FearlessFire schreef:
(...)
Euhm het klinkt echt vaag wahaha. Bedoel je gewoon kleurvlekken?
Ik weet zelf niet eens wat ik zoek, haha :') Maar het komt er eigenlijk wel een beetje op neer, ja :') Anders ga ik gewoon mijn aanvraag doen en je ziet maar wat je ermee kunt. Het idee is nog vrij abstract in mijn hoofd, dus sorry als het heel erg vaag is.
Titel: Blauw met witte spikkels, als het kan ook graag een versie zonder titel.
Wel of geen username: Geen username.
Beschrijving: Oké, ik heb geen officiële korte inhoud, dus ik ga het zo goed en zo wel mogelijk proberen uit te leggen.
Het verhaal speelt zich dus af in de verre toekomst. Een buitenaardse kracht heeft zijn plek opgeëist op deze aarde. Die kracht bindt zich dus aan een mens en zodra dat gebeurt, krijgt niet alleen de kracht zelf, maar ook de mens een 'kleur'. De mensen met een kleur staan erom bekend om echte wereldveranderaars te zijn. Ze hebben alles wat ervoor nodig is om de samenleving te laten evolueren op een goede manier. Het is dus ook niet meer dan logisch dat de mensen met een kleur, de leiding nemen over de aarde. Op dit moment zijn de leidinggevende mensen Gebroken Wit en Blauw, maar er wordt dus een nieuwe kleur geboren. Die kleur is op dat moment alleen maar een pikzwart, zwevend bolletje, een heel abstracte kracht die alleen vorm kan krijgen als hij een goede gastheer vindt. Mijn hoofdpersonage wordt dus gevraagd om testen af te leggen om te zien of hij geschikt is als gastheer. Vreemd genoeg is hij dat ook en samen met nog een paar anderen, moet hij een missie volbrengen die Gebroken Wit en Blauw jarenlang hebben genegeerd, omdat de kwestie hen te gevoelig ligt.
Ik weet dat het vaag klinkt. In mijn hoofd ziet het er allemaal beter uit
Foto's: Zoals ik al zei; ik heb niet echt een idee voor specifieke afbeeldingen.
Sfeer: Futuristisch, maar ook een beetje magisch.
Horizontaal / Verticaal: Verticaal.
Extra's: Geen extra's :p
If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.