• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Audino schreef:
    Vreemden die je taggen in IG reacties bij foto's van 'krijg meer volgers' accounts. Tyf een eind op.


    Oh god ja. Dan zie ik dat ik een melding heb dat iemand me tagde in een reactie en ik hoop dan dat ik een serieus bericht heb en dan is het zoiets asdfghjkll >:c


    26 - 02 - '16

    Meteorites schreef:
    mijn cosplay is officieel klaar! Zou ik het delen met jullie ;wbw


    Jaaaaaa. Ik ben altijd voor cosplay showen.


    Happy Birthday my Potter!

    Erlebnis schreef:
    (...)

    Oh god ja. Dan zie ik dat ik een melding heb dat iemand me tagde in een reactie en ik hoop dan dat ik een serieus bericht heb en dan is het zoiets asdfghjkll >:c

    Ja, heel vervelend (cat)

    // whahaha, deze vrouw zit in bad, man kijkt naar haar en ze praten. Dan moet hij zich omdraaien voordat ze uit bad komt. Lolololol.

    De kleding die ze aan heeft bedekt haar borsten niet als je vanaf de voorkant kijkt. Nog meer lol.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2016 - 17:30 ]

    Vette actie bij Game mania. Heb nu 4 games waarvan er 2 betaald zijn(allen tweedehands en vet goedkoop). Heb nu:
    Uncharted: Drake's Fortune
    Uncharted 3: Drake's Deception
    Fin fantasy XIII
    Assassins greed: Black flag


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Animato schreef:
    (...)

    Doh. _O_


    GredWeasley schreef:
    (...)

    Jaaaaaa. Ik ben altijd voor cosplay showen.



    ta da!

    Je bent weer thuis. Wat ontzettend leuk.:W

    / wanneer je niet verder komt met een spel.

    Oh jee, mijn stalker uit de tweede van de middelbare school is terug. Ksst, ga weg jij! Alsjeblieft?;c


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Theme's Hospital spelen.

    "Patients are reminded - not - to die in the corridors."

    En ook wanneer je gedetaileerd naar het spel gaat kijken, naar de cv's van de mensen die je aan kan nemen. Er staan zulke onnozele dingen in 'smells faintly of cabbage' lol.


    26 - 02 - '16

    Ugh ik ben echt fuckng misselijk


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    En dat was het moment waarop Midorima boodschappen ging doen.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Dus dat wij geen eten hebben is mijn schuld? Je had op zijn minst op tijd door kunnen geven of je mee at. Dan had ik op tijd vlees eruit kunnen halen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Hahahaha al die mensen kijken :')


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Hmmm ik denk niet dat ik het zaag werk af ga krijgen vandaag :/ het is zoveel werk damn.


    Happy Birthday my Potter!

    Wat een kut dag.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Goed, iedereen heeft ruzie met elkaar en ik begin het zat te worden. Send help please


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."