• Hoi hoi,

    Mijn boek (Luotisade - Schaduwen der Verdoemenis) doet mee aan de Stimuleringsprijs van Schrijverspunt. Als ik de meeste stemmen behaal, dan word ik op een aantal platformen gepromoot en daarnaast is prijzen winnen natuurlijk altijd leuk. Iedere stemmer maakt kans op een gratis exemplaar van mijn boek in het geval dat ik zou winnen.

    Zouden jullie je stem willen uitbrengen? Je hoeft bij mijn weten geen lid te worden, alleen op 'stemmen' te drukken en je mailadres in te vullen voor het geval dat je zelf een prijs zou winnen. Ik hoop dat jullie me hierin willen steunen, ik hoef jullie vast niet uit te leggen hoe belangrijk mijn boek voor mij is. :Y)

    Klik!


    Edit:

    Waaauw ik ben door naar de shortlist! Allemaal super bedankt ik ben nu zo blij! *O*
    Zouden jullie ook nog op de finale willen stemmen? Klik!

    Hugs for all! <3

    [ bericht aangepast op 2 okt 2016 - 12:47 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Gestemd!


    Seasons will change, but I shall remain

    Gestemd

    Ook ik heb gestemd!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Gestemd ^^


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Done. ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Gestemd! Kun je ook ergens zien op welke plek je staat?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik hoorde alleen van iemand dat diegene direct na het stemmen kon zien hoeveel stemmen ik had, maar verder niet!


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ah, jammer. :/ Ik kan zien dat je stukje al 800 keer bekeken is, maar niet hoeveel stemmen je hebt. Het houdt het wel spannend natuurlijk. :'D


    What would Emma do?

    Vikings schreef:
    Ik hoorde alleen van iemand dat diegene direct na het stemmen kon zien hoeveel stemmen ik had, maar verder niet!


    Dat klopt, ik zag ook het aantal keer dat er gestemd was direct na het stemmen verschijnen. (:


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Gigantopithecus schreef:
    Ah, jammer. :/ Ik kan zien dat je stukje al 800 keer bekeken is, maar niet hoeveel stemmen je hebt. Het houdt het wel spannend natuurlijk. :'D

    Ja pff echt wel!


    Every villain is a hero in his own mind.

    Canagan schreef:
    (...)

    Dat klopt, ik zag ook het aantal keer dat er gestemd was direct na het stemmen verschijnen. (:

    En? En? :"P


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vikings schreef:
    Ik hoorde alleen van iemand dat diegene direct na het stemmen kon zien hoeveel stemmen ik had, maar verder niet!


    Ja 406 toen ik had gestemd


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Vikings schreef:
    (...)
    En? En? :"P


    409 gaf ie bij mij aan. ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Wtf dat is ziek veel


    Every villain is a hero in his own mind.

    Oh wauw, je bent echt goed bezig! d:


    What would Emma do?