1. ——Als je een plaatje of schildering kon tekenen van een willekeurige omgeving waar je ooit in geweest bent, wat zou je dan tekenen/schilderen?
De zonsondergang aan het meer in San feliciano
2. ——Als je wist dat de Aarde zou vergaan volgend jaar, wat zou je dan nu anders doen?
Me nooit meer druk maken om wat dan ook....behalve het feit dat er nog zoveel is wat ik zou willen doen. Oké ik zou me dus wel druk maken hahaha. Waarschijnlijk zou ik zoveel mogelijk proberen te doen in die tijd en hopen op een oplossing.
3. ——Als je getuige zou kunnen zijn van elke gebeurtenis in het verleden, heden of toekomst, welke zou het dan zijn?
Het enigste waar ik aan kan denken is het huwelijk van mijn ouders.
4. ——Als je maar aan één project zou mogen werken voor het komende jaar, wat voor project zou dat zijn?
Waarschijnlijk mijn eigen boek, wat ik in gedachten al acht jaar aan het schrijven ben hahaha.(':
5. ——Als je je voornaam zou veranderen, waarnaar zou je het dan veranderen?
Lastig, in ieder geval iets wat minder Nederlands klinkt. Puur omdat we in een aardig globaliserende wereld leven en 99.999% van de mensen op aarde mijn naam niet fatsoenlijk kan uitspreken.(': Dus iets van June ofzo?
6. ——Als je de loterij zou winnen, wat zou je dan als eerste doen?
Misschien het meest egoïstische antwoord mogelijk, maar dan zou ik mezelf genezen van diabetes...en mijn broer natuurlijk ook. En mijn moeder natuurlijk genezen als er iets is wat ik met dat geld voor haar kan betekenen, mijn moeder zou sowieso voor gaan want met diabetes kan je leven, maar er is naar mijn weten geen immens dure behandeling voor borstkanker die wonderbaarlijk alles opeens geweldig maakt.
7. ——Als je het antwoordt op elke vraag zou weten, welke zou het dan zijn, naast “Wat is de zin van het leven”?
Word ik ooit echt gelukkig?
8. ——Als je een feestje zou geven, wat voor een dan ook, wat voor feestje zou het dan zijn, en ter gelegenheid waarvan?
Een super uitgebreid Harry Potter feest met alles erop en eraan inclusief allerlei kostuums en bezems en misschien wat castleden??!! En dan moet iedereen van quizlet komen natuurlijk.(:
9. ——Als je ervoor kon kiezen om voor altijd één bepaalde leeftijd te hebben, welke zou dat dan zijn?
Als ik nu moet kiezen: 18, maar ik weet niet hoe me leven er uitziet als ik 21 ben, misschien is het dan wel veel beter dan nu. Dan zou ik namelijk 21 willen zijn.
10. ——Als je iedereen zou kunnen kiezen, wie zou je dan kiezen als je mentor?
J.K Rowling, hands down. Die vrouw heeft zoveel meegemaakt en kijk waar ze nu is.
L
11. ——Als je zou kunnen leren om alles te doen, wat zou je dan kiezen?
Heel veel talen kunnen, ik ben namelijk dyslectisch en talen leren is voor mij tot nu toe praktisch onmogelijk gebleken, op Engels na dan. Terwijl het me wel heel leuk lijkt om met meer mensen écht te kunnen communiceren en diepere gesprekken te hebben.
12. ——Als je onsterfelijk zou zijn voor 1 dag, wat zou je dan doen?
Bungee jumpen, skydiven, naar de bodem van de Oceaan want hé als ik niet dood kan kan ik ook niet dood door een haai or verstikking....daarnaast zou ik dan misschien wel een vulkaan in springen en een krokodil voeren....hmm ja dat soort dingen.(': Daar ben ik normaal dus echt een te grote schijterd voor hahaha.
13. ——Als je iedereen zou kunnen ontmoeten, levend of overleden, wie zou je dan ontmoeten?
Again, J.K Rowling.<3 Heldin van de afgelopen millennia voor mij.(':
14. ——Als je zou reïncarneren als een dier/drankje/bepaalde smaak ijs, welke zou het dan zijn
Een fluffy hond, cola light of simpelweg een bolletje vanille ijs: ondergewaardeerd maar altijd lekker.
15. ——Als je elke willekeurige fictieve persoon zou kunnen zijn, wie zou je dan kiezen?
Ik ga nu in gedachten veel te veel fictieve karakters uit boeken af en verwerp ze gelijk. Ik bedoel maar, wie wilt er aan het einde van de dag Katniss everdeen zijn die haar zusje verloor, wiens geliefde gemarteld werden en wie twee keer mensen moest afslachten om te overleven. Ik geloof dat ik ook niet graag in Harry Potter, Tris Prior of wie van de hoofdpersonen dan ook zijn schoenen zou willen staan. Als ik echt moet kiezen zou ik waarschijnlijk Ash van Pokémon kiezen hahahaa, beetje de wereld rond reizen en schattige vriendjes verzamelen waarmee ik vecht voor een doel. Ja dat klinkt wel goed.:'D
[ bericht aangepast op 29 aug 2016 - 0:14 ]
You were born original, don't die as a copy.