• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    26 - 02 - '16

    Bweeh, ik hoor die kutkinderen buiten weer schreeuwen...


    Stenenlikker

    Dit lied is echt moeilijk te coveren!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Echt fijn dat mijn Internet het niet fatsoenlijk doet. Daar gaat mijn Netflix avond.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Vuurtje, dus warme voetjes. Laptop. I'm content.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Hoe ga ik vijf dagen reizen naar onze bestemming doorkomen zonder dat ik stoom af kan blazen omdat we constant op elkaars lip zullen zitten. Deze kutvakantie gaat mijn hele depressieshit weer helemaal door elkaar schudden, verdomme.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2016 - 22:09 ]

    SUICIDE SQUAD YES AAAH.


    wat was dit ookalweer

    Ik heb het zo koud. WTF.

    Wanneer je ma en der vriend hartjes tekenen op de deur van de douchen wanneer deze beslagen is en jij er een gebroken hartje van maakt. Ik ben een slecht slecht persoon.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Haha awesome. De nachtmerrie die hij nu heeft over een schilderij, heb ik ook altijd als ik ziek ben. Niet die droom, duuh, maar ik ga altijd schilderijen zien als ik koorts heb en dat is alleen als ik mijn ogen sluit, waardoor ik dus heel bang wordt (zijn niet hele leuke schilderijen) en dus niet kan slapen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik had echt die film niet moeten kijken. Shit shit shit.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Vandaag was echt geen productieve dag. ;c


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Waarom heb ik opeens zin om een crime/hood-ORPG te beginnen?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Sableye schreef:
    Waarom heb ik opeens zin om een crime/hood-ORPG te beginnen?

    I think I would join c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Trikru schreef:
    (...)
    I think I would join c:

    Ik weet het alleen niet zeker (of ik daar genoeg animo voor heb en dat ik daar tijd voor heb). Ik wil het niet verwaarlozen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Sableye schreef:
    (...)
    Ik weet het alleen niet zeker (of ik daar genoeg animo voor heb en dat ik daar tijd voor heb). Ik wil het niet verwaarlozen.

    Snap ik. Misschien een idee-topic openen? c:

    [ bericht aangepast op 5 aug 2016 - 22:54 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.