• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    26 - 02 - '16

    Zuigt het echt zo erg? :/


    Happy Birthday my Potter!

    Dit wordt een zoete aardbeienijs :')
    Maar goed, ik hou van zoet dus ook mijn zelfgemaakte ijs word zoet, hehe


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mijn vader zegt nu letterlijk dat hij gewoon was vergeten dat ik er überhaupt was. Fuck hé, dat doet best pijn eigenlijk.

    Villainess schreef:
    Mijn vader zegt nu letterlijk dat hij gewoon was vergeten dat ik er überhaupt was. Fuck hé, dat doet best pijn eigenlijk.


    Ik heb het idee dat mijn ouders me ook vergeten zijn lol. Ze zijn nu al vet lang weg met mijn broertje en ze komen maar niet terug x)


    26 - 02 - '16

    Toch maar weer mooi gedaan! En grom naar de tomtom die besloot dat ik t zelf uit mocht zoeken. :/
    Toch trots op mezelf dat ik dit maar even mooi gedaan heb. (bloos)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Olaf heeft het goed naar z'n zin, daar word ik blij van C:

    Hier staat 'ie op de foto met z'n familie, hihi.


    26 - 02 - '16

    Erlebnis schreef:
    (...)

    Ik heb het idee dat mijn ouders me ook vergeten zijn lol. Ze zijn nu al vet lang weg met mijn broertje en ze komen maar niet terug x)


    Misschien zijn ze schoenen kopen? Mijn ervaring is dat als jonge broertjes schoenen gaan kopen ze uuuuurenlang bezig zijn :'D
    Mijn familie is met iedereen naar van Duinkerken gegaan zonder op het idee te komen mij in te lichten, totdat vaderlief ineens even een appje stuurde 'we zn ff bij v duinkerken'. Toen ik vroeg waarom ik niet mee mocht zei hij dat ik te lang op mijn kamer was dus dat hij me gewoon totaal vergeten was. Ik ben heus wel beneden geweest, maar hij was urenlang naar allerlei winkels. En de rest van de familie komt ook niet op het idee dat ik er ben. Nu voel ik me echt gewaardeerd, thanks :')

    Villainess schreef:
    (...)

    Misschien zijn ze schoenen kopen? Mijn ervaring is dat als jonge broertjes schoenen gaan kopen ze uuuuurenlang bezig zijn :'D
    Mijn familie is met iedereen naar van Duinkerken gegaan zonder op het idee te komen mij in te lichten, totdat vaderlief ineens even een appje stuurde 'we zn ff bij v duinkerken'. Toen ik vroeg waarom ik niet mee mocht zei hij dat ik te lang op mijn kamer was dus dat hij me gewoon totaal vergeten was. Ik ben heus wel beneden geweest, maar hij was urenlang naar allerlei winkels. En de rest van de familie komt ook niet op het idee dat ik er ben. Nu voel ik me echt gewaardeerd, thanks :')


    Ze zouden gaan wandelen en we zouden nog met z'n allen uit eten gaan. Straks hebben ze allang wat gegeten en zit ik hier voor niks met mijn lege maag en alles :c


    26 - 02 - '16

    ok bye


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Dit is de vreselijkste vakantie ooit. Wat moet ik zeggen als ik thuiskom?

    Mijn vakantie was enorm kut en ik wil er niet over praten doei.

    lol


    26 - 02 - '16

    lowkey sad af..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Je drinkt echt teveel bier.
    En het dan raar vinden dat je overgewicht hebt.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2016 - 17:33 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Wacht, seizoen 4 van Glee is alweer van 2012? Ik word oud.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sorry dat ik snel naar boven ren wanneer je uit je blikje begint te slurpen. Ik zou ook willen dat ik niet agressief werd van zulk soort geluiden maar hee, iedereen heeft z'n gebreken, ook al heb ik er misschien meer dan de gemiddelde mens.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Oké, al het geluid doet het nu - radio, dvd, blabla - behalve als ik juist de tv via de boxen wil hebben. GAWD. Cut me some slack.