• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 3 sep 2016 - 16:32 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik voel me ergens enorm lullig dat ik zo loop te zeiken om mijn geld :/ Misschien dat ik het maar gewoon moet laten zitten..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Wacht wacht, 220 euro aan boeken voor één vak? Ik hoop dat daar iets niet klopt. (no_chears)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Over een uur mijn piano ophalen asfdgifghfds (lol)

    Villainess schreef:
    Over een uur mijn piano ophalen asfdgifghfds (lol)

    Omygoodies! Wat voor merk?


    Deep inside, I've never felt alive

    Wtf wat is dat voor gedreun van muziek uit de stad. Holy shit dat staat hard.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Het is werkelijk waar deprimerend hoe weinig mensen oog hebben voor jazz en/of klassiek.

    Ja, ik judge je, als je zelfs maar weigert om één nummer te luisteren, omdat je het oubollig vindt.

    Ik judge je.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik hoop zo erg dat de politie snel komt. Die overbuurman zit echt iedereen met de dood te bedreigen, heeft iemand neergeslagen en laatst liep hij met een groot mes op iemand af om hem neer te steken...
    Nu ook. Hij loopt tegen iemand te schreeuwen en ik durf niet te kijken, want ik wil geen ruzie met hem, maar het is echt eng...


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    Ik hoop zo erg dat de politie snel komt. Die overbuurman zit echt iedereen met de dood te bedreigen, heeft iemand neergeslagen en laatst liep hij met een groot mes op iemand af om hem neer te steken...
    Nu ook. Hij loopt tegen iemand te schreeuwen en ik durf niet te kijken, want ik wil geen ruzie met hem, maar het is echt eng...


    Heb je wel al gebeld naar de politie?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    MonChevy schreef:
    (...)

    Heb je wel al gebeld naar de politie?


    De vorige keer toen hij iemand had neer geslagen en daarna hem wilde neersteken is de politie er geweest, maar nu is hij niet agressief. Hij loopt alleen mensen te bedreigen en ruzie te maken met mensen


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Nog steeds niet tevreden... My inspiration is dead and so is my profile

    I feel like watching Harry Potter. So. I'm gonna do it.

    Ik heb zo ontzettend de schurft aan die vreselijke smurf-accounts. Dan gaan ze gewoon in dezelfde matches als mijn vriend, die het allemaal nog wil leren, om vervolgens ons allemaal noobs te noemen >:c


    26 - 02 - '16

    JamesPotter schreef:
    (...)

    De vorige keer toen hij iemand had neer geslagen en daarna hem wilde neersteken is de politie er geweest, maar nu is hij niet agressief. Hij loopt alleen mensen te bedreigen en ruzie te maken met mensen


    Die man moet echt hulp krijgen. Hij is een gevaar voor iedereen, maar ook voor zichzelf. Bleh.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    MonChevy schreef:
    (...)

    Die man moet echt hulp krijgen. Hij is een gevaar voor iedereen, maar ook voor zichzelf. Bleh.


    Ja inderdaad. Hij rijdt ook altijd mega hard door de woonwijken heen. Het is gewoon echt eng. Ik hoop ergens gewoon dat hij wordt opgepakt en dan langer dan drie dagen vast blijft zitten


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Recherche schreef:
    (...)
    Omygoodies! Wat voor merk?


    Roland! Het is een elektrische piano, 88 toetsen. Die mensen speelden er nooit op, dus ik mag heb met kruk en pedaal voor 150 euries hebben!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Ja inderdaad. Hij rijdt ook altijd mega hard door de woonwijken heen. Het is gewoon echt eng. Ik hoop ergens gewoon dat hij wordt opgepakt en dan langer dan drie dagen vast blijft zitten

    Ja, en dat hij hulp krijgt.



    // Here we go again. Gister toch te veel gedaan denk ik, want de druk achter mijn linkeroog en bij mijn voorhoofd is weer terug :c


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.