• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 3 sep 2016 - 16:32 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ga. Je. Spullen. Pakken.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Aah ik zit eindelijk in de zaal. Asddghdgjkgf

    OKE IK SNAP DAT EEN FLUITJE EVENTJES LEUK IS MAAR WE ZIJN AL EEN UUR BEZIG.


    What would Emma do?

    Ik ben het totaal niet eens met je mening. (cat)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Klote kind, je weet dat ik GEEN uitjes lust. Eten we pas om 8 uur door jou, lust ik het niet eens. Fijn. Fucking noodles voor mij dan maar.

    Ik hou verdomme altijd rekening met jou en je denkt geen seconde aan mij als je dat op dat moment wel zou moeten doen. Zo zie ik maar weer hoe blond je bent. Succes met je kind over 3 weken. Mij niet gezien.

    [ bericht aangepast op 3 sep 2016 - 20:08 ]

    Hou eens op met zeiken! Ugh. Ik ga niet terug naar mijn oude baan.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    morgen is het tijd om afscheid te nemen van mijn 2,5 maanden vakantie. Mag ik huilen? Ik kan er nog 2,5 gebruiken.

    Ik moet echt gaan hardlopen maar ik ben gewoon zo lui enmoe


    "Ignite, my love. Ignite."

    Volgens mij ga ik op dit punt alleen maar naar sociale gelegenheden omdat ik het cool vind dat ik het tegenwoordig aankan om sociale gelegenheden te ondergaan en niet echt per se omdat ik drie uur in de motregen in Bergen wil zijn hmm prioriteiten


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Hahahahaha no fml


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Dat moment wanneer iedereen echt overal het leuker zonder je heeft haha lol


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik bedenk mij net dat de route die ik van plan was te lopen niet kan. Dat is balen


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ribcage schreef:
    (...)

    Ik snap dat dit in amerika zo is en dat moet stoppen. Al geloof ik niet dat elke blanke agent een racist is en elke zwarte ongewapend en poeslief. Maar sommige BLM 'aanhangers' gaat ook wel extreem ver, zoals met de aanslagen in Nice laatst, toen stond het vol met reacties als:


    En dan hebben we dit nog, waar ik ook absoluut niet tegen kan:



    Dit is ook niet op jou gericht, maar in het algemeen.


    Nee, niet iedere agent is slecht, natuurlijk, maar dat neemt niet weg dat er toch sprake is van een systematisch probleem bij de Amerikaanse politie. Daar zijn onderhand zoveel verhalen van bekend (Micheal Brown, Eric Garner, Philando Castile, Alton Sterling, en ga zo maar door) dat het geen anekdotes meer zijn, maar nogal gruwelijke statistieken, die wekelijks moeten worden aangevuld. Ik zal je niet lastig vallen met de cijfers, maar ze zijn vrij gemakkelijk te vinden via Google, als je wilt.

    Ik snap dat je dingen zoals die die je onder de spoiler aangeeft niet vindt kunnen. Stomme reacties op internet zijn natuurlijk ook vervelend, maar ik denk dat iedereen het erover eens zal zijn dat dat qua urgentie niet helemaal gelijk staat aan dat er mensen worden neergeschoten op straat. Deze mensen zijn kwaad en grijpen dan terug op beledigingen aan het verkeerde adres, en dat is niet goed. Het doet echter ook niet af aan het heel reële belang, het doel of de nood van Black Lives Matter - ik denk, of hoop tenminste, dat iedereen het daar ook over eens zou kunnen zijn.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik voel me echt zo'n derde wiel of zo.


    26 - 02 - '16

    "The world moves on, with or without you."

    Just the The Fault In Our Stars way of thinking, tragically true :')