• Elements
    Het is 19 mei 1900 wanneer op een dag er een negenling word geboren
    had niemand hun magische krachten verwacht, elk kind bestuurde zijn eigen element en iedereen kind had langzamehand zijn eigen magie ontwikkeld. Het was prachtig om te zien, maar de stiefmoeder van de volgende koningin was jaloers. Op een dag had ze van woede een bos in brand gezet en vervloekte de kinderen van haar stiefdochter en zorgde ervoor dat hun krachten sterker werden dan gedacht. De volgende koningin zag hoe haar kinderen de controle van hun magie verloren en dorpen gingen door hun magie neer. En toen kon ze niks meer dan haar eigen kinderen verbannen uit de stad, door haar verdriet vloog heel het land in sneeuw&ijs, en niemand kwam het land in of uit...

    Wat er nu gaat gebeuren
    Het is ongeveer 60 jaar later en de elementen zijn uitgebreid. Nu zijn er familie's van toverkrachten die zich schuil houden in het bos ver van het paleis en het ijs vandaan. De kinderen willen hun moeder zien, omdat er een brief is gekomen dat hun land gevaar loopt door hun oma. Ondertussen is de nieuwe koningin net zo kwaad aardig als haar stiefmoeder en heeft geen behoefte aan haar kinderen, zei sluit zichzelf liever op dan 1 van hun gezichten te zien. Zei stuurt allemaal valstrikken naar haar kinderen toe voordat ze bij het paleis aankomen, want weet niet dat het haar kinderen zijn. Ze denkt dat het vijanden zijn die het land komen overnemen en vernietigen, en dat laat ze niet gebeuren. Ze stuurt opstoppingen, vervloekingen en valstrikken zodat ze nooit bij het land aankomen.

    Elementen
    • water&zee
    • Duister&Nacht
    • aarde&natuur
    • vuur&as
    • lucht&wind
    • ijs&sneeuw
    • Tijd&gedachten
    • Storm&Bliksem
    • Dieren&Schijn

    Rollen:
    Naam - element - spelernaam
    Sile Aura - lucht&wind- Verloren
    Elora Rhea Avalon - Tijd&Gedachten - Growlithe
    Agnete Egeté Paia - Ijs&Sneeuw- Polovina
    Ruelle Victoire Devereaux - Vuur&As- Cicatrice
    Csilla Bernadett Cili- Duister&Nacht- Shairell
    Tristan Reynhard- Aarde&Natuur- Aerodactyl
    Francisco Aadan Lewis - Tijd&Gedachten- Shairell
    Jo Mari Vesi- Water&Zee- JoSnape
    Rachel K. Green - Vuur&As- Gentil
    Adam Ákos Keller - Sneeuw&Ijs- Growlithe
    Faith Daniek Lewis - zee&water - httpLAURA
    Azara Ashley LaChanda - vuur&as - Samanthablaze
    James Vincent Stamos - Wind&Lucht - httpLAURA
    Jonathan McKay - natuur&aarde - Gentil
    Jonas Noach Slinks - Storm&Bliksem- XxXFREEDOMXxX
    Avan Rave Ravens - nacht&duister - JoSnape
    Alexander Dale - Dieren&Schijn - Verloren
    Ariël Melanie - Storm&Bliksem - JoSnape
    Grace Darcy Belle-Donna Loveless - Dieren&Schijn - XxXFREEDOMXxX
    Gereserveerd - Dieren&Schijn -BastetCat
    Gereserveerd- duister&nacht - DarkOne
    Eärlindë Séregon Kyngeston - Dieren&Schijn - DarkOne
    Aisla Nora Akam - Storm&Bliksem - Growlithe
    Olivia Dragon Gold - Ijs&sneeuw - Shairell
    Lisa Dale - Dier&Schijn - Lisadragonrider
    Aurora Bambi Costa - tijd&gedachten - _patch
    Margaret Freeze Greene- natuur&aarde - httpLAURA

    (Ps. stiefmoeder kan je nog reserveren, maar ik speel de moeder van de kinderen.)
    Lijstje:
    Naam//Tweedenaam//Achternaam//Bijnaam

    Leeftijd//Geboortedatum//Sterrebeeld

    Element//Hoe goed je erin bent (niet perfect/vraag desnoods)

    Innerlijk//eigenschappen

    Huisdieren&naam//Lievelingsdier

    Uiterlijk//Foto//Uitgebreide Beschrijving

    Verleden//Geboorteplaats

    Extra//Wat wil je nog kwijt over je personage?

    Regels
    • Geen perfecte personages, er bestaan ook geen perfecte mensen.
    • Je hebt je beauty eigen rol, bespeel die dan ook in plaats die van andere.
    • Je mag niet meer dan 4 personages, vraag desnoods aan mij om nog meer.
    • Er zijn geen sterke en ook geen zwakke rollen, wanneer je professioneel wilt worden vraag het dan even.
    • Schelden mag, niet te vaak&niet te erg.
    • +16 is toegestaan.
    • Ik maak de topics aan
    • Minstens 150 woorden


    PRAATTOPIC
    SPEELTOPIC 1

    Beschrijving Land:
    Het best wel grote land Magyare lijkt van boven af een hele grote noordpool. Overal is het wit en er zijn geen normale meren meer, alles is ijs. Je kunt vaak schaatsen, maar dat kost energie. In de loop van de jaren is het land arm geworden en is er weinig voedsel. Er wonen ook nog dieren die in de kou kunnen overleven. Ook bestaan er eenhoorns&draken.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2016 - 20:03 ]


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Samanthablaze schreef:
    (...)

    Misschien Azara... zij is met 16 jaar de jongste.


    Zal ff kijken

    Ik doe met verloren een tweeling, dan zijn we jonger en dat vind ik makkelijker schrijven :)

    Lisadragonrider schreef:
    Ik doe met verloren een tweeling, dan zijn we jonger en dat vind ik makkelijker schrijven :)


    Maken jullie de rollen morgen


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    shairell schreef:
    (...)

    Maken jullie de rollen morgen


    Ik ga het proberen

    Ik zal al een begin proberen te maken van mijn eerste rol te maken nu, bij de jongen moet ik nog even met Lisa bespreken (of dat lijkt me handig haha)


    obsessive rage

    Jongens, morgen ga ik ook zwemmen dus ik weet niet of de speeltopic dan kan komen, als iedereen zijn rol morgen dan af heeft kan het in ieder geval 19:00


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    shairell schreef:
    Jongens, morgen ga ik ook zwemmen dus ik weet niet of de speeltopic dan kan komen, als iedereen zijn rol morgen dan af heeft kan het in ieder geval 19:00


    Ik moet morgen vroeg weg tot half zeven dus ga straks nog proberen te maken

    Sile "Sleepsong" Aura
    FC: Kaya Scodelario | 16 jaar | Wind and Air



    Leeftijd
    Sleepsong is nu zestien, verjaart op 19 juni en is hiermee Tweelingen.
    Element Wind en lucht, Sleepsong is er ondertussen redelijk goed in geworden voor iemand die nooit les heeft gehad, maar ze heeft nooit getraind en kan ook lang niet alles.
    Innerlijk
    Postieve eigenschappen:
    • Dapper
    Sommige mensen zijn dapper met woorden, anderen met een zwaard. Sile is beiden wel, al is dit misschien niet altijd wegens eergevoel, maar gewoon omdat ze zich verveelt, dus duikt ze maar in gevaren.
    • Avontuurlijk
    Zoals hierboven al beschreven houdt Sile van avontuur. Sile is gek op gevaren en zoekt ze zelfs op, al kan je dit ook als negatief opvatten, want meestal sleurt ze ook anderen in deze gevaren mee.
    • Zelfstandig
    Dit is wel iets wat oprecht positief is: Sile is erg zelfstandig en hoeft niet achter iemand aan te lopen, ze weet prima wat ze moet doen en mensen hoeven haar hierbij niet te helpen.
    • Vrolijk
    Ook dit is wel fijn, Sile heeft altijd een grote lading positieve energie bij zich, waarmee ze anderen ook kan aansteken. Daardoor is het, ondanks dat ze ergens ook best gevaarlijk is, toch wel fijn om haar in de buurt te hebben.

    Negatieve eigenschappen:
    • Roekeloos
    Moed verandert in avontuurlijkheid, avontuurlijkheid wordt roekeloosheid. Dan is het plots een stuk gevaarlijker om bij Sile in de buurt te zijn, omdat ze een neusje heeft voor problemen en gevaren.
    • Opvliegend
    Het is niet moeilijk om deze dame boos te krijgen, ze is vrij snel op haar teentjes getrapt, waarschijnlijk omdat ze een vrij hoge eigendunk heeft. Ze is snel beledigd en nogal een heethoofd. Oppassen dus.
    • Brutaal
    Nu kan ze niet tegen grapjes over haar, ze heeft geen moeite om ze over anderen te maken. Ze is gewoon brutaal, dit kunnen haar leeftijdsgenoten vaak wel accepteren, maar volwassenen absoluut niet. Die worden dan boos.
    • Onbegrijpelijk
    Hetgeen wat het zo moeilijk maakt om vrienden te zijn met Sile, is omdat ze nogal ingewikkeld in elkaar zit. Waarschijnlijk heb je wel een honderd levens nodig haar te begrijpen, zelfs zijzelf begrijpt zichzelf soms niet compleet. Huisdieren
    Heeft Sleepsong niet, maar haar favoriete dier is een nachtegaal.
    Uiterlijk
    FC: Kaya Scodelario
    Sile heeft een apart gezicht dat je niet snel vergeet. Ze is ten eerste niet lang, nog kort, waardoor ze er van haar rug af heel gewoon uitziet. Ze is slank maar heeft wel mooie vormen waardoor ze er iets minder kinderlijk uitziet, als anderen erbij zijn draagt ze dan ook vaak kleine hakken om niet als klein kind, maar als jongvolwassene te worden gezien. Als ze in het bos is wordt dat een beetje verpest door laarzen of helemaal geen schoenen te dragen.
    Siles gezicht heeft iets weg van een vos of een kat, waarschijnlijk door haar iets spitse neus en amandelvormige ogen. De eyeliner helpt er natuurlijk ook bij. Haar huid is niet bepaald bleek of ontzettend gebruind, maar heeft gewoon een gezond kleurtje en lichte zomersproeten. Ze heeft mooie, dikke, golvende bruine haren die tot halverwege haar middel komen. Als ze bij wat hoger staande mensen is steekt ze het vaak op, terwijl ze het normaal gewoon los laat hangen. Als volwassenen die ze nauwelijks kent erbij zijn draagt ze redelijk formele kleding, dichtgeknoopte vestjes met daaronder een net hemdje en een skaterrok die niet echt een eigen stijl uitdrukken.
    Sile trekt dat vestje als ze alleen is uit of laat de knoopjes open, schopt haar schoenen uit en gaat lol maken, dan zien de nette oorbellen er meer uit als rebelse tekens die rovers wel eens dragen.
    Verleden
    Sile weet bijna niks meer van haar verleden, gezien ze geheugenverlies heeft gehad op haar negende. Ze weet niet meer wie haar familie of vrienden waren, toen ze werd geadopteerd door een vriendelijk stel deed ze er een tijd de moeite voor te ontdekken wie ze was. Nu niet echt meer, ze brengt veel tijd in de natuur door en vooral hoge plekken die anderen vrij bezorgd maken gezien ze morsdood zal zijn wanneer ze valt.
    Ze heeft nog wel moeite met haar magie verbergen, al weten haar adoptieouders het ook, de buitenwereld heeft geen idee.
    Extra -

    [ bericht aangepast op 21 juli 2016 - 20:00 ]


    obsessive rage

    Naam

    ~ voornaam: Lisa
    betekenis: ik zweer bij god
    ~ achternaam: Dale
    betekenis: Woont in de vallei
    ~ bijnaam: Lies, lis, liz
    Betekenis: verkorte vorm van haar naam

    Leeftijd

    ~ geboortedatum: 12 december
    ~ Sterrebeeld: Boogschutter

    Element

    Dieren en schijn. Ze kan heel goed praten met dieren en in ze veranderen, maar ze is Super slecht in schijn. Haar tweelingbroer is juist goed in schijn en slecht in dieren, daarom helpen ze elkaar daarmee en leren ze elkaar die dingen

    Innerlijk

    Positief

    • Nieuwsgierig
    • betrouwbaar
    • beschermend
    • vriendelijk
    • slim
    • avontuurlijk

    Negatief

    - kinderachtig
    - Koppig&Eigenwijs
    - gevoelig
    - slordig
    - ongeduldig

    Huisdieren

    Ze heeft een baby draakje Shadow (blauw met zwarte en een meisje). Ze heeft Shadow vorig jaar gevonden als een pas geboren baby, en is voor haar gaan zorgen. Ze zijn nu heel close en zijn niet meer uit elkaar te halen. Shadow is heel beschermend en zal dan ook naar niemand luisteren, alleen naar Lisa. Shadow kan ook al een beetje vuur spuwen, maar niet veel. Haar lievelingsdieren zijn alle dieren.

    Uiterlijk

    [FC: Ryan Newman]



    Bruine haren en licht blauwe ogen. Ze draagt meestal stoere kleren en weinig rokjes en jurken. Ze heeft haar haren zowat altijd los, maar soms in een vlecht. Ze heeft haar haar nooit in een staart. Ze draagt ook vaak kleren met blauw, omdat dat haar lievelings kleur is.

    Verleden

    Ze is samen met haar broer opgegroeid in een normaal gezin. Nadat onze ouders onze krachten zagen werden ze bang en schopte ze ons het huis uit. We waren er achter gekomen dat hun niet onze echte ouders waren. Ze leeft nu samen met haar broer ergens, ver van dat huis af.

    Ze heeft een tweelingbroer Alex, ze zijn heel close, ze zal alles doen op ervoor te zorgen dat hem niks overkomt.

    Extra

    Ze kan mooi zingen en goed acteren. Dit gebruikt ze soms om mensen te misleiden. Ze kan ook boogschieten en overweg met een zwaard. ZE heeft haar boog meestal bij, maar een zwaard heeft ze niet.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2016 - 18:06 ]

    Lisadragonrider schreef:
    Naam

    ~ voornaam:
    betekenis:
    ~ achternaam:
    betekenis:
    ~ bijnaam:
    Betekenis:

    Leeftijd

    ~ geboortedatum:
    ~ Sterrebeeld:

    Element

    Dieren en schijn. ZE is heel goed in dieren, maar Super slecht in schijn.

    Innerlijk

    Positief

    •
    •
    •

    Negatief

    -
    -
    -

    Huisdieren&naam//Lievelingsdier

    Uiterlijk//Foto//Uitgebreide Beschrijving

    Verleden//Geboorteplaats

    Extra//Wat wil je nog kwijt over je personage?


    Gaat ze Lisa of Elisa heten :P


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    shairell schreef:
    (...)

    Gaat ze Lisa of Elisa heten :P


    Lisa denk ik xD

    Ik wil nu nog een jonger meisje bij natuur&aarde alsjeblieft. Iemand van 9/10


    ~

    httpLAURA schreef:
    Ik wil nu nog een jonger meisje bij natuur&aarde alsjeblieft. Iemand van 9/10


    Is goed


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Janette      Lorey      Green

    • • N A M E
    — Janette Lorey Green
    — Haar ouders vonden het een mooie naam dus heet ze zo.
    — Bekenden van haar noemen haar gewoon ''Janett'' en haar moeder noemde haar ''Jane'.
    — Ze wilt dat mensen haar bij haar naam noemen, of Jane.

    • • A G E
    — 15 jaar.
    — Geboren op negentien November, waardoor haar sterrenbeeld Schorpioen is.
    — Ziet er 17 jarig uit.

    • • A P P E R E A N C E
    — Lengte • 1 meter en achtenvijftig centimeter
    — Gezichtsvorm • Hoekig.
    — Wenkbrauwen. • donkerbruinbruin.
    — Oogkleur • Bruin.
    — Bril of lenzen • Geen
    — Neus • dun.
    — Lippen • rood en vol.
    — Huidskleur • lichtbruin, ze verbrand niet.
    — Kenmerken • Haar badgirl face.
    — Haarkleur • lichtblond.
    — Haartype • Dun haar wat redelijk goed te temmen is.
    — Haarstijl • Golvend.
    — Stem • een hoge stem.
    — Handicaps • Marie is snel moe.
    — Kledingstijl • Meisjesachtig of bad.
    — Favoriete kledingstuk • Skaterrok,
    — Accessoires • Geen.
    — Tatoeages • Geen.
    — Piercings • neuspiercing.

    • • I N N E R L I J K
    Positieve eigenschappen.
    • Verstandig
    • Beschermend
    • Avontuurlijk

    • Behulpzaam
    • Intelligent.
    • Eerlijk
    • Vrolijk
    • Betrouwbaar
    Negatieve eigenschappen.
    •Angstig.
    • Bot.
    • Soms Agressief

    • Sacarstisch
    • Flauw.
    • Klunzig.
    • Soms iets te zeker.

    — Jane is erg zeker van zichzelf.

    • • E X T R A
    [justify]— Geaardheid • Heterosekusueel.
    — Element • Natuur&Aarde, dat ze heel goed van haar vader heeft geleerd en de meeste dingen al kent.
    — Huisdier • Jane helpt alle dieren.
    — Duister geheim • Ze heeft ooit twee vriendinnen verlaten die de volgende dag gestorven zijn.
    — Relaties • Rachel, haar oudere zus.
    — Verleden • Geboren in Magyaren, is een weeskind geworden omdat haar ouders zijn overleden tijdens een hevige storm.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2016 - 8:37 ]


    ~

    Is het oké al ik Aza's leeftijd verander in 15? Gezien er nu toch allemaal jongere kinderen zijn xD Dat ligt me wat beter...


    Mati en sheva yelu. This action will have no echo.