• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    26 - 02 - '16

    Het boeit gewoon niemand (cat)
    leuk dit weer


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik heb me echt nog nooit zo slecht,kut en verdrietig gevoeld.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    ik wist dat ik allergisch was voor pitten maar niet dat ik ook allergisch zou zijn voor een citroenpit die verdwaald was in mijn salade
    h
    e
    l
    p


    i put the fun in funeral

    Home is where the wifi is


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    AHAHAAAHAHAH IS HET AL ACHT UUR WTF HOLY SHIT AHAHAHAH


    Heaven is a place that we all have

    Waardeer dit please :c

    Haha, iedereen kan gewoon makkelijk zonder mij :3


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    StrawberryShake schreef:
    Haha, iedereen kan gewoon makkelijk zonder mij :3


    jij bent de reden waarom ik asociaal in een bekrompen positie ging zitten want wifi


    Heaven is a place that we all have

    Zoek je op google je achternaam, zie je ineens de naam van de halfbroer van je vader staan, die in 2014 is overleden. Klik je het open, is het een condoleanceregister. Oké.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Omg de kwarktaart is ingestort!
    Dit is niet mijn moeders sterkste punt, zo blijkt maar weer (lol)


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Babysquirrel schreef:
    (...)

    jij bent de reden waarom ik asociaal in een bekrompen positie ging zitten want wifi

    Wahahahha arme squirrel.
    <3


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Trikru schreef:
    (...)
    Wauw, jouw ouders houden echt zo goed rekening met jou. Toppers zijn het.


    Godzijdank - bleh - dat we er niet zijn heengegaan uiteindelijk! Er waren alleen maar schnitzels. Begrijp me niet verkeerd, soms is het wel lekker, maar dat wil je ook niet iedere keer als je uit eten gaat :/


    26 - 02 - '16

    Erlebnis schreef:
    (...)

    Godzijdank - bleh - dat we er niet zijn heengegaan uiteindelijk! Er waren alleen maar schnitzels. Begrijp me niet verkeerd, soms is het wel lekker, maar dat wil je ook niet iedere keer als je uit eten gaat :/

    You're lucky! Je zou eens naar mij toe moeten komen, gaan we gezellig iets doen. Want you need that. Dan blijf je lekker slapen, want je woont niet om de hoek en kunnen we wellicht naar een dierentuin of attractiepark. It would do you good.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Goofy, je bent een kat, dus eet dat voer van Isa de hond niet op!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Okeee ik had gehoopt dat daarvoor schrijven ervoor zou zorgen dat ik weer zin kreeg om te schrijven, maar dat faalde best wel.


    Your make-up is terrible