eerst haatte.

    En natuurlijk het uiterlijk:


    "Ze wouden mij zien vallen, maar ik sta er nog!"

    tinkerbel1 schreef:
    Naam: Tinkerbell
    Karakter:
    Kan aardig zijn, maar kan soms ook voor ze nadenkt iets zeggen en dat kan er dan niet echt leuk uitkomen.
    Ze heeft nadat ze iets heeft gedaan of gezegd wat niet eens is zo heel erg is snel spijt van iets.
    Ze heeft gewoon wat met mensen die ze niet mag. Die vind ze toch stiekem leuk.
    Ze is heel erg eigenwijs en heel erg ongeduldig.
    Ze is onzeker over haarzelf.
    Ze kan of heel erg positief zijn misschien iets te of heel erg negatief.
    Ze is een doorzetter. Dat is haar beste eigenschap.
    Ze heeft veel concentratie.
    Als ze iets wilt gaat ze er mee door tot het af is.
    Ze houd heel erg van roze dat is echt haar kleurtje en ze is heel erg meisjesachtig.
    Maar ondanks dat ze zo meisjesachtig is wilt ze het liefste jongensmeisjes als vrienden. Meisjesachtige meisjes kan ze het totaal niet mee vinden.
    En ze is als ze verliefd is echt heel erg lang op die persoon verliefd. Kan wel heel wat jaar duren. Op het moment is ze op Peter Pan verliefd al haat ze hem enorm.

    Angsten:
    Mensen loslaten dat vind ze heel erg moeilijk.
    Vooral de gene die ze leuk vind, maar de mensen waar die persoon mee om gaat kan ze gewoon ook niet loslaten ze kan gewoon niks of niemand loslaten.
    Dat is echt heel erg moeilijk voor haar.
    Vooral de mensen die ze eerst haatte.

    En natuurlijk het uiterlijk:



    Je weet dat dit een ideetopic is en nog geen rollentopic (:.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    maar zou wat ik wil denk je wel mogen? Als we het gaan spelen?


    "Ze wouden mij zien vallen, maar ik sta er nog!"

    tinkerbel1 schreef:
    maar zou wat ik wil denk je wel mogen? Als we het gaan spelen?


    Het mag, uiteraard! Hier is het Rollentopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=180151


    Never grow up, it's a trap.