• ×Once Upon a Time×
    in Neverland

Ik heb bij Once Upon a Time altijd het gevoel gehad dat er in Neverland een groot deel miste. Omdat ik erachter kwam dat ik niet de enige was, had ik zoiets van "Waarom ook geen RPG?"
    Dus hierbij een RPG van Once Upon a Time in Neverland.

De verhaallijn kunnen we nog in het praattopic (dat nog komt) uitwerken, voor de rest is het nog niet echt vastgesteld. Dit zodat meerdere mensen het leuk vinden en niet alleen ik ^-^

Rules:
    ×Geen "next generation karakters" als het kan. Natuurlijk hoef je je niet volledig aan de OUAT verhaallijn te houden, maar dit is gewoon verwarrend, Pan moet niet plots acht zusjes hebben en Rumple niet dertig kinderen. Dus geen familieleden TENZIJ er een logische verklaring achter zit.
    ×Eerst reserveren voor je een rol aanmaakt
    ×Er is geen minimum van woorden per post
    ×Anderen rollen niet besturen, tenzij het een figurant is natuurlijk
    ×Maximaal 4 rollen, dit is veel, omdat het soms onhandig is als er teveel figuranten zijn. Begin maar met 2 en bewaar de rest voor later

Characters:
    Lost Boys:
    Jongens:
    × Peter Pan - Gereserveerd door Inktzwart
    Meisjes:
    × Gereserveerd voor Lost_Girl
    × Odette "Odi" Straw - Inktzwart
    × Florence Red - Undertale
    × Gereserveerd voor Fictionalworld

Pirates:
    Jongens:
    ×Hook - HeyItsGraham
    ×Julius O'brain - _Dark_
    ×Chris James - Undertale
    Meisjes:
    ×Lisa Macaw - Lisadragonrider
    ×Phoebe "Rainbow" Beryl Morgan - Saiph
    ×Jo - JoSnape
    ×Sofia Brookelin - _Dark_

Other:
    Jongens:
    Meisjes:
    × Tinkerbell - tinkerbell1
    × Tiger Lily - Lost_Girl
    × Fenne - tinkerbell1
    × Kalea-Lilly Brown - Undertale

Lijstjes:

Lost Boys:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (lichamelijk en geestelijk):
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Extra:

Pirates:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Wapens:
    Extra:

Overig:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Extra:

×Praattopic: Klik
    ×Rollentopic: Klik
    JE MOET ONCE UPON A TIME WEL KENNEN
    (er zijn nu al meerdere rollen gekomen die daar niks mee te maken hebben voorbij gekomen, schrijf je dan gewoon niet in)

We beginnen als volgt.
    Het is een rustige dag op Neverland, voor zover je het rustig kan noemen tenminste, het blijft Neverland.
    De piraten zijn net aangekomen, en de Lost Boys zitten dichterbij ze dan de meeste van de piraten vermoedelijk hadden verwacht. Dat is het begin.
    De rest kunnen jullie helemaal zelf invullen, veel speelplezier!

[ bericht aangepast op 2 aug 2016 - 19:43 ]

obsessive rage

Ariël Watson
    "I love Books, because they give me another Home..."

'Er bestaat een heel woud van hun met ieder sprookje dat daar leeft.' Ze richt de pijl op mij, 'maar niet iedereen is daar goed.'
    Ik kijk haar kalm aan, als ik iemand niet mocht dan was het haar wel.
    Ik loop een beetje naar haar toe, "En als jij nu niet snel die pijn naar beneden richt dan zal je mijn niet goede kant zien..." zei ik dreigend,
    "Ik weet dat je niet gaat schieten maar je lijkt me dom genoeg om per ongeluk dat draadje los te laten..." zeg ik en richt de pijl naar beneden. Draai me dan om en loop weer een stukje naar achter. Terwijl ik een lachje liet horen. Ineens schopte Charlie haar en rende weg. Ik keek haar verbaast maar ook dankbaar aan.

[ bericht aangepast op 20 juli 2016 - 21:39 ]

het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

(Ik had iets aangepast als Charlie's reactie haha)

obsessive rage

(Gezien, ik heb het ook aangepast xD)

het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

Florence Red

'Rot op met je stoer doen!' ik ontweek haar slag door een lenige sprong en keek haar boos aan. 'Jij kan hier nog weg', zeg ik terwijl ik de boog terug geef aan pan Ik lach even. Ik gaf daarna alle pijlen aan Peter. 'Vermoord heerlijk iedereen die je wil, het boeit me niet.' Ik liet hem zo los en verdween voordat ik enkele emotie kon vertonen. Ik kan hier niet weg, omdat ik anders niemand meer heb. Ik ben een lost girl geworden, omdat ik anders alleen zou eindigen met niemand aan mijn zijde. Ik heb mijn broer verloren en heb nu alles gedaan voor Pan... Ik heb eigenlijk nog nooit zelf nagedacht... Misschien word het nu tijd? Ik verander me in een wolf en heb geen zin om achter Charlie aan te gaan. Ik heb geen zin om iets voor iemand te doen, het enige wat ik wil is om geen lost girl meer te zijn, te genieten van mijn alleen leven en avonturier worden, misschien vind ik dan ooit mijn broeders terug?

[ bericht aangepast op 20 juli 2016 - 21:47 ]

Sometimes is get nervous in social situations, and i talk to myself.

Charlie

Zodra Florence verdwenen af vroeg ik me af of ik wel echt weg wilde. Ik had er steeds over nagedacht en geprobeerd te vluchten, maar nu...
    Leek er iets veranderd te zijn. 'En wat was dat laatste.'
    Pan deed weer iets met zijn wenkbrauwen, ik stond op het punt hem een enorme lel te verkopen, maar meer dan een zachte tik op zijn wang kwam er niet.
    'De volgende keer dat je dat met je wenkbrauw doet doe ik het echt.' waarschuwde ik op een toon die dreigend hoorde te zijn, maar er niet helemaal zo uitkwam. Pan grinnikte.
    'Je krijgt tot zonsondergang en dan wil ik het horen!' riep hij me nog na, voordat ik weg liep. Ik hoopte maar dat het vroeg in de ochtend was, want ik had het nog niet eens aan mezelf kunnen vertellen wat het nu precies was met mij nu.

obsessive rage

Florence Red

Toen ik een rondje had gerend en had vermoed dat ik rondjes rende stopte ik bij een boom, waar ik een wolven klauw tekende. Ik merkte dat mijn nagels scherper werden en schudde mijn hand snel, de nagel werden weer korter. En traan ging over mijn wang toen ik uit eindelijk besefte dat het allemaal mijn eigen schuld is... Niet over nadenken. Ik glimlachte, nep.

Charlie

Rennen werd lopen, lopen werd lopen terwijl ik afwezig voor me uitstaarde tot ik wakker werd geschrokken door een harde knal waardoor ik op de grond viel. Ik keek op, oeps, dat was Chris. 'Sorry,' mompelde ik. 'Tis Charlie trouwens.'

obsessive rage

- mt -

CHRIS JAMES

Ineens valt Charlie tegen me aan. 'Eeehm, hallo daar beneden.' Ik hielp haar omhoog voordat ik door liep. 'Charlie, ja, dat zei je.' Ik staar ongemakkelijk naar de grond, 'excuseer me, ik ben opzoek naar Florence, weet je waar ze is?'

Charlie

Ik haalde mijn schouders op. 'Ze is niet achter me aan gekomen nadat ik haar een trap heb verkocht, dus tenzij ze is weg gerend daar ergens,'
    Ik wees richting de kant waar ik vandaan kwam.

obsessive rage

Chris James

'Wil je niet meelopen?' Ik werd rood toen ik het haar vroeg. 'Ze is echt niet dom, of een trap waardig.' Ik grinnik en kijk haar met een beetje rode wangen aan. 'Ik wil je wel voorstellen aan een andere... Florence...'

Charlie

Ergens waren Chris' rode wangen wel schattig, ondanks dat ik niet echt stond te wachten op nog een bezoekje aan Pan glipte er al een ja uit mijn mond.
    'Is goed,' voegde ik eraan toe.

obsessive rage

(Wees niet bang, ik ben niet zoals net)

[ bericht aangepast op 20 juli 2016 - 22:27 ]

[Denk het wel ja]

obsessive rage

CHRIS JAMES

Ik was blij en pakte haar arm, ik trok haar zo wat mee. Ik zorgde dat ze niet viel, want dan viel ze voor de derde keer in mijn armen. We stopten op een open plek dicht in de bossen. 'Let op!' Ik deed een best goeie wolven huil na en glimlachte. 'Nu jij!' Ik pakte haar hand vast... Heel even... 'Sorry..' Snel liet ik hem los... 'Het voelde gewoon goed...'