Villainess schreef:
(...)
Oh nee! Waarom?
Ze hebben onze koffer kwijt gemaakt en nu aangegeven dat het tijd is om te gaan claimen, aka dat hij dus niet meer terug gaat komen. Ik had nét twee korte broeken gevonden die ik goed paste, zitten in die koffer. En mijn Dory shirt zat er ook in. En mijn patronus shirt. Dat waren like mijn favoriete shirts. Ik had ze echt best wel heel erg nieuw. En nog andere dingen dus, maar damn, ik baal echt van die bepaalde dingen, want de kans dat ik dat nog ga vinden is like mini. Ik weet dat ik geen waarde moet hechten aan spullen, maar mijn fandom shit is normaal juist hetgeen dat mij door dingen heen trekt
Ik voel mij gewoon echt even heel kut hierdoor. En ik kan ook nog steeds mijn foto's niet op mijn laptop zetten of het apparaat opladen (had helemaal foto's gemaakt van bomen die lijken op ananassen voor het ananas topic en heb nog vet veel andere mooie foto's). En mijn mobiel kan enkel nog opgeladen worden aan een raar universeel ding. En mijn iPod kan ook niet meer opgeladen worden. Merp ik word hier echt sad van. Normaal krijgen mensen hun koffer meestal wel terug als hij kwijt is. Waarom wij niet? Waar is hij dan in Merlijnsnaam?
Happy Birthday my Potter!