• Hey people how own a computer,

    ik zoek dus een mede schrijfster voor mijn storyDamn! He Is A Werewolf/Vampire. Die mede schrijfster schrijft dan de Isa pov en ik ga door met de Bella pov maar ik hou het niet vol om allebij de pov's te schrijven.
    Hier komt de inleiding:


    Wat als Bella een tweeling zus genaamd Isa had?
    Wat als ze nooit naar Forks is verhuist?
    Wat als Charlie en Renée bij elkaar waren gebleven?
    En zou ze dan Edward hebben leren kennen en Jacob?
    de twins Bella en Isa worden door hun ouders op hun 16e op kamers in New York City gestuurd. want de ouders moet van hun werk (iets met chemische stoffen) naar rusland om daar verder te werken. De twins vinden het alles behalve leuk dat ze moeten verhuizen. maar als ze daar zijn valt het allemaal mee. En dat komt vooral door de twee leuke jongens die ze ontmoeten maar zij blijken een groot geheim met zich mee te dragen.

    Het is dus een Twilight story een Edwrad/Jacob story op precies te zijn.

    Dit is wat je moet doen:
    Zet in een forum berichtje hieronder je naam, leeftijd is niet verplicht maar je mag het neerzetten zodat ik kan zien of je niet te oud of te jong bent, waarom je denkt dat je deze story samen met mij wilt schrijven of iniedregeval hoe vaak je kan schrijven.
    ene een link naar ej meester werk


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    -> Verplaatst naar story problemen


    I am an idiot, I move.

    hoi

    Ik wil het wel maar ik heb daar echt geen tijd voor dan zou je echt heel lang moeten wachten ik hoop dat iemand met je wilt doen ;)


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Decoration schreef:
    hoi

    Ik wil het wel maar ik heb daar echt geen tijd voor dan zou je echt heel lang moeten wachten ik hoop dat iemand met je wilt doen ;)


    jammer,, hoop het ook heb alleen tot nu toe nog niemand gevonden):


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    Ik wil wel met je schrijven, ben bijna 15 jaar en heb al best wat story's geschreven. :Y)


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."