• Hello,

    Ik heb zin om stories te stalken en reacties achter te laten en mijn tijd meer te besteden aan het daadwerkelijk lezen van verhalen dan enkel youtube-video's te kijken. Dus, hierbij mijn "eisen-lijst":

    - Onbekende personen (tenzij je denkt dat je story aan de onderstaande eisen voldoet... dan mag het misschien een FF zijn)
    - Het liefst met wat fantasy
    - Horror / thriller / romantiek / comedy - helemaal mooi
    - Geen über-korte hoofdstukken en het liefst al wat hoofdstukken online staan
    - Engels of Nederlands geschreven
    - Bonus: ik ben gek op vampiers. Dus deze zijn uiteraard van harte welkom!

    Sidenote: Ik ben best picky, my apologies... Maar wees vooral niet bang om zoveel mogelijk stories te spammen! Wie niet waagt, wie niet wint!

    Wat zelfpromotie kan nooit kwaad: Klik c:
    Verder is dit momenteel echt mij favoriete story op Quizlet, dus misschien vind je die ook wel leuk.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Hoe kort is überkort? Ik heb 2 vampierverhalen met ongeveer hoofdstukken van 500 woorden, soms iets meer of minder. Geen idee of je ze al gezien hebt of interesse hebt (:

    Lang leve vakanties ;3

    Ik denk dat mijn schrijvers-ID het beste overzicht geeft. Ik ben onlangs ook verder gegaan met Leviathan, die staat er volgens mij niet meer tussen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik heb twee verhalen over the vampire diaries, eentje is al afgerond. Misschien is dat iets voor je?


    I was an angel living in the garden of evil

    Mijn verhaal zoekt lezers ^^

    Daarnaast kan ik ook zeker de verhalen van SonOfGondor aanraden!


    Stenenlikker

    Yo thanks mensen, zal vanmiddag even kijken/reageren. :Y)

    Ik heb een verhaal waar ik hoop binnenkort weer mee verder te gaan. Het heet 'The lost mermaid' (en ik besef nu wat een kleffe titel het is, haha) en hoort in het genre fantasie. Helaas zit ik op mijn mobiel en is het heeeel lastig om dan een link te zoeken en te plaatsen, dus dan zo maar ;).
    Verder heb ik nog het verhaal 'Oblivious'. Dit is een Harry Potter-fanfictie, dus het voldoet niet volledig aan je eisen, maar zelf ben ik wel trots op het concept dus ik wilde het toch even benoemen (:


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    In mijn schrijvers ID staan een aantal verhalen. De meeste zijn nu niet echt lopend, maar gezien het vakantie is, gaat daar verandering in komen (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Misschien moet je eens een kijkje nemen in die ene wedstrijd die Tolmund organiseert, met de best verhalen van Q of iets. Daar staan ze al per categorie.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Masks, Capes and Undies van Frisk is heel goed. ^^ Of l'Appel du Vide van Frisk en mezelf, maar die is Engels. (: Beiden zijn OP's. Ze zijn wel vrij kort, maar MCU is fantastisch en AdV gaat over vampieren. ^^ (Al is het niet je typische Twilight/TVD liefdesroman)

    [ bericht aangepast op 8 juli 2016 - 11:57 ]


    help

    Misschien dat deze je iets lijken?
    De Uitverkorene
    Schemering

    Ik ken wel een paar goede OP's, maar ik ze vallen niet echt onder de genres die jij benoemt.
    Zelf heb ik wel een story: Zielensteler, misschien dat je dat wat vindt.


    i wanna die with you once or twice.