• Hoi!
    Ik ben al een tijdje bezig met mijn story An innocent girl with dark blood maar ik heb nog geen cover. Is er daarom misschien iemand die mij daarmee wilt helpen?

    Titel:
    An innocent girl with dark blood
    Overige tekst:
    Draco Malfoy (graag 1 zonder en 1 met)
    Korte samenvatting van story:
    Addison Riddle (16) is de dochter van Tom Riddle (Voldemort) en woont al sinds ze zich kan herinneren bij de Weasley's. Ze gaat voor het eerst naar Hogwarts, ze heeft namelijk eerst 5 jaar op Beauxbatons gezeten. Maar daar werd ze weggestuurd omdat ze voor onrust zorgde, of was dat niet de echte reden? Ze begint nu aan haar zesde schooljaar. Net als de eerstejaars word Addison ingedeeld bij een van de afdelingen. En ze ontmoet Draco Malfoy, wat vindt ze van hem? Naast alle school problemen heeft Addison nog een ander probleem. In alle kranten staan dingen over haar vader, maar waarom mag ze niet weten wat erin staat. Anderen leerlingen vinden dat Addison zich raar gedraagt, maar wat is er dan zo anders aan haar. Addison wordt bang... bang voor haar bloedeigen vader.
    Afbeeldingen:
    Addison Riddle:
    Afbeelding 1
    Emily rudd lijkt een beetje op Addison dus ik vind dit plaatje wel mooi.

    Draco Malfoy:
    Afbeelding 1
    Ik vind deze wel mooi, maar als je een andere vind waar je meer mee kan mag je die ook gebruiken (geld ook voor de andere plaatjes)

    Hogwarts:
    Afbeelding 1
    Afbeelding 2
    Afbeelding 3
    Ik vind het minder mooi als het gewoon dag is, dus daarom vind ik deze plaatjes wel mooi. Maar misschien zijn 1 en 2 iets te donker dus daarom misschien is 3 dan wel mooi.

    Voldemort:
    Ik wil er eigenlijk ook wel een plaatje van Voldemort bij, alleen weet ik niet of dat mooi is en of dat kan.
    Afbeelding 1

    En ik had een ideetje:
    Misschien is het mooi als Addison en Draco naar elkaar kijken dus ik heb deze plaatjes gevonden;

    Addison
    Draco
    Ik weet niet of dit kan, want als je de plaatjes naast elkaar zou zetten dan zouden ze niet precies naar elkaar kijken maar misschien kan je er wat van maken?

    Ik vind zoiets ook wel mooi:
    Afbeelding 1
    Afbeelding 2
    Afbeelding 3

    Deze zijn niet van mij ik heb ze op internet gevonden maar ik vind zoiets wel mooi misschien heb je er wat aan?

    horizontaal of verticaal:
    Maakt niet uit, kijk maar wat het beste past en wat het mooiste is
    Sfeer:
    Geen idee. Als het maar niet blij of vrolijk is.
    Een beetje hetzelfde als de andere covers.


    Als je zelf betere plaatjes vind mag je die natuurlijk ook gebruiken.
    En als je nog meer informatie nodig hebt, laat het dan even weten want dan zet ik het er even bij.

    Leef je uit!


    I'm a Slytherpuff

    Zoek je nog steeds een cover? (:


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    Zoek je nog steeds een cover? (:


    Ja eigenlijk wel
    Zou je er eentje vooe mij willen maken?


    I'm a Slytherpuff

    HPFamilyFan schreef:
    (...)

    Ja eigenlijk wel
    Zou je er eentje vooe mij willen maken?

    Ik kan in elk geval een poging wagen (:


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ik heb iets geprobeerd (: Het is niet helemaal zoals je voorbeelden, maar misschien vind je dit ook wel iets (en zo niet, mag je dat ook gewoon zeggen hoor ;) ). De kwaliteit is door het uploaden helaas flink achteruit gegaan.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    Ik heb iets geprobeerd (: Het is niet helemaal zoals je voorbeelden, maar misschien vind je dit ook wel iets (en zo niet, mag je dat ook gewoon zeggen hoor ;) ). De kwaliteit is door het uploaden helaas flink achteruit gegaan.




    wauw! ik vind hem echt heel gaaf
    bedankt!;)


    I'm a Slytherpuff

    HPFamilyFan schreef:
    (...)


    wauw! ik vind hem echt heel gaaf
    bedankt!;)

    Fijn! ^^


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.