• ”Yo, ho, haul together,
    hoist the colors high.
    Heave ho, thieves and beggars,
    never shall we die.”


    Het is de 17e eeuw. Moord, chantage, afpersing. Wanneer je dit tegenkomt is het een grote kans dat er piraten langs zijn geweest — en één crew komt speciaal op in gedachten: The Seas Rose. Ze zijn gevreesd door al en zeker geen lichtgewichten.
          Net zoals nu zijn ze niet van plan om tegengehouden te worden en ze gaan door weer en wind. De kapitein van The Seas Rose heeft namelijk een missie: Een magisch object zoeken dat beschikt over de kracht van leven en dood. Echter wordt de crew wat anders verteld. Namelijk dat ze naar een van de grootste schatten op zoek zijn — waardoor het avontuur weliswaar anders kan verlopen.


    Rollen:
    • Kapitein • Standal —— Standal Connor Clarkson • 29 • 1,1
    • Stuurman • Assassin —— Cain Valentine • 35 • 1,2
    • Scheepsarts • Tarrant —— Crimson-eye Rogue (Blackwood) • 33 • 1,1
    • Kok • Morticia —— Edmund Keagan • 33 • 1,3
    • Verloren —— Alexander Mason • 23 • 1,4
    • Marmoreal —— Eleazar Hamilton • 25 • 1,7
    • Nakamura —— Bone • 36 • 1,12
    • Armbandje —— Vincent • 22 • 1,12
    • ——


    • Kwartiermeester • Shireen —— Victoria Arche • 27 • 1,1
    • Doktersassistente • Chivalry —— Cordelia Grace Morgan • 26 • 1,4
    • ANTI —— Asparanza Ayres • 31 • 1,7
    • Verloren —— Charlotte Blake • 22 • 1,2
    • Ziegler —— Monica Kassandra Lopez • 25 • 1,8
    • XY —— Evangeline Sophia Rutherforth • 25 • 1,11
    • Valkyries —— Sitka Skythe • 29 • 1,12


    Beschikbare rollen:
    Kapitein (moet een man zijn)
    Stuurman (rechterhand kapitein, moet een man zijn)
    Kwartiermeester (houdt overzicht op de bemanning/deelt orders uit)
    Kok
    Scheepsarts
    Overige bemanning

    Regels:
    • Je mag meerdere personages aanmaken, mits je deze niet verwaarloost.
    • Geen ruzies, behalve in de RPG zelf.
    • Geen perfecte rollen! Iedereen heeft minpunten.
    • Bestuur elkaars personages niet. Alleen die van jezelf.
    • 16/18+ is toegestaan, maar zet er een waarschuwing boven.
    • In deze RPG moeten de posts 250 woorden bevatten.
    • Let op je spelling en grammatica.
    • Deze RPG is van Tarrant & Assassin.


    “Work like a captain.
    Play like a pirate.”

    [ bericht aangepast op 4 juli 2016 - 23:05 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    @ ANTI: Ik ben op dit moment aan het schrijven, iets van 192 woorden op het moment, dus het kan er zo aankomen. Je hoeft niet lang meer te wachten, Rogue is coming your way hehe.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2016 - 22:09 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wampus schreef:
    @ ANTI: Ik ben op dit moment aan het schrijven, iets van 192 woorden op het moment, dus het kan er zo aankomen. Je hoeft niet lang meer te wachten, Rogue is coming your way hehe.


    Hih, nu ben ik nieuwsgierig! Maar neem je tijd hoor, ik heb geduld. c:


    i tried to buy your pretty heart, but the price too high

    Valkyries schreef:
    (...)
    Opzicht had ik in gedachten dat er één of twee personen op het schip zijn die ongeveer wel weten wat er gebeurd is, zeker gezien het feit dat Sitka uit zee is gevist door The Seas Rose en verzorgd. Dus Sitka zal in het begin vast wel iemand in 'vertrouwen' hebben kunnen nemen, in deze dan misschien Victoria omwille van diens karakter. Al zal Sitka zeker niet alles alles hebben verteld, waaronder dus over Einar en Eben. Sitka zie ik dus absoluut niet in detail treden, of echt ingaan op haar gevoelens en die shit meer, alleen dat ze echt uit is op wraak :'D

    Al zie ik Sitka ook zeker nog wel een momentje van heimwee krijgen en verlangen naar thuis en haar broers, en zal ze vast wel eens iets over Noorwegen vertellen, zeker als Victoria daar interesse naar heeft ^_^

    Jah, dat is ook waar, natuurlijk. Nu, als je m'n idee niet direct ziet zitten en het liever gewoon bij vriendelijkheid wilt houden, is dat voor mij ook gewoon goed hoor. Ik wil niks opdringen. Gewoon echt wat jijzelf wilt en wat je bij je personage vind passen (;


    Dat lijkt me wel een ideetje (:
    Victoria zou wanneer Sitka uit de zee gevist wordt sowieso als kwartiermeester maar ook als vrouw ervoor zorgen dat ze er weer bovenop komt en dat ze veilig is enzo. Dan zal ze wel vragen naar wat er gebeurd is, maar zodra ze dus inziet dat Sitka niet verder wil vertellen dan een bepaald punt zal ze ook niet doorvragen.
    Dus een onderling vertrouwen, en dat Victoria een klein deel van Sitka's 'geheim' draagt (maar het natuurlijk niet doorvertelt)?

    @Wampus, best GIF.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2016 - 22:27 ]


    how dare you speak of grace

    Shireen schreef:
    (...)
    Ik heb de jouwe al wel gelezen, ik had nog geen specifieke ideeën, maar ik denk wel dat Victoria enigszins geïnteresseerd kan zijn in Sitka's cultuur (Victoria is best wel 'educated' en ook nieuwsgierig naar nieuwe dingen om te leren). Ook weet ik niet hoe veel iedereen van Sitka's verleden af weet, maar aangezien zowel Sitka als Victoria nogal wat shit hebben mee gemaakt (Victoria wel iets minder, naar mijn mening) kan er daar misschien een soort onuitgesproken begrip voor elkaar zijn, of zo.
    Ze noemt de meeste mensen gewoon bij hun voornaam :'D Het klinkt vriendelijker (hoe ze het liefste wil overkomen) en geeft meer een gevoel van onderling verband, aangezien ze nog wel hun kwartiermeester is en boven de meesten staat (dit probeert ze dus minder naar voren te laten komen).

    Eén woord: Teddy. (cat)

    Daveed schreef:
    Ik heb de hele dag moeten werken, dus schrijf ik morgen een post (:

    Dat is prima hoor. Ik was nou ook niet bepaald één van de snelste, haha. Doe maar rustig aan. (:
    Niet té rustig, want het zal handig zijn dat die post komt, but you get my drift.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Shireen schreef:
    (...)

    Dat lijkt me wel een ideetje (:
    Victoria zou wanneer Sitka uit de zee gevist wordt sowieso als kwartiermeester maar ook als vrouw ervoor zorgen dat ze er weer bovenop komt en dat ze veilig is enzo. Dan zal ze wel vragen naar wat er gebeurd is, maar zodra ze dus inziet dat Sitka niet verder wil vertellen dan een bepaald punt zal ze ook niet doorvragen.
    Dus een onderling vertrouwen, en dat Victoria een klein deel van Sitka's 'geheim' draagt (maar het natuurlijk niet doorvertelt)?

    @Wampus, best GIF.

    Dat onderling vertrouwen zie ik zeker zitten.

    Totaal nutteloos, maar m'n wederhelft vraagt bloedserieus hoe je 'meenemen' schrijft. Dus ik schrijf het op een papiertje, en hij zo, ahja, dan heb ik het toch juist, het is eerst met 2 'e's en dan ene :'D
    Na negen jaar moet ik nog steeds met hem lachen, al kan hij er niks aan doen dat hij dyslectisch is (We lachen er dus ook echt samen om altijd XD)


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Godverdomme echt, ik word telkens afgeleid door die klote bloedzuigers hier. Excuse my language.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Morticia schreef:
    (...)
    Dat is prima hoor. Ik was nou ook niet bepaald één van de snelste, haha. Doe maar rustig aan. (:
    Niet té rustig, want het zal handig zijn dat die post komt, but you get my drift.


    What's up with ma bear? :Y)


    how dare you speak of grace

    Wampus schreef:
    Godverdomme echt, ik word telkens afgeleid door die klote bloedzuigers hier. Excuse my language.


    Bloedzuigers? R u in a swamp?


    how dare you speak of grace

    905 woorden. . .


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Shireen schreef:
    (...)

    Bloedzuigers? R u in a swamp?

    Zo voel ik me wel. Kleremuggen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    ANTI schreef:
    (...)

    Hih, nu ben ik nieuwsgierig! Maar neem je tijd hoor, ik heb geduld. c:

    Ik hoop echt dat je er iets aan hebt :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Shireen schreef:
    (...)
    What's up with ma bear? :Y)

    Wanneer hij een vrouw in zicht ziet komen, Victoria Arche, stopt hij gelijk in zijn voetstappen en bekijkt haar even met eenzelfde boze blik. Hoe lang of kort ze er ook stond, ze heeft in elk geval staan luistervinken en daar is hij alles behalve blij mee. Sommige dingen horen tussen twee personen te blijven, in dit geval hem en die schoft. Dat zij op zo’n manier informatie voor zich te winnen, deed hem enkel aan Valentine denken en dat zorgt voor meer woede in hem. Voelt ze zich misschien beter dan hem, met haar status op het schip? De man heeft altijd een beter idee van haar gehad, maar hij houdt niet van mensen die belangrijke gesprekken afluisteren—— en dit kon hij toch als iets belangrijks rekenen, gezien zijn aanvaringen met dat stuk verdriet. Een kleine hint teleurstelling voelde hij voor even opkomen, die hij al snel van zich afschudt en vervolgens met een beestachtige grom langs haar begeeft. Om geen woord meer tegen haar te zeggen.
    :Y)

    Shireen schreef:
    (...)
    Bloedzuigers? R u in a swamp?

    Aye, we're living in a swamp, mate.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Gepost met Sitka, wie haar wilt ophouden, be my guest ^_^ Ik ben zelf op het moment wat inspiloos dus als er niemand haar kant uit komt, zal ik haar van de week wel iemands kant uitsturen ^_^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Morticia schreef:
    (...)
    Aye, we're living in a swamp, mate.



    Ze voelt zich niet beter. Ze staat nu eenmaal hoger.



    No but jokes aside, ze probeert dit zo veel mogelijk niet te laten merken :'D Everyone is equal to her.


    how dare you speak of grace

    Shireen schreef:
    (...)
    Ze voelt zich niet beter. Ze staat nu eenmaal hoger.



    No but jokes aside, ze probeert dit zo veel mogelijk niet te laten merken :'D Everyone is equal to her.

    (cat)(cat)(cat)

    [ bericht aangepast op 11 juli 2016 - 0:21 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.