• Beste mede quizletters,

    Voor school moet ik dit jaar een PWS schrijven voor een zelfgekozen onderwerp. Ik heb voor het vak Engels gekozen en ga mezelf dingen afvragen betrekking op het ontstaan van één van de meest gesproken wereldtaal aka een lingua franca.
    Nu ga ik een van mijn deelvragen beantwoorden door middel van enquêtes en ik zou het tof vinden als jullie deze poll zouden willen invullen voor me.

    Je helpt me er onwijs mee en natuurlijk zal ik bij de bronnen Quizlet zetten ter referentie (:

    Bedankt!

    Klik voor de poll.

    [ bericht aangepast op 29 aug 2016 - 19:43 ]

    Gedaan (:
    Succes met je PWS ^^

    Zapdos schreef:
    Gedaan (:
    Succes met je PWS ^^


    Top! Dankje. c:

    Ik heb het ingevuld. Ik studeer taalwetenschap, dus ik vind dit een heel interessant onderwerp voor een PWS. Succes ermee! *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Done, veel succes! c: Ik ben stiekem ook eens benieuwd naar de antwoorden.


    What would Emma do?

    Square schreef:
    Ik heb het ingevuld. Ik studeer taalwetenschap, dus ik vind dit een heel interessant onderwerp voor een PWS. Succes ermee! *O*

    Dat vond ik zelf dus ook. :'D Omdat ik een Engelse studie wil gaan doen als ik geslaagd ben, vond ik dit toepassend want zo laat ik zien dat ik volledige Engels talige essays aan kan.

    Gigantopithecus schreef:
    Done, veel succes! c: Ik ben stiekem ook eens benieuwd naar de antwoorden.

    Dankje! Ik ook, deze poll is onderdeel van de vraag 'How does English influences us today?'. En dat maakt natuurlijk heel erg uit of men vloeiend of gebrekkig Engels spreekt. Als ik heel veel stemmen heb deel ik de resultaten er van wel!

    58 views en toch maar 10 stemmen... :') Beetje teleurstellend, kleine moeite en grote dank!

    Gestemd!

    Hanaemi schreef:
    58 views en toch maar 10 stemmen... :') Beetje teleurstellend, kleine moeite en grote dank!