• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    26 - 02 - '16

    En ze zijn weer terug. Een 'dankjewel' voor de souvenir kan er niet eens af, nee, 'geef niet zoveel geld uit'. Terwijl ik op andere momenten hoor dat ik wel wat spontaner mag zijn. Godsamme zeg, het is ook nooit goed met jullie. >:c


    26 - 02 - '16

    Rivailles schreef:
    Sorry dat ik snel naar boven ren wanneer je uit je blikje begint te slurpen. Ik zou ook willen dat ik niet agressief werd van zulk soort geluiden maar hee, iedereen heeft z'n gebreken, ook al heb ik er misschien meer dan de gemiddelde mens.

    Same. Horrible.


    // Omg, mijn ijs smaakt goeeeed. Moet uitkijken dat ik niet zelf alles opeet, want mijn ouders willen ook nog xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Q is echt weer dood zeg.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Trikru schreef:
    Q is echt weer dood zeg.

    Iedereen is vast op vakantie :/

    Maagzuur of lege maag of combinatie van die twee. Eigenlijk maakt het me geen bal uit. Het doet pijn en ik wil eten mweh.


    26 - 02 - '16

    Ik kruip nog liever in een kippenhok vol bloedluis dan dat ik op deze vakantie ga, het is te veel voor me.
    "Het is oké meis, we weten nu waar het vandaan komt en kunnen er rekening mee houden, je hoeft niet bang te zijn ons pijn te doen."
    En ik dan? Dus het kan jullie niks schelen als mijn mind mijzelf pijn doet? Nee, want daar hebben jullie geen last van. Nou, pfoe, wat ben ik blij dat jullie in ieder geval geen problemen zullen ondervinden.


    Hmmm, college socks die bij mijn jurkje passen samen met handschoenen, of een mok met het Hogwarts logo? Ik ben zo slecht ik keuze's maken :')

    [ bericht aangepast op 6 aug 2016 - 18:36 ]

    Door mijn nieuwe oplader speelt mijn mobiel geen geluid meer af in games. Wat zonde.

    "You know who William of Orange is?"
    - "No"
    "Are you scared?"
    - "Of what?"
    "Do you visit him or does he come to France?"
    - "Who?"
    "William of Orange."
    - "I told you I don't know him."
    "Where was the Tavern?"
    - "In the south."
    "You should be scared."
    - "Of what?"
    "Does he give you money?"
    - "Who?"
    "William of Orange."
    - "I'm telling you, I don't know who he is. I've never even been to Holland."
    . . .
    "I never said he came from Holland. You did though, didn't you?"

    HAHA. BUSTED.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Great. We gaan uit eten naar een restaurant met dezelfde naam als mijn ex. Alrighty then... ):


    26 - 02 - '16

    Ik kan het niet. Ik kan niet nog een week met die gast optrekken. Deze week was al een week teveel.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Iedereen met rotvakanties mag wel naar mij toe komen.


    Your make-up is terrible

    Erlebnis schreef:
    Great. We gaan uit eten naar een restaurant met dezelfde naam als mijn ex. Alrighty then... ):

    Wauw, jouw ouders houden echt zo goed rekening met jou. Toppers zijn het.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lowkey done with life. c:


    — Inner peace, it's hard to find. —

    ja oke for some reason dacht mijn huisdier (of zus, whatever u prefer) dat het een goed idee was om een salto te maken in het zwembad terwijl ze nog niet eens in kleermakerszit kan zitten en ze viel plat op dr buik maar i was like: i dont careeeeeeeee. *drinkt lipton*(joehoe)


    Heaven is a place that we all have

    OMG !!!
    mijn tatoage vervelt heftig
    *niet pulken - niet pulken - niet pulken* :X


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!