• Elements
    Het is 19 mei 1900 wanneer op een dag er een negenling word geboren
    had niemand hun magische krachten verwacht, elk kind bestuurde zijn eigen element en iedereen kind had langzamehand zijn eigen magie ontwikkeld. Het was prachtig om te zien, maar de stiefmoeder van de volgende koningin was jaloers. Op een dag had ze van woede een bos in brand gezet en vervloekte de kinderen van haar stiefdochter en zorgde ervoor dat hun krachten sterker werden dan gedacht. De volgende koningin zag hoe haar kinderen de controle van hun magie verloren en dorpen gingen door hun magie neer. En toen kon ze niks meer dan haar eigen kinderen verbannen uit de stad, door haar verdriet vloog heel het land in sneeuw&ijs, en niemand kwam het land in of uit...

    Wat er nu gaat gebeuren
    Het is ongeveer 60 jaar later en de elementen zijn uitgebreid. Nu zijn er familie's van toverkrachten die zich schuil houden in het bos ver van het paleis en het ijs vandaan. De kinderen willen hun moeder zien, omdat er een brief is gekomen dat hun land gevaar loopt door hun oma. Ondertussen is de nieuwe koningin net zo kwaad aardig als haar stiefmoeder en heeft geen behoefte aan haar kinderen, zei sluit zichzelf liever op dan 1 van hun gezichten te zien. Zei stuurt allemaal valstrikken naar haar kinderen toe voordat ze bij het paleis aankomen, want weet niet dat het haar kinderen zijn. Ze denkt dat het vijanden zijn die het land komen overnemen en vernietigen, en dat laat ze niet gebeuren. Ze stuurt opstoppingen, vervloekingen en valstrikken zodat ze nooit bij het land aankomen.

    Elementen
    • water&zee
    • Duister&Nacht
    • aarde&natuur
    • vuur&as
    • lucht&wind
    • ijs&sneeuw
    • Tijd&gedachten
    • Storm&Bliksem
    • Dieren&Schijn

    Rollen:
    Naam - element - spelernaam
    Sile Aura - lucht&wind- Verloren
    Elora Rhea Avalon - Tijd&Gedachten - Growlithe
    Agnete Egeté Paia - Ijs&Sneeuw- Polovina
    Ruelle Victoire Devereaux - Vuur&As- Cicatrice
    Csilla Bernadett Cili- Duister&Nacht- Shairell
    Tristan Reynhard- Aarde&Natuur- Aerodactyl
    Francisco Aadan Lewis - Tijd&Gedachten- Shairell
    Jo Mari Vesi- Water&Zee- JoSnape
    Rachel K. Green - Vuur&As- Gentil
    Adam Ákos Keller - Sneeuw&Ijs- Growlithe
    Faith Daniek Lewis - zee&water - httpLAURA
    Azara Ashley LaChanda - vuur&as - Samanthablaze
    James Vincent Stamos - Wind&Lucht - httpLAURA
    Jonathan McKay - natuur&aarde - Gentil
    Jonas Noach Slinks - Storm&Bliksem- XxXFREEDOMXxX
    Avan Rave Ravens - nacht&duister - JoSnape
    Alexander Dale - Dieren&Schijn - Verloren
    Ariël Melanie - Storm&Bliksem - JoSnape
    Grace Darcy Belle-Donna Loveless - Dieren&Schijn - XxXFREEDOMXxX
    Gereserveerd - Dieren&Schijn -BastetCat
    Gereserveerd- duister&nacht - DarkOne
    Eärlindë Séregon Kyngeston - Dieren&Schijn - DarkOne
    Aisla Nora Akam - Storm&Bliksem - Growlithe
    Olivia Dragon Gold - Ijs&sneeuw - Shairell
    Lisa Dale - Dier&Schijn - Lisadragonrider
    Aurora Bambi Costa - tijd&gedachten - _patch
    Margaret Freeze Greene- natuur&aarde - httpLAURA

    (Ps. stiefmoeder kan je nog reserveren, maar ik speel de moeder van de kinderen.)
    Lijstje:
    Naam//Tweedenaam//Achternaam//Bijnaam

    Leeftijd//Geboortedatum//Sterrebeeld

    Element//Hoe goed je erin bent (niet perfect/vraag desnoods)

    Innerlijk//eigenschappen

    Huisdieren&naam//Lievelingsdier

    Uiterlijk//Foto//Uitgebreide Beschrijving

    Verleden//Geboorteplaats

    Extra//Wat wil je nog kwijt over je personage?

    Regels
    • Geen perfecte personages, er bestaan ook geen perfecte mensen.
    • Je hebt je beauty eigen rol, bespeel die dan ook in plaats die van andere.
    • Je mag niet meer dan 4 personages, vraag desnoods aan mij om nog meer.
    • Er zijn geen sterke en ook geen zwakke rollen, wanneer je professioneel wilt worden vraag het dan even.
    • Schelden mag, niet te vaak&niet te erg.
    • +16 is toegestaan.
    • Ik maak de topics aan
    • Minstens 150 woorden


    PRAATTOPIC
    SPEELTOPIC 1

    Beschrijving Land:
    Het best wel grote land Magyare lijkt van boven af een hele grote noordpool. Overal is het wit en er zijn geen normale meren meer, alles is ijs. Je kunt vaak schaatsen, maar dat kost energie. In de loop van de jaren is het land arm geworden en is er weinig voedsel. Er wonen ook nog dieren die in de kou kunnen overleven. Ook bestaan er eenhoorns&draken.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2016 - 20:03 ]


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Samanthablaze schreef:
    Is het oké al ik Aza's leeftijd verander in 15? Gezien er nu toch allemaal jongere kinderen zijn xD Dat ligt me wat beter...


    Tuurlijk!


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Ik ga denk ik eens beginnen met een ontwerp voor mijn posts...

    Het wordt voor mij waarschijnlijk pas vanavond dat ik mijn personage erop kan zetten maar dan heb ik nog geen relaties :$


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Maar een vraagje,
    Kent iedereen elkaar sowieso al of woont iedereen ver van elkaar af?


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    _patch schreef:
    Het wordt voor mij waarschijnlijk pas vanavond dat ik mijn personage erop kan zetten maar dan heb ik nog geen relaties :$

    Van zodra je personage er opstaat zal ik zien wie van mijn personages er het beste bijpast! ;)

    Aurora Bambi Costa


    Money is nothing, 'cause what if you don't have the time to spend it? Time is everyting.

    _____________________________________________________________________________________________________________________


    Aurora | Bambi | Costa
    Morgenstond | Kind | Kust
    Ook wel ‘Au’ of ‘Roor’ genoemd, toch vinden vele het makkelijkste om 'Rora' te zeggen dit vind ze zelf echter verschrikkelijk klinken

    Aurora is 17 jaar oud en verjaard op 31 december wat haar sterrenbeeld een steenbok maakt.

    Aurora’s element is Tijd&Gedachten voor haar leeftijd is ze al best gevorderd in haar element daar in tegen kan Aurora ook niet met een wapen omgaan.
    - Aurora kan de tijd vertragen waardoor ze minder snel oud wordt
    - Aurora kan dingen in het verleden veranderen
    - Aurora kan de toekomst zien
    - Aurora kan gedachten lezen
    - Aurora kan gedachtes beïnvloeden (kost wel veel energie, maar hier werken ze nog aan)
    - Aurora kan herinneringen stelen en nieuwe maken (kost wel veel energie)
    - Aurora zou naar de toekomst kunnen reizen alleen kan ze dit nog niet goed
    - Aurora kan mensen hun angsten en verlangens lezen en eventueel wegnemen
    - Aurora is op het moment aan het trainen om met anderen via haar hoofd te praten

    Innerlijk

    Curious
    Replace fear of the unknown with curiousity
    Aurora is nogal nieuwgierig wat er ook voor zorgt dat er voor Aurora een hele wereld open ligt. Achter elk simpel woord kan voor Aurora iets achterliggen. Ze wil altijd alles weten en is leergierig, ze wil alles van anderen weten maar ook elk simpel detail van dingen die heel alledaags zijn. Het is dan ook meteen een slechte gewoonte van Aurora want door haar nieuwsgierigheid is ze nogal is geneigd om in iemand zijn gedachtes te kruipen.


    Enjoy
    Life is short, time is fast, no replay, no rewind
    Aurora is een meisje dat vol vreugde door het leven gaat. Ze geniet van elke seconde ook als het haar moeilijk wordt gemaakt door anderen. Ze zal niet zomaar opgeven want tijd is alles wat je stevig aan de grond houdt maar Aurora weet als geen ander dat het nooit lang duurt. En dus geniet ze van alle momenten die ze pakken kan en zie je haar vaak lachen

    Friendly
    Be kind, be honest and nothing can get in your way
    Aurora is altijd vriendelijk tegen je ook als ze je gewoon niet mag. Aurora is gewoon niet het persoon dat zin heeft in haters

    Open-minded
    Open your mind before you open your month
    Aurora vindt niks vreemd en kijkt niet snel raar van iets op. Ze accepteert anderen en verwacht van dat zij hetzelfde bij haar doen met haar soms dierlijke eigenschappen.

    Honest
    Honest hearts produce honest actions
    Aurora is altijd eerlijk ze krijgt geen leugen over haar lippen heen. Zelfs geen klein leugentje om eigen bestwil. Dit komt omdat ze altijd heeft geleerd eerlijk te zijn van de dieren.

    Agile

    Moving quickly and lightly in a graceful manner
    Aurora klimt met gemak in bomen, zwemt als een vis door het water en kan haar adem dan ook heel lang inhouden. Ze beklimt bergen met gemak op, geen sprake van hoogtevrees. Van haast elke leefomgeving van haast ieder dier kon Aurora met gemak overleven. Ze kan tegen ultieme kou en hitte. Ze kan tegen hoogtes en dalen. Heeft geen problemen met water of een droge woestijn. Kortom ze is behendig op alle soorten van oppervlaktes en op elke manier van overleven.


    Noisy
    Yes, we’re still people with a noisy attitude
    Aurora probeert wel zachtjes te doen het lukt haar echter gewoon niet. Ze maakt veel geluid en heeft een harde stem waardoor ze vaak zonder ze het zelf door heeft nogal luidruchtig overkomt.

    Impatient
    Sometimes I got impatient but I already know being patient is key

    Aurora gaat overal altijd zo snel mogelijk op af, dus heeft ze ook geen geduld en tijd om te moeten wachten in haar leven. Doordat ze alles zo snel mogelijk wil doen is Aurora niet een beetje ongeduldig maar heel ongeduldig als je niet binnen een seconde naast haar staat is ze al vertrokken.

    Huisdier
    Aurora houdt niet van normaal en heeft dan ook niet het meest normale huisdier. Een wolf staat dag en nacht voor haar tot beschikking. Aurora houdt zielsveel van haar kleine wolfje en noemt haar Moon. Aurora’s lievelingsdier is dan ook een wolf. Om precies te zijn is Aurora’s lievelingsdier Moon. Verder houdt ze heel veel van draken en eenhoorns. Eigenlijk zijn er de hele dag door dieren om Aurora heen te zien, maar Moon is altijd aan haar zijde, vaak zijn haar pegasus Cloud en Feniks Burn erbij. Als Aurora een keer dicht bij het water is hoeft ze ook maar één keer te roepen en dan komt Blue eraan

    Uiterlijk
    [thylane blondeau]
    - Lengte: 1 meter en 63 centimeter lang
    - Figuur: slank
    - Lippen: volle lippen


    - Neus: brede neus
    - Ogen: Amandelvormige blauwe ogen
    - Huidskleur: een zongekleurde kleur
    - Haar: Bruin/Donkerbruin
    - Lange benen en een korter bovenlichaam
    - Kledingstijl: casual

    Verleden
    Aurora heeft een iets andere jeugd gehad dan de meeste kinderen. Ze kan zich niet meer anders herinneren dan dat ze op een dag haar oogjes heeft geopend zonder ouders. Waarschijnlijk hebben haar ouders haar na haar geboorte in het bos achter gelaten, waarna Aurora een soort van door de dieren die in het bos leefden is geadopteerd. Aurora kan zich niet meer anders herinneren dan dat ze tegen de warme vacht van een beer in slaap viel en met de wolven jongen aan het spelen was. Ze zal dan ook geen enkel dier ooit een vlieg kwaad doen. Ze begrijpt de dieren dan ook best goed aan hun gedrag en ze zou graag met de dieren kunnen praten echter is dit element niet aan haar gegeven en zal het altijd een droom blijven. Verder weet ze ook goed hoe ze in de natuur moet overleven en hoe ze het snelste in bomen kan komen en eruit. Ze heeft op jonge leeftijd dan ook van de dieren geleerd hoe ze naar de natuur moet kijken en hoe ze een soort van kan horen wat de bomen willen vertellen, dit kan echter ook gewoon een gedachte zijn dat ze het kan. Kortom Aurora weet hoe ze zichzelf in leven moet houden in de natuur en met de dieren. En dus heeft ze ondanks ze nooit haar ouders heeft gekend een fijne jeugd gehad alleen wat anders dan de meesten. Gelukkig heeft ze er wel veel vrienden van de dierenwereld aan over gehouden, onder andere Moon. Ze kan hedendaags nog altijd goed met dieren omgaan en is hier dan ook nooit bang voor, ze weet precies hoe ze de dieren gerust moet stellen.

    Familie
    - Father: unknown
    - Fatherfigure: De vader van Moon en de andere dieren
    - Mother: unknown
    - Motherfigure: De moeder van Moon en de andere dieren
    - Sister: Moon


    Extra
    Aurora kan seinen met Moon die het weer kan door vertellen aan de andere dieren. Moon kan dit ook met haar zo weet Aurora precies wat er te gebeuren staat door de dieren en kan ze ze via een omslachtige manier ook ten hulp vragen.
    Aurora voelt zich nog altijd veiliger bij dieren dan mensen
    Aurora is nog al is geneigd om het gevaar op te zoeken
    Aurora kan mensen makkelijk misleiden
    Aurora is niet heel goed in vechten maar boogschieten kan ze redelijk, verder kan ze wel heel goed omgaan met haar element
    Aurora is vegetariër
    _______________________________________________________________________________________________________________________

    [ bericht aangepast op 21 juli 2016 - 8:55 ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Voor nu kan ik blijft het bij dit ik heb geen tijd meer om de opmaak ofzo mooi te maken dit wordt morgen maar dan weet iedereen in ieder geval het grootste gedeelte van mijn rol :')

    Edit: hij is nu helemaal af inclusief plaatjes en een beetje lay out XD

    [ bericht aangepast op 21 juli 2016 - 8:55 ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Mijn rol is zo goed als af

    Hier is de eerste:


    Naam: Eärlindë
    Tweed naam: Séregon
    Achternaam: Kyngeston
    Bijnaam: Linde
    Leeftijd:
    Haar leeftijd is 17 jaar, ze verjaard op 12 December wat haar sterrenbeeld een boogschutter maakt.

    Element:
    Haar element is dieren en schijn, met dieren is ze goed in, en met schijn zijn er nog vele verbetering punten, de kracht schijn gebruikt ze ook vrijwel nooit.
    Innerlijk//eigenschappen
    Positieve eigenschappen
    Beschermend
    Linde is erg beschermend tegenover haar familie, haar vrienden en haar dieren, vooral de wolven roedel die ze ook als haar familie beschouwt.
    Doorzettend
    Linde is een erge doorzetter wilt ze iets, wilt ze iets bereiken dan zet ze zich er 100% voor
    Kalm
    Ze is ook niet echt een persoon dat snel in paniek raakt of wat dan ook, onder verschillende situaties blijft ze best kalm of tenminste meestal lijkt ze kalm terwijl er van binnen van alles door haar heen gaat.
    Stil
    Ze is een stil en verlegen type, zal nooit snel naar iemand toe gaan en het duurt even voordat ze echt tegen je praat en over haar zelf vertelt
    Negatieve eigenschappen
    Achterdochtig
    Linde is best wel achterdochtig nu wel minder dan vroeger, maar ze heeft vaak dat ze iets niet vertrouwt.
    Kwetsbaar
    Mensenschuw
    Ondanks dat ze soms wel in het gezelschap is van mensen is ze dat liever niet, liever trekt ze zich terug in de bossen met haar wolven, die dankzij haar kunnen overleven in dit koude landschap.
    Teruggetrokken
    Als het enigszins kan is ze bij haar wolven te vinden, aangezien ze zich daar veel meer thuis voelt dan bij de mensen
    Huisdieren&naam//Lievelingsdier
    Haar wolven zou ze nooit haar huisdieren noemen maar juist haar roedel, ze heeft een wolf waar ze echt een connectie mee heeft en die zelfs wel eens mee gaat naar de mensen. Die wolf heet Darco.
    De roedel bestaat uit 27 wolven, jong en oud, mannetjes en vrouwtjes.
    Haar lievelingsdier is dan ook de wolf, en draken.


    Uiterlijk//Foto//Uitgebreide Beschrijving
    Haar: Ze heeft blond haar dat net over haar schouders komt.
    Ogen: Haar ogen zijn lichtblauw
    Lengte: Ze is 1,70
    Postuur: Ze heeft een normaal postuur
    Huid: Haar huid is best wel bleek
    Verleden//Geboorteplaats:
    Haar ouders konden niet goed voor haar zorgen waardoor ze de meeste jaren van haar leven is opgevoed door wolven en daarmee ook bevriend mee is geraakt, al dan houdt ze wel van haar ouders ze beschouwt haar wolven meer als haar familie dan hun, omdat de wolven er altijd waren op de dagen dat ze iemand nodig had.
    Extra//Wat wil je nog kwijt over je personage?
    Komt

    Relaties:
    Wie wilt?

    Alexander "Alex" Dale
    FC: Dylan Schmid | 14 jaar | Dieren en schijn



    Leeftijd
    Leeftijd= 14
    Verjaardag= 12 december
    Sterrenbeeld= Boogschutter
    Element
    Dieren en schijn, alleen is Alex echt bagger slecht in dieren. Hij kan het wel een beetje maar begrijpt niks van dieren, hij houdt er wel van maar een gewone conversatie houden is moeilijk en loopt al snel uit de hand.
    Wel is Alex erg goed in schijn, zijn zus, Lisa, is daar dan weer slecht in. Ze vullen elkaar aan.
    Innerlijk
    Positieve Eigenschappen
    ×Slim×
    Alex kan in zijn verveling echt briljante dingen bedenken, hij ontdekt bijvoorbeeld even waar hij het beste kan inbreken bij een bepaalde plek, of heeft hij plots een aantal best wel lastige raadsels opgelost. Hij is dus best slim en ook slimmer dan veel mensen eerst verwachten.
    ×Geduldig×
    Nu houdt Alex van actie, maar als het moet kan hij lang wachten zonder er echt over te zeuren.
    ×Goed gevoel voor humor×
    Grappen maken is een hobby voor Alex, en hij weet dat de dingen die hij zegt soms best grappig zijn. Hij maakt er echter ook een beetje misbruik van om onder dingen uit te komen.
    ×Zelfverzekerd×
    Twijfelen over hemzelf zal je Alex niet zien doen. Hij is te zeker van zichzelf.
    ×Avontuurlijk×
    Een normaal mens staat er niet zo op te wachten om piraat te worden, puur om in de problemen te komen en zich niet te vervelen. Alex dus wel. Of dit nu altijd goed is is maar de vraag.

    Negatieve Eigenschappen
    ×Arrogant×
    Alex weet dat hij best slim is, hij weet dat hij best grappig kan zijn, hij weet dat hij er best goed uitziet, en dat besef maakt hem behoorlijk arrogant. Hij is er trots op, maar ook gewoon te trots.
    ×Koppig/Eigenwijs×
    Niemand kan Alex dwingen iets te doen waar hij geen zin in heeft. En hij zal dus ook gewoon niet luisteren.
    ×Kinderachtig×
    Alex kan behoorlijk kinderachtig zijn met bijvoorbeeld pestmanieren, of door een "spel" te spelen.
    ×Hebberig×
    Is iets van hem, dan is iets van hem. Afblijven of je krijgt problemen.
    ×Gemeen×
    Nu is Alex heus niet altijd gemeen, maar als hij je niet mag kan hij van alles bedenken je onderuit te halen en te irriteren.
    Huisdieren
    Alex had eerst een hekel aan het beest, maar er was een aapje dat hem steeds achtervolgde en uiteindelijk zijn ze vrienden geworden. Omdat Alex bagger slecht in namen bedenken is heeft hij hem omgedoopt in "Beest", hier is de aap ondertussen ook wel aan gewend geraakt.
    Uiterlijk
    FC: Dylan Schmid
    Alex mag er dan misschien erg schattig uit zien, dit moet je absoluut niet tegen hem zeggen. Dat zijn groene ogen nu al snel veranderen in puppy ogen en zijn donkere krullen er lief uitzien, hij wil het gewoon niet horen.
    Nu is hij niet klein en op een goede manier schattig, toch moet je het niet zeggen, dat onteert hem nogal.
    Verleden
    Alex is samen met zijn tweelingzus - het enige echte familielid dat hij heeft - opgegroeid in een normaal gezin met normale mensen.
    Toen hun krachten bekend werden, werden de ouders echter bang en zijn ze uit huis gezet, nu is hij dus met Beest, Lisa en Shadow een rondtrekkend groepje. Zijn echte familie kent hij niet.
    Extra Lisa Dale is zijn tweelingzus.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2016 - 20:21 ]


    obsessive rage

    Ik denk dat ik Margaret iets ouder ga maken, want ik ga niet z'n klein meisje kunnen spelen.


    ~

    httpLAURA schreef:
    Ik denk dat ik Margaret iets ouder ga maken, want ik ga niet z'n klein meisje kunnen spelen.


    Neem dan 15 ofzo...

    Kan mijn rol niet meer vinden :o
    En die Rachel lijkt wel 40 man :W


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aerodactyl schreef:
    Kan mijn rol niet meer vinden :o
    En die Rachel lijkt wel 40 man :W


    xD Ze ziet er oud uit voor haar leeftijd xD

    Gentil schreef:
    (...)

    xD Ze ziet er oud uit voor haar leeftijd xD

    Héél oud dan xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.