• Hallo!

    heeft er iemand wel eens ooit iets bij Wish besteld?
    zo ja komt het dan altijd aan en is het legaal?
    en ik hoorde dat je het via paypall moest betalen maar heb dat nog nooit gedaan dus heeft er iemand ervaring hoe dat allemaal werkt met zowel paypall als kopen via Wish?

    Thanks anyway


    I just come to read

    Ja, ook via Geek, is hetzelfde.
    Het is gewoon legaal en het kan ook gewoon met Ideal.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik koop constant via Wish, ik hou van Wish. Iets teveel.


    Your make-up is terrible

    Ruin schreef:
    Ja, ook via Geek, is hetzelfde.
    Het is gewoon legaal en het kan ook gewoon met Ideal.


    Thanks, ik ken ook Aliexpress of zo iets, maar daar heb je dus bij dat het niet altijd aankomt ...vandaar de vraag.


    I just come to read

    Ugh ik hou van wish... het is goed dat ik tot nu toe geen geld heb gehad hiervoor...


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Throne schreef:
    (...)

    Thanks, ik ken ook Aliexpress of zo iets, maar daar heb je dus bij dat het niet altijd aankomt ...vandaar de vraag.


    Aliexpress komt bij mij altijd binnen.


    Your make-up is terrible

    Ik heb inmiddels al tig dingen bij Wish besteld. Komt tot nu toe gewoon aan. ^^
    En als een product niet bevalt omdat het niet goed is, maak er een foto van en stuur die op met reden erbij. Dan krijg je gewoon je geld terug. ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Thunderfvck schreef:
    (...)

    Aliexpress komt bij mij altijd binnen.


    ah fijn!
    en stel je besteld een shirt, vallen die dan klein uit of niet? ik zit namelijk net tussen een s en een m in...


    I just come to read

    Throne schreef:
    (...)

    ah fijn!
    en stel je besteld een shirt, vallen die dan klein uit of niet? ik zit namelijk net tussen een s en een m in...


    Altijd 1 tot 2 maten groter nemen is mijn tip.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Throne schreef:
    (...)

    ah fijn!
    en stel je besteld een shirt, vallen die dan klein uit of niet? ik zit namelijk net tussen een s en een m in...


    Lees de reviews en de productinformatie. Soms staat er een maattabel tussen.


    Your make-up is terrible

    Thunderfvck schreef:
    (...)

    Lees de reviews en de productinformatie. Soms staat er een maattabel tussen.


    Precies. Het verschilt echt per verkoper. Ik had twee shirts van twee verschillende verkopers, allebei S. De een viel als M/L, de ander was echt een XXS.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted