Hoi Quizletters!
Vandaag kreeg ik plots, het overviel me bijna, een idee voor een verhaal. Ik ben er best enthousiast over, maar ik heb zo het gevoel dat ik een dergelijk verhaal al eens gelezen heb (of toch bepaalde aspecten ervan). Natuurlijk is het moeilijk om volledig origineel te zijn, maar ik wil nu ook niet halverwege het verhaal te weten komen dat ik bijna exact hetzelfde aan het schrijven ben als een of andere Angelsaksische Young Adult schrijver. (:
Ik weet ook niet echt hoe ik te weten kan komen of het verhaal echt origineel is, behalve even de meest voor de hand liggende titels intypen in Google en zien wat het resultaat is.
Ik dacht dat het misschien een goed idee was om hier even een soort van synopsis te zette en als een van jullie het dan herkent is mijn probleem opgelost. (:
[hoofdpersonage] leeft in een wereld waar alleen soulmates elkaar kunnen aanraken zonder een verschrikkelijke pijn te voelen. Wanneer ze de oorzaak is van een ongeval, voelt ze zich verantwoordelijk voor het herstel van de jongeman in kwestie. Beiden beginnen steeds meer om elkaar te geven, maar kunnen elkaar nog steeds niet aanraken...
Ik moet het verhaal wel nog wat verder invullen, maar dit is de rode draad zeg maar. ^^ Het is vooral het niet kunnen aanraken aspect dat me wat dwars zit. (:
The soul needs autumn.