• Hoi hoi,

    Mijn boek (Luotisade - Schaduwen der Verdoemenis) doet mee aan de Stimuleringsprijs van Schrijverspunt. Als ik de meeste stemmen behaal, dan word ik op een aantal platformen gepromoot en daarnaast is prijzen winnen natuurlijk altijd leuk. Iedere stemmer maakt kans op een gratis exemplaar van mijn boek in het geval dat ik zou winnen.

    Zouden jullie je stem willen uitbrengen? Je hoeft bij mijn weten geen lid te worden, alleen op 'stemmen' te drukken en je mailadres in te vullen voor het geval dat je zelf een prijs zou winnen. Ik hoop dat jullie me hierin willen steunen, ik hoef jullie vast niet uit te leggen hoe belangrijk mijn boek voor mij is. :Y)

    Klik!


    Edit:

    Waaauw ik ben door naar de shortlist! Allemaal super bedankt ik ben nu zo blij! *O*
    Zouden jullie ook nog op de finale willen stemmen? Klik!

    Hugs for all! <3

    [ bericht aangepast op 2 okt 2016 - 12:47 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Mijn stem heb je! De teller stond, na mijn stem, op 628! Het schiet lekker op (:


    26 - 02 - '16

    Ik ben echt heel benieuwd of dat het totaal aantal stemmen is of die van jou. :') Ik hoop echt dat je wint! *O*


    What would Emma do?

    Oh, daar ben ik inmiddels achter haha, dat is het totaal aantal uitgebrachte stemmen. Op de eerste vijfhonderd stemmen is wel een voorlopige top tien samengesteld en daar sta ik wel tussen. :3


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vikings schreef:
    Oh, daar ben ik inmiddels achter haha, dat is het totaal aantal uitgebrachte stemmen. Op de eerste vijfhonderd stemmen is wel een voorlopige top tien samengesteld en daar sta ik wel tussen. :3


    Kunnen wij dat ook zien?!(:


    You were born original, don't die as a copy.

    Het aantal stemmen staat hier, en daar onder worden de top 10 boeken één voor één getoond. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Op basis van de eerste 750 stemmen sta ik nog steeds in de top 10! (hoera)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Waaauw ik ben door naar de shortlist! Allemaal super bedankt ik ben nu zo blij! *O*
    Zouden jullie ook nog op de finale willen stemmen? Klik!

    Hugs for all! <3


    Every villain is a hero in his own mind.

    Done. *O*


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    Done. *O*


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    -> Titel aangepast. (;


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    Done. *O*


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Gestemd


    wees jezelf, er zijn al zoveel anderen.

    Op de een of andere manier ben ik er in geslaagd om meerdere keren te stemmen. :') YW.


    What would Emma do?

    Gestemd (:


    chaos makes the muse

    DONEE!!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.