• Hoi hoi,

    Mijn boek (Luotisade - Schaduwen der Verdoemenis) doet mee aan de Stimuleringsprijs van Schrijverspunt. Als ik de meeste stemmen behaal, dan word ik op een aantal platformen gepromoot en daarnaast is prijzen winnen natuurlijk altijd leuk. Iedere stemmer maakt kans op een gratis exemplaar van mijn boek in het geval dat ik zou winnen.

    Zouden jullie je stem willen uitbrengen? Je hoeft bij mijn weten geen lid te worden, alleen op 'stemmen' te drukken en je mailadres in te vullen voor het geval dat je zelf een prijs zou winnen. Ik hoop dat jullie me hierin willen steunen, ik hoef jullie vast niet uit te leggen hoe belangrijk mijn boek voor mij is. :Y)

    Klik!


    Edit:

    Waaauw ik ben door naar de shortlist! Allemaal super bedankt ik ben nu zo blij! *O*
    Zouden jullie ook nog op de finale willen stemmen? Klik!

    Hugs for all! <3

    [ bericht aangepast op 2 okt 2016 - 12:47 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik heb ook weer gestemd


    Happy Birthday my Potter!

    Gestemd, veel succes! :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nog maar een paar dagen. ^^
    Ik begin zenuwachtig te worden. :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Tracker schreef:
    Nog maar een paar dagen. ^^
    Ik begin zenuwachtig te worden. :')


    Komt goed!
    Go Natas!<3


    You were born original, don't die as a copy.

    Tracker schreef:
    Nog maar een paar dagen. ^^
    Ik begin zenuwachtig te worden. :')


    SPANNEND!!! Maar dat gaat zeker goedkomen.. Luotisade FTW!


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Nou ik heb gestemd hoor. Ook al heb ik het nog niet gelezen, ik weet al dat het met jouw schrijfkunsten toch goed is.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Gestemd. Al is het alleen maar omdat je me geholpen hebt met mijn sectorwerkstuk (:
    Ik vind je een heel sympathiek mens en ik ga Luotisade zeker nog een keer lezen.


    What's meant to be will find it's way