• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

26 - 02 - '16

Rivailles schreef:
    (...)

Ik hoop het ook niet haha. Ik ben zo benieuwd! Al zijn mijn verwachtingen misschien wel wat hoog haha.

Ja, die van mij ook. S1 was echt gaaf en steeds spanning. Ik hoop dat S2 dat ook heeft en ik hoop niet dat er té veel hoofdrolspelers dood gaan. En ik hoop op heel veel titan invasies (:

ObiWanHamSolist. (cat)

• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

Audino schreef:
    (...)
    Ja, die van mij ook. S1 was echt gaaf en steeds spanning. Ik hoop dat S2 dat ook heeft en ik hoop niet dat er té veel hoofdrolspelers dood gaan. En ik hoop op heel veel titan invasies (:

Hahaha inderdaad. Ik ben zelf echt benieuwd wie er allemaal doodgaan.

"A good book is always good, no matter how many times you've read it."

Pizza. I love pizza pollo. Hmmm

// De gardener in deze serie heeft echt hele wijze woorden.

[ bericht aangepast op 5 aug 2016 - 17:41 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Ze werken de tepels in de muziek video weg, maar met haar pak waarin ze naakt lijkt plakken ze er bollen stof op...

En natuurlijk kan de erg dikke (nog zacht gezegd) vrouw niet onderbreken, die ook naakt moet zijn want anders is het discriminatie naar dikke mensen..

In al haar video's zitten naakte mensen en speelt ze uitgebreid met haar borsten. Of ze ligt met haar benen wijd. Oke, dat is dus wie Brooke Candy is.

[ bericht aangepast op 5 aug 2016 - 17:49 ]

"Leuk voor je kinderen later."

Ja maar ik wil geen kinderen. Ik wil niet eens een relatie, hehe :')

Rivailles schreef:
    "Leuk voor je kinderen later."

Ja maar ik wil geen kinderen. Ik wil niet eens een relatie, hehe :')

Or you go for woman :W
    Hoef je niet bang te zijn zwanger te raken ook nog. Win-win

[ bericht aangepast op 5 aug 2016 - 18:02 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Trikru schreef:
    (...)
    Or you go for woman :W
    Hoef je niet bang te zijn zwanger te raken ook nog. Win-win

Hahah, dat kan ook nog ja :Y)
    Maar ik heb bindingsangst dus het gaat wss wat lastig worden haha.

Rivailles schreef:
    (...)

Hahah, dat kan ook nog ja :Y)
    Maar ik heb bindingsangst dus het gaat wss wat lastig worden haha.

Ooh ja dat is wel balen ja!

//
    Rum rozijnen vla. Heeeemel

[ bericht aangepast op 5 aug 2016 - 18:05 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Altijd leuk als het eerste wat je moeder zegt als ze binnenkomt 'je ziet er slecht uit' is. Yay, thanks mom. :'D

She's imperfect but she tries

Dit is echt prachtige muziek <3

Don't walk. Run, you sheep, run.

omfg ik wil je steken fxcking *censor*

[ bericht aangepast op 5 aug 2016 - 18:37 ]

Heaven is a place that we all have

Hmn, sinds die ene attractie op de Tilburgse kermis is mijn rechteroog zo raar bezig. Het lijkt wel of hij verslechterd is kwa zicht, want ik zie zelfs met bril nog (lichtelijk) wazig. En ik weet zeker dat het door die attractie komt, want toen ik daar uit kwam had ik het meteen. Damn. Wat nu?

Ich liebe dich 27.12.23

Petit schreef:
    omfg ik wil je steken fxcking *censor*

Wat wat wat. Wat een taal.

Don't walk. Run, you sheep, run.

Dit is echt zo krom als wat. Mijn ouders mogen wat voor lelijke opmerking dan ook richting mij maken, maar ik mag geen weerwoord geven, want dan verziek ik de sfeer. Verder vinden ze dat het gewoon die lelijke dingen mogen blijven zeggen, want ik hoor kennelijk toch alleen maar wat ik zelf wil horen.

Nee, ik vraag niet om jullie mening over wat ik eet, hoe ik leef of wat dan ook. Laat me gewoon met rust, voor in ieder geval de vijf dagen van de vakantie die ik nog over heb. De rest hebben jullie namelijk voor mij verpest, door te zeggen dat ik jullie vakantie heb verpest. Sorry dat ik een mens ben met gevoelens en het opkroppen, om jullie te sparen, mij teveel word. Ik heb hier ook niet om gevraagd. Verdomme. Ik wil ook gewoon naar huis, mijn eigen ding kunnen doen en een fijn leven proberen te hebben.

Doe gewoon even niet zo onmogelijk oké? Ik heb namelijk nauwelijks nog zelfvertrouwen door iedere messteek van jullie. )':

26 - 02 - '16