• ”Yo, ho, haul together,
    hoist the colors high.
    Heave ho, thieves and beggars,
    never shall we die.”


    Het is de 17e eeuw. Moord, chantage, afpersing. Wanneer je dit tegenkomt is het een grote kans dat er piraten langs zijn geweest — en één crew komt speciaal op in gedachten: The Seas Rose. Ze zijn gevreesd door al en zeker geen lichtgewichten.
          Net zoals nu zijn ze niet van plan om tegengehouden te worden en ze gaan door weer en wind. De kapitein van The Seas Rose heeft namelijk een missie: Een magisch object zoeken dat beschikt over de kracht van leven en dood. Echter wordt de crew wat anders verteld. Namelijk dat ze naar een van de grootste schatten op zoek zijn — waardoor het avontuur weliswaar anders kan verlopen.


    Rollen:
    • Kapitein • Standal —— Standal Connor Clarkson • 29 • 1,1
    • Stuurman • Assassin —— Cain Valentine • 35 • 1,2
    • Scheepsarts • Tarrant —— Crimson-eye Rogue (Blackwood) • 33 • 1,1
    • Kok • Morticia —— Edmund Keagan • 33 • 1,3
    • Verloren —— Alexander Mason • 23 • 1,4
    • Marmoreal —— Eleazar Hamilton • 25 • 1,7
    • Nakamura —— Bone • 36 • 1,12
    • Armbandje —— Vincent • 22 • 1,12
    • ——


    • Kwartiermeester • Shireen —— Victoria Arche • 27 • 1,1
    • Doktersassistente • Chivalry —— Cordelia Grace Morgan • 26 • 1,4
    • ANTI —— Asparanza Ayres • 31 • 1,7
    • Verloren —— Charlotte Blake • 22 • 1,2
    • Ziegler —— Monica Kassandra Lopez • 25 • 1,8
    • XY —— Evangeline Sophia Rutherforth • 25 • 1,11
    • Valkyries —— Sitka Skythe • 29 • 1,12


    Beschikbare rollen:
    Kapitein (moet een man zijn)
    Stuurman (rechterhand kapitein, moet een man zijn)
    Kwartiermeester (houdt overzicht op de bemanning/deelt orders uit)
    Kok
    Scheepsarts
    Overige bemanning

    Regels:
    • Je mag meerdere personages aanmaken, mits je deze niet verwaarloost.
    • Geen ruzies, behalve in de RPG zelf.
    • Geen perfecte rollen! Iedereen heeft minpunten.
    • Bestuur elkaars personages niet. Alleen die van jezelf.
    • 16/18+ is toegestaan, maar zet er een waarschuwing boven.
    • In deze RPG moeten de posts 250 woorden bevatten.
    • Let op je spelling en grammatica.
    • Deze RPG is van Tarrant & Assassin.


    “Work like a captain.
    Play like a pirate.”

    [ bericht aangepast op 4 juli 2016 - 23:05 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Morticia schreef:
    (...)
    (cat)(cat)(cat)




    Oh my god I love Jason Momoa so much.
    And Khal Drogo = bae AKA the stallion that shall mount all the bitches the world :')
    Okay I got a little off there, but u get my love.


    how dare you speak of grace

    ^ Sorry hoor, maar je creept me echt uit zo. En het personage is niet eens van mij.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2016 - 0:33 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wampus schreef:
    ^ Sorry hoor, maar je creept me echt uit zo. En het personage is niet eens van mij.




    Comedy is a thing.


    how dare you speak of grace

    Shireen schreef:
    Comedy is a thing.

    Girl, geloof me, dit is geen comedy. Dit lijkt meer obsessed gedrag. Please dim het een beetje, want ik ben niet de enige die je uitcreept.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wampus schreef:
    (...)
    Girl, geloof me, dit is geen comedy. Dit lijkt meer obsessed gedrag. Please dim het een beetje, want ik ben niet de enige die je uitcreept.


    Bruh, sorry, maar nee :')
    Duidelijk ben ik niet serieus. Het is een grapje.

    Is het de 'Oh my god I love Jason Momoa so much'? :') Duidelijk is dat niet zo serieus bedoelt. Hij is grappig (the quote), mooi, en een goede acteur. Wil je liever dat ik het zo zeg?

    Ik wil echt niet shady over komen maar het is niet mijn schuld als je niet inziet dat ik niet serieus ben...


    how dare you speak of grace

    Ik ben inderdaad wel een beetje creeped out, maar laten we nu a.u.b. weer terug gezellig zijn. :Y)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Shireen schreef:
    (...)

    Bruh, sorry, maar nee :')
    Duidelijk ben ik niet serieus. Het is een grapje.

    Is het de 'Oh my god I love Jason Momoa so much'? :') Duidelijk is dat niet zo serieus bedoelt. Hij is grappig (the quote), mooi, en een goede acteur. Wil je liever dat ik het zo zeg?

    Ik wil echt niet shady over komen maar het is niet mijn schuld als je niet inziet dat ik niet serieus ben...

    Oke, ik wil hier niet te lang over doorgaan, maar alleen mijn punt duidelijk maken. Het is ook niet mijn bedoeling om je aangevallen te laten voelen, maar ik ben me wel aan het ergeren aan de reacties.
          En misschien is het duidelijk voor jou, maar je doet dit wel vaker, dus voor mij (en anderen) is dit niet duidelijk dat het een grapje zou moeten zijn. Daarnaast, zou een grapje niet moeten zijn waar anderen òòk om lachen? Tot nu toe heb ik niet gemerkt dat er ook anderen om de 'grapjes' lachte. Je vermeldde zelf ook in het ideeën topic dat je een obsessief gedrag vertoonde rondom Black Sails/POTC (ik heb zo'n gevoel ook GOT), dus ik denk dat je de dingen nu op een rare manier probeert om te draaien.
          Ik wilde niet eens dat woord (de schuld) erbij halen, omdat het simpelweg kinderachtig is, ik gewoon mij ergens aan erger en graag wil dat je een beetje met je grapjes dimt + inziet dat iemand hier echt last van heeft. Ik maak niet zulke reacties, jij bent degene die zich zo gedraagt. Ik ga hier iniedergeval mee stoppen, want dit leidt nergens naartoe en ik wil graag nog dat de RPG gezellig blijft. Hopelijk snap je wel dat er mensen last hebben van sommige reacties die je maakt.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2016 - 9:58 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Morticia schreef:
    Ik ben inderdaad wel een beetje creeped out, maar laten we nu a.u.b. weer terug gezellig zijn. :Y)


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Wampus schreef:
    (...)
    Oke, ik wil hier niet te lang over doorgaan, maar alleen mijn punt duidelijk maken. Het is ook niet mijn bedoeling om je aangevallen te laten voelen, maar ik ben me wel aan het ergeren aan de reacties.
          En misschien is het duidelijk voor jou, maar je doet dit wel vaker, dus voor mij (en anderen) is dit niet duidelijk dat het een grapje zou moeten zijn. Daarnaast, zou een grapje niet moeten zijn waar anderen òòk om lachen? Tot nu toe heb ik niet gemerkt dat er ook anderen om de 'grapjes' lachte. Je vermeldde zelf ook in het ideeën topic dat je een obsessief gedrag vertoonde rondom Black Sails/POTC (ik heb zo'n gevoel ook GOT), dus ik denk dat je de dingen nu op een rare manier probeert om te draaien.
          Ik wilde niet eens dat woord (de schuld) erbij halen, omdat het simpelweg kinderachtig is, ik gewoon mij ergens aan erger en graag wil dat je een beetje met je grapjes dimt + inziet dat iemand hier echt last van heeft. Ik maak niet zulke reacties, jij bent degene die zich zo gedraagt. Ik ga hier iniedergeval mee stoppen, want dit leidt nergens naartoe en ik wil graag nog dat de RPG gezellig blijft. Hopelijk snap je wel dat er mensen last hebben van sommige reacties die je maakt.


    Obsessief gedrag vind ik een heel groot woord en tbh echt niet kunnen. Ik zit hier letterlijk met een 'how dare you' gevoel. I like some people. I like some series. Ik snap ook niet hoe het mensen kan storen als in dit (duidelijk satirisch) extreem uit. Ik heb hier gepraat over Jason Momoa en dan ik m fkn cool vind, en dat is dan te veel. Somehow zie ik wel hoe mensen die mij niet kennen/mijn gezicht niet zien dit niet snappen, maar dat ook maar to a certain extent

    Maar het feit dat je mijn 'obsessie' met POTC en Black Sails te veel vindt snap ik echt voor geen flikker. Ik vroeg een paar mensen of ze Black Sails keken en heb een deel van m'n character geschiedenis erop gebaseerd. OH SHIT GUYS SHE MUST BE OBSESSED. Dat je hier over GoT begint snap ik ook niet want dat is niet waar dit over gaat (Khal Drogo is dead af)
    Nee, sorry, het kan niet anders. Ik voel me aangevallen as fuck en als je het verschil niet snapt tussen 'obsessief gedrag', iets leuk vinden+satire, dan kan ik daar echt niet omheen.

    Nope, niet gezellig meer. I think I'm out guys :')

    [ bericht aangepast op 11 juli 2016 - 11:11 ]


    how dare you speak of grace

    Ik wil me er eigenlijk niet mee bemoeien maar snap honestly niet dat jullie iets over shireen haar opmerkingen hoeven te zeggen. Zo erg fangirlen is het ook weer niet, not like half quizlet dat ook niet doet.


    Aan niets denken is ook denken.

    XY schreef:
    Ik wil me er eigenlijk niet mee bemoeien maar snap honestly niet dat jullie iets over shireen haar opmerkingen hoeven te zeggen. Zo erg fangirlen is het ook weer niet, not like half quizlet dat ook niet doet.

    Ik ben ermee gestopt en gezegd wat ik wilde zeggen, dus laten we er dan alsjeblieft over ophouden c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Shireen schreef:
    (...)
    Nope, niet gezellig meer. I think I'm out guys :')

    Nee, ga je alsjeblieft niet weg. Dat zou hartstikke zonde zijn van je personage en je schrijft goede posts. Wampus bedoeld het absoluut niet slecht als ze zulke dingen zegt en het was eveneens niet de bedoeling dat je je aangevallen zou voelen.
    Persoonlijk voelde ik me bij sommige opmerkingen gewoonweg nogal ongemakkelijk, ook omdat ik niet weet hoe ik er dan op moet reageren. Dus ga je alsjeblieft niet hierom uitschrijven, dat zou heel jammer zijn. Laten we het nu gewoon gezellig houden en erover ophouden. (:


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik zou het ook jammer vinden. Maar ik stoor me er echt niet normaal aan dat ik hier word behandeld als een soort mentally ill persoon dat 'obsessief gedrag' vertoont. Dat slaat namelijk helemaal nergens op, and I am genuinely offended. Denken jullie dat ik als een of ander achterlijk persoon achter mijn laptop zit te typen terwijl ik aan niks anders denk dan Jason Momoa of Black Sails en dat ik over m'n toetsenbord heen kwijl? 'Cos this is literally me:



    Ik heb niemand persoonlijk aangevallen met wat ik zeg, dus ik snap echt niet dat een reactie anders dan 'haha waaaat zegt zij XD' getriggered kan worden.


    how dare you speak of grace

    Wampus schreef:
    (...)
    Ik ben ermee gestopt en gezegd wat ik wilde zeggen, dus laten we er dan alsjeblieft over ophouden c:


    Yep.


    Aan niets denken is ook denken.

    Is het nu een goed moment om uit Port Royal te varen (neem aan dat de meeste aan boord zijn)?


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh