• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 3 sep 2016 - 16:32 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Bonafide schreef:
    Dus, vanavond kwam mijn tussenjaar ter sprake en mijn ouders waren niet enthousiast over mijn schrijfambitie. Dat brak mijn hart toch een beetje.


    ik ken het
    ik leef met je mee


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ugh, waarom moet iedereen nou van die layout kunstwerkjes maken van hun rollen? Ik ben daar zelf niet bijzonder goed in en heb ook geen zin om er moeite in te steken, maar als ik als enige met een simpele layout aan kom zetten, voel ik mezelf zo knullig, terwijl ik toch echt wel ervaring heb met rollen maken :C


    Stenenlikker

    WingedHussar schreef:
    Ugh, waarom moet iedereen nou van die layout kunstwerkjes maken van hun rollen? Ik ben daar zelf niet bijzonder goed in en heb ook geen zin om er moeite in te steken, maar als ik als enige met een simpele layout aan kom zetten, voel ik mezelf zo knullig, terwijl ik toch echt wel ervaring heb met rollen maken :C


    Je mag altijd de mijne kopiëren. Hij is redelijk simpel, maar wel iets meer zo'n 'kunstwerkje'.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik vind het echt ongelofelijk hoe je het volhoudt. Zelfs na al die problemen en angsten zit je er mooi nog wel. Ik had het allang opgegeven als ik jou was. Je kan het echt wel nog eventjes volhouden, echt. <3


    Thank you <3


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Assassin schreef:
    (...)

    Je mag altijd de mijne kopiëren. Hij is redelijk simpel, maar wel iets meer zo'n 'kunstwerkje'.


    Ah, thanks! :3


    Stenenlikker

    SonOfGondor schreef:
    (...)

    Ik waardeer je reactie heel erg, echt waar, maar ik kán mijn zicht niet op mijn toekomst houden, want die is er gewoon niet. Ik heb geen doel en ook geen enkel vertrouwen in dat het beter zal worden. Met wat ik van mezelf te weten ben gekomen, ben ik bang dat ik gewoon nooit gelukkig zal zijn. Niet eens iets wat daarbij in de buurt komt.

    Heel vervelend dat je je zo voelt... ik hoop echt dat de dag snel zal komen dat je je lichtpuntje zal vinden!

    Geen alcohol meer, zei ik vanmiddag nog. Waarom drink ik nu weer alcohol, dan?


    Your make-up is terrible

    Ik heb echt trek, maar ik voel me zo misselijk.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Bucky is way too sexy for his own good.

    Eh, shit. Ik heb de FC van mijn rol alleen maar in een wordbestand staan en ik weet niet of ik op die manier de bron ervan kan achterhalen... Ik weet dat ik m van DA had, maar ik ben dus zo stom geweest om m daar niet te faven... Dan maar de moeilijke weg doen...


    Stenenlikker

    Bonafide schreef:
    Dus, vanavond kwam mijn tussenjaar ter sprake en mijn ouders waren niet enthousiast over mijn schrijfambitie. Dat brak mijn hart toch een beetje.


    can feel your pain, dat is waarom ik morgen met een master begin waar ik zeer sceptisch tegenover sta


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    WingedHussar schreef:
    Eh, shit. Ik heb de FC van mijn rol alleen maar in een wordbestand staan en ik weet niet of ik op die manier de bron ervan kan achterhalen... Ik weet dat ik m van DA had, maar ik ben dus zo stom geweest om m daar niet te faven... Dan maar de moeilijke weg doen...

    Je zou de afbeelding kunnen uploaden via tinypic en hem dan in Google slepen. Dan krijg je de naam vaak wel.

    Krolock schreef:
    (...)
    Je zou de afbeelding kunnen uploaden via tinypic en hem dan in Google slepen. Dan krijg je de naam vaak wel.


    Dat was dus mijn back-up plan, maar gelukkig kon ik m vrij gemakkelijk op DA terugvinden :)


    Stenenlikker

    Arjen Lubach, held.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    "I don't know if I'm worth all this, Steve."
    YES YOU ARE, BUCKY!