• Mijn oude Xiaomi mi band!




    Wat is dat?
    De Xiaomi MI band is een fitness tracker waarmee je eenvoudig je stappen en slaapritme bij kunt houden. Daarnaast zal de band met een tril signaal notificaties doorgeven zoals bijvoorbeeld een inkomende oproep of de wekker. Hij is spatbestendig (niet waterdicht, ga er niet mee zwemmen, haha) en de batterij gaat minstens 30 dagen mee.

    Wat heb je ervoor nodig?
    Een smarthpone met IOS (met versie 7.0 of hoger) of Android (met versie 4.4 of hoger) en Bluetooth 4.0.

    Wat krijg je?
    De mi band sensor, gemaakt van aluminium, een zwart bandje waar de sensor ingaat en een galaxy bandje. Een oplader en een leuke handleiding in het Chinees.

    Waarom doe ik hem weg?
    Ik heb zelf een nieuwere versie ervan gekocht. Deze is nog wel prima, ik heb hem een half jaar gebruikt en ik vind het zonde om hem dan te laten liggen.

    Wat moet je doen om hem te winnen?
    Ten eerste moet je je adres geven als je wint, dus zorg ervoor dat je ouders het er mee eens zijn. Ik kom hem namelijk echt niet langs brengen, haha. Daarnaast hoef je je enkel op te geven door je username op te geven! 11 juli zal ik de winnaar bekend maken.




    1. SPECS
    2. JamesPotter
    3. FeorgeWeasley
    4. Heathens
    5. Iydia
    6. Gibigianna
    7. Iwan
    8. Tormund
    9. dancingxdemi
    10. Charbonneau
    11. Scribe
    12, FindingDory
    13. Daithi

    [ bericht aangepast op 8 juli 2016 - 12:20 ]


    Your make-up is terrible

    Ik doe graag mee! (:
    Wat leuk dat je dit doet!

    [ bericht aangepast op 4 juli 2016 - 20:59 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Oh, mega leuk! Ik doe graag mee [:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik ga dit volgen c;


    26 - 02 - '16

    Ach, wat jammer nou dat je 'm niet langs komt brengen (joehoe) Maar nee, ik hoef 'm niet. Ik ga wel even dit topic in de gaten houden wie de winnaar is, hehe.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik doe mee! Mijn broertje had het er laatst over dat hij zo graag zo'n ding zou willen hebben, maar hij is standaard blut, dus misschien is dit een snellere manier voor hem. ^^


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wat een leuke actie! Ik doe graag mee!


    Every villain is a hero in his own mind.

    Wiarda schreef:
    Ik doe mee! Mijn broertje had het er laatst over dat hij zo graag zo'n ding zou willen hebben, maar hij is standaard blut, dus misschien is dit een snellere manier voor hem. ^^


    Ik geef het liever weg aan een Quizletter zelf, sorry.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik geef het liever weg aan een Quizletter zelf, sorry.

    Ah, jammer, maar begrijpelijk hoor. (bloos)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wat een leuk idee dit! Ik wil ook wel meedoen :3

    Is een adres in België een probleem?


    Words are loaded pistols. Sometimes it's just better not to pull the trigger. | Vertrouwenspersoon

    dancingxdemi schreef:
    Wat een leuk idee dit! Ik wil ook wel meedoen :3

    Is een adres in België een probleem?


    Nope, geen probleem. ;3


    Your make-up is terrible

    Dit is zo gaaf. Wat een leuke actie ook. Ik doe graag mee! ^^


    Pretty is just a pretty word.

    Gaaf! Dan doe ik ook mee! (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik wil ook graag meedoen, haha.
    (Maar als de kosten je teveel worden, zal ik het niet erg vinden als ik me terug moet trekken)

    [ bericht aangepast op 5 juli 2016 - 20:48 ]


    -

    FindingDory schreef:
    Ik wil ook graag meedoen, haha.
    (Maar als de kosten je teveel worden, zal ik het niet erg vinden als ik me terug moet trekken)


    Ik heb eigenlijk geen idee hoeveel dat zou kosten, haha.


    Your make-up is terrible

    FindingDory schreef:
    Ik wil ook graag meedoen, haha.
    (Maar als de kosten je teveel worden, zal ik het niet erg vinden als ik me terug moet trekken)


    Ik zet je erbij, maar ik moet wel even kijken hoeveel het uiteindelijk weegt. Want tot 100 gr is het namelijk nog te doen qua prijs.


    Your make-up is terrible