• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    26 - 02 - '16

    Rivailles schreef:
    (...)

    Yess ^^

    Ik mocht willen dat het bij mij wat slordig zou mogen zitten, maar helaas. Strakke lijnen it is.



    Het ergste is dat ik er helemaal niet op lijk en dus echt heel hard met make up aan de slag moet x)


    Ik wil een foto hoor! ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Trikru schreef:
    (...)

    Ik wil een foto hoor! ^^


    Zal ik later doen, wanneer ik "klaar" ben met de make up, al denk ik niet dat het gaat lukken haha. Maar hee, dan heb jij ook weer iets om om te lachen ^^

    - M'n zusje loopt nu al continu te zeggen dat ik er lelijk uit zie en alles. Well fenks mateh.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2016 - 20:16 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Rivailles schreef:
    (...)

    Zal ik later doen, wanneer ik "klaar" ben met de make up, al denk ik niet dat het gaat lukken haha. Maar hee, dan heb jij ook weer iets om om te lachen ^^

    - M'n zusje loopt nu al continu te zeggen dat ik er lelijk uit zie en alles. Well fenks mateh.

    I could use a laugh c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb ineens een krankzinnig goed idee voor een verhaal, maar hoe ga ik dit uitschrijven D:


    26 - 02 - '16

    Je gaat maar eerst je belofte nakomen hoor en anders heb je pech (cat)


    Happy Birthday my Potter!

    Zin in morgen maar geen zin in het rijden. Hmpf. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Kokoskransen zijn <3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb nog een lange weg te gaan voor ik dit onder de knie heb haha.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Bwuh, fuck depression.

    Zo eigenwijs als ik ben, ben ik nu alsnog het verhaallijn aan het uitwerken van een nieuw verhaal. Nu al verliefd.

    Yeah Kensington komt ook! Dit wordt zo een leuke avond :3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oeps, ik heb per ongeluk iets verdrietigs geschreven.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Zojuist een album van Shawn Mendes en Zelda: Ocarina of time voor de 3Ds besteld. Me is happy c:

    [ bericht aangepast op 5 aug 2016 - 21:26 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Villainess schreef:
    Bwuh, fuck depression.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Dit lied blijft kippenvel geven, damn. Ik vind het zo mooi, ik zie er ook allemaal scenes voor me die zich afspelen <3
    Vind nog steeds dat dit in The 100 moet gebruikt worden.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2016 - 21:29 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.