• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Trikru schreef:
    (...)
    Ik ga het gewoon doen! Ik heb er een half uur over gedaan het perfecte font te vinden en ik heb het c:
    Het is zo Grounder-ish!

    Inderdaad! Zo goed gevonden deze font!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    pls laat het goedkomen

    Welke idioot vergeet haar verhaal op te slaan als haar laptop aangeeft nog 5% accu te hebben. Deze dame..
    Gelukkig dat ik met het kleuren van de hoofdstukken bezig was en niet met schrijven.

    Godver, gek he dat ik boos word op je als je om half 1 nóg luid loopt te Skypen met die vrienden van je. Ga verdomme slapen of houd tenminste je mik dicht.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Wanneer je jezelf photoshopt in iets waar je compleet niet op lijkt omdat je je verveelt.

    BEHOOOLD this abomination


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik mis hem.

    Ik vraag nu al een tijdje of we gaan lopen met de honden. Leg pa uit dat t de rest van de dag gaat regenen. Pa vindt het prima maar gaat vervolgens weer achter zn laptop en dr wordt niet gelopen. Uugh.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Trikru schreef:
    Ik heb mijn font gevonden. Zal een tekst tattoo duur zijn?



    Ga naar Stuart bij de mac. Die zet hem waarschijnlijk voor 70 euro of zoiets.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ga naar Stuart bij de mac. Die zet hem waarschijnlijk voor 70 euro of zoiets.

    Zo duur? Ik kan hem waarschijnlijk voor 40 laten zetten bij een vriendin haar tattoozetdingmens


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Trikru schreef:
    (...)
    Zo duur? Ik kan hem waarschijnlijk voor 40 laten zetten bij een vriendin haar tattoozetdingmens


    Dat is nog goedkoper dan de shops, haha. Daar betaal je minstens 100.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Dat is nog goedkoper dan de shops, haha. Daar betaal je minstens 100.

    Oh haha. Voor die Triskelion zou ik bij die van een vriendin hooguit 100/120 voor betalen ^^
    We zullen wel even zien. Waarschijnlijk ben ik toch te schijterig om het te doen xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik mag hopen dat hij hier niet de hele week zit, want ik word chagrijnig af.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Zo. Dat lopen was even lekker. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    En dan zit ik bijna te huilen omdat ik hem mis en het een week geleden was.

    Harry Potter Expoooo


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!