• Lothar schreef:
    Personages
    Alienna Roderiquez – Natas
    Angel Wings – Alicia
    Bertha “Izzy” van Zalen-Gotha – Alicia
    Bobbi Hoekstra - Natas
    Cecila Roderiquez – Marjanne
    Christina Blender - Marieke
    Cyrith Evans – Natas
    Daan Leeuwens
    Donna Jo “DJ” Gates – Rosanne
    Ellie de Vries - Rosanne
    Elsa Leeuwens – Marieke
    Flynn Aegean – Alicia
    Gail Lommers - Rosanne
    Helen Beekman - Rosanne
    Ilse Keuring – Marjanne
    James van Eck - Natas
    Jan "Slater " Roodenburg - Natas
    Jasper Gates - Natas
    Jelle Wings – Alicia
    Johan Leeuwens – Marjanne
    Joshua MontClaire – Marjanne
    Lee Broadsword – Natas
    Lotte Berkman - Natas
    Marije Leeuwens – Marjanne
    Mozart “Mosh” de Waal
    Natalee Birchmeier – Alicia
    Noa MontClaire – Alicia
    Racquel Huize - Marjanne
    Raine Ramp - Rosannne
    Roxy de Groot – Marjanne
    Sterre “Starr” Berkman - Natas
    Tommie Roodenburg - Natas
    Yenthe Huize - Marjanne


    Topic 1

    [ bericht aangepast op 2 aug 2016 - 16:43 ]


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Gail zat nog steeds met Ellie te chillen toen haar telefoon ineens af ging. Naast zich zag ze Ellie grijnzen toen ze ineens 'Bombaaa' hoorde en Gail schoof opgewekt het groene telefoontje opzij.
    'Dag schatteboutje van me!' klonk Gary's enthousiaste stem.
    'Hallo lekker dier. Ik vroeg me al af wanneer we iets van je zouden horen. Is die krultang je dan nu echt naar het hoofd gestegen? Of ertegen, kan ik misschien beter zeggen?'
    'He, be nice!' zei Gary tuttend. 'En the phone rings both ways honey,' voegde hij er met een scherp ondertoontje aan toe. Gail lachte luid en legde haar hoofd in het gras. 'Waar is mijn snoesje? Ik kan haar niet bereiken.'
    'Bel je me alleen daarvoor?' snoof Gail. 'Om te weten hoe het met Helen gaat? Misschien kan ik maar beter ophangen.'
    'Gailtje, be nice zei ik,' zei Gary nogmaals. 'Ze ligt toch niet ergens in een greppel of zo hè? Let je wel een beetje op haar?'
    'Ja ja,' zei Gail verveeld. 'Ze heeft alweer ergens een jongen opgetrommeld.'
    'Nu al?' riep Gary opgetogen. 'Mijn chick heeft het nog in zich.' Gail hoorde een enthousiaste lach aan de andere kant van de lijn en kon het niet laten om ook te grijnzen. 'En hoe is met jou dan? Heb je Slatertje al billenkoek gegeven? Dat wilde je toch zo graag?'
    'Ja zeker, vannacht. Je hebt heel wat gemist man,' zei ze op overdreven toon.
    'Aah, ik vind dit maar niets!' Gary klakte met zijn tong. 'Die krullen komen zo onderhand mijn strot uit.'
    'Is het eindelijk zo ver?' zei Gail hatelijk.
    'Bitch.' Gail zag Gary's hooghartige blik bijna voor zich. 'Ik had ook wel een vakantie kunnen gebruiken, maar het is gewoon te druk.'
    'We missen je,' meende Gail. 'Helen en ik Facetimen je vanavond nog wel even, goed?'
    'Is goed. Dag Gailtje, doe Slater de groetjes van me!' Hij maakte een smakkend geluid en Gail legde met een brede grijns haar telefoon weer weg.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Elsa grinnikte. 'Dat kan gebeuren. Met deze drukte wordt je misschien alleen maar slaperiger.'
    Ze keek net als haar broertje een moment naar het water. 'Je komt natuurlijk wel veel bekenden tegen. Nog leuke, nieuwe mensen ontmoet de afgelopen dagen?'


    ''Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever'' - Walt Disney

    ‘Je moet toch ergens over kunnen praten,’ vond James. ‘Anders ben je al snel uitgepraat, denk je niet?’ Hij was niet echt een type dat lang over koetjes en kalfjes kon praten en zijn broertje praatte het liefst helemaal niet.


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Hmm, daar heb je wel een punt inderdaad,' beaamde Helen. De taxi arriveerde op de plaats van bestemming en Helen keek naar de kabelbaan die in de verte hing. 'Wel gaaf zo'n kabelbaan. Daar gaan we toch wel in?'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Mosh slaakte een zucht toen Noa wegliep. Hij voelde zich beroerder dan hij zich had voorgesteld en had even geen zin in gezelschap. Hij kon er toch niet echt met zijn vrienden over praten. Flynn steunde Angel door dik en dun en hoewel ze er zeker twee jaar chagrijnig uitzag, ging hij nog steeds niet bij haar weg. En Cyrith… tja. Dat was wel de laatste persoon op aarde die vreemd zou gaan. Hij haalde een programmaboekje bij de ingang en bladerde die door. Er werd vandaag nog niet veel georganiseerd. ‘Zeg, hebben jullie zin om wat te doen of zo?’ vroeg hij in een opwelling aan Starr en DJ toen hij die samen zag staan. Dat was al een gekke combinatie, dus daar paste hij best bij.


    Every villain is a hero in his own mind.

    ‘Dat was wel de bedoeling,’ knipoogde James. ‘Wil je er meteen in, of eerst het stadje bekijken en een kop koffie drinken?’ Hij hoopte op het laatste, want hij kon niet zo goed zonder cafeïne.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Johan schudde direct zijn hoofd. 'Nee, nog niet.' Hij zou niemand ook maar iets vertellen over Racquel. Was ze knap? Ja. Was ze leuk? Geen flauw idee, want ze hadden helemaal niet met elkaar gesproken. Ze had hem ingepalmd en hij had zich laten inpalmen, waardoor hij zich nu gebruikt voelde - al was het compleet zijn eigen schuld. 'Jij wel?' Hij wist dat zij niet zoveel mensen kende, dus zouden de meeste contacten die ze legde, nieuwe contacten zijn.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Wat had je in gedachten?' hoorde DJ Starr zeggen. DJ bewonderde haar wel enigszins. Ze had altijd iets uitdagends in haar stem. Een soort onverschrokkenheid waar ze zelf wel iets meer van zou willen hebben.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Maakt mij niet uit. Ik vind alles prima! Ik heb eigenlijk best wel dorst gekregen. Die taxi was bloedheet.' Ze vonden een leuk koffietentje, die hen een mooi uitzicht bood op de haven. 'Dus James. Vertel me eens wat meer over jezelf,' gebood Helen, toen ze een slokje had genomen van haar icetea.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Jelle knikte, hij had immense honger.
    Hij trok enkel een zwembroek aan en kroop de tent uit met een fles zonnebrand in de hand. Buiten zag hij Angel en Flynn ook net uit hun tent komen en zwaaide naar hen.
    'Eten jullie mee?' vroeg Flynn met een hoopvolle glimlach en Jelle knikte meteen. Angel kon zeker 's morgens nogal humeurig zijn en dat leek Jelle nu niet zo prettig op hun eerste echte vakantiedag.
    Hij hielp Alienna omhoog en gaf een kus op haar haargrens voor ze naar de kampeertafel toe liepen.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Izzy had Starrs kleren van de vorige avond in haar tas gedaan toen ze een rondje op de camping deed om even af te koelen van haar ochtend-workout. Als ze haar vriendin tegen zou komen, kon ze haar meteen haar spullen teruggeven. Starr was niet echt een ochtendmens, maar Izzy wilde ook niet te lang met de onzekerheid over het voortbestaan van hun vriendschap rondlopen, dus had ze besloten om het er maar op te wagen. Als ze Starr niet zou zien, zou ze haar spullen wel in har tent leggen.
    Ze stond echter met DJ en Mosh bij de receptie en Izzy besloot dat ze zich niet zou verbazen over de ongebruikelijke combinatie van persoonlijkheden en stapte op hen af. Het was vast makkelijker als er anderen bij waren. Ze merkte dat ze het idee dat Starr niet meer met haar om zou willen gaan, niet zo gemakkelijk te verdragen vond als ze zou willen en ze hoopte dan ook dat Starr haar begroeting in ieder geval zou accepteren.
    'Goeiemorgen!' zei ze tegen het drietal en liep naar hen toe. 'Ik heb nog spullen van je, Starr.' Ze bukte zich om die uit haar tas te halen en reikte haar het keurig opgevouwen stapeltje kleren aan. 'Die was je gisteren bij het strand vergeten.'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Mosh haalde zijn schouders op. Alles wat zijn gedachten afleidde vond hij best. ‘Rodelen?’


    Every villain is a hero in his own mind.

    ‘Ik ben drieëntwintig en ik kom uit Amsterdam. Ik studeer Sociale Psychologie,’ vertelde James. ‘Ik heb al mijn vakken al gehaald en moet nu alleen nog mijn afstudeerscriptie schrijven.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Leuk idee!' vond DJ. 'Hoe gaat het in de band Mosh? Nog steeds zo druk?'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    ‘Ah, dat had ik ook graag eens willen doen.’ Jasper wreef automatisch even over zijn been. ‘Maar dat zit er niet meer in.’


    Every villain is a hero in his own mind.