SonOfGondor schreef:
(...)
Schoolstress. Ik heb zoveel problemen en niemand reageert op mijn mailtjes en ik ben zo gestresst en bang, maar het kan niemand iets schelen. Mijn studie heeft er al voor gezorgd dat de afgelopen jaren de ergste jaren van mijn leven waren en nu moet ik weer terug en ik kan het gewoon niet.
Geloof het of niet, maar ik weet precies hoe je je voelt. Ik ben nu net begonnen aan een nieuwe opleiding - thank god - en ben zó blij dat ik van mijn 4 jaar durende hel af ben. Het is echt een kwestie van volhouden en je zicht op de toekomst houden want je zult er enkel sterker door worden en uiteindelijk zal alles beter zijn! Het leven kent ups en downs, en toevallig zit je nu misschien in een spiraal die enkel naar beneden lijkt te gaan, maar geloof me als ik zeg dat je hier niet in zult blijven vastzitten en je er wel weer uit komt.
En ookal denk je soms dat je er alleen voor staat, weet dat heel Q je echt wel een hart onder de riem wilt steken! Want je bent niet de enige die deze vervelende situatie moet doorstaan.
[ bericht aangepast op 4 sep 2016 - 20:22 ]