Pharmaceutical schreef:
(...)
Mmm, je kan er inderdaad een mening over hebben maar het is best wel een feit. In een competitie kijk je namelijk naar wie het vaak en het hoogst scored. Gedurende All Stars 2 heeft Alaska maar een keer misgestapt, wat het cute? Oh zeker niet. Maar het was een keer. Je kan er kinda niet onderuit dat Alaska terecht heeft gewonnen, hoezeer je dat niet zou willen; het is niet een kwestie van willen. Was All Stars 2 opgezet zodat Alaska zou winnen? Ja, natuurlijk. Maar als je kijkt in haar carriere nu, merk je echt dat Alaska ontzettend slim en professional is. Ze heeft heel erg een eigen brand gecreeert, en is super polished; mits de reden dat All Stars voor haar ook zo simpel was te slayen. Katya was ook fantastisch, alleen heeft gewoon net minder gescoort. Soz, maar kijk naar de resultaten en dan is het pretty obvi dat Alaska de enige was met recht op de titel. Het gaat niet om wie de favoriet is.
Je hebt op iets gereageerd wat al zo'n twee weken oud is... "Best wel een feit" is overigens nog steeds een mening. Ja, Alaska heeft AS gewonnen, ja, ze is een geweldige queen, ja, ze heeft vaak hoog gescoord, maar het is en blijft een mening over wie jij vindt dat er gewonnen zou moeten hebben. Ik ben echt niet de enige die zegt dat Katya had moeten winnen of dat zij het verdiend zou hebben (Misschien is dat laatste een betere verwoording). Dat Alaska overigens AS heeft gewonnen betekent niet dat zij de "queens van alle queens" is. Het was zo opgezet dat zij zou winnen, wie zegt dat als de competitie eerlijk zou vergaan zij ook zou winnen? But oh well, ik heb wel gemerkt dat ik een uiterst verschillende mening hier heb dus ik ga mijn energie er niet meer aan verspillen.
Quiet the mind, and the soul will speak.