• Hjj!!
    Owk raar, maar toch zeg ik het. Mijn liefje en ik waren overlaatst aan het praten wat we gaan doen als we ons middelbaar gedaan hebben... Mijn studiekeuze ligt zo goed als vast, ik wil voor leerkracht gaan volgend jaar. Mijn liefje moet nog 2 jaar naar school (hij heeft 1 jaar overgedaan) en zijn studiekeuze ligt al helemaal vast. Hij wil namelijk voor piloot gaan studeren, maar niet zomaar een pilotenopleiding, neen, een speciale opleiding alleen te volgen in ***Servië*** O.o Maar hij vroeg toen zo van: 'Ge gaat toch wel mee dan naar Servië he?? Want zo lang kan ik u toch niet missen hoor' (Ooohw lief!! <3) Maar ik was overtuigd dat ik dan niet meer kon verderstuderen, nu heeft meneer dus aan zijn kameraad in Servië gevraagd om eens rond te kijken en er is dus een Engelse unief in Servië en hij zegt dat ik daar best kan studeren als ik wil. En ik wil ook wel, maar het lijkt me zo moeilijk mijn vrienden en familie achter te laten... Wat zouden jullie doen?? (Hij moet zich volgend jaar al inschrijven omwille van een lange wachtlijst en ik dus best ook...)
    Help??

    Xx(K)

    Een universiteit om lerares te worden..? Dat kan toch met een HBO al? Don't shoot me, maar het lijkt me niet logisch om naar een universiteit te gaan voor een lerarenopleiding.. Wel heel lief dat hij je mee wil!


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ligt eraan.. Hoe lang duurt het en gaan jullie nog terug naar Nederland? Als het langer dan een jaar duurt, en ik zou tussendoor niet terug kunnen, dan zou ik persoonlijk niet gaan :$


    Life is hard and then we die

    Ik zou hem in zijn droom niet tegenhouden. En dan ga je maar niet met hem mee. Je kunt hem toch nog opzoeken. Daarnaast kun je ook nog sms'en, bellen, msn'en, skypen, etc. :'3


    A decision I will regret, until my dying breath.

    PUKKELxDING schreef:
    Ligt eraan.. Hoe lang duurt het en gaan jullie nog terug naar Nederland? Als het langer dan een jaar duurt, en ik zou tussendoor niet terug kunnen, dan zou ik persoonlijk niet gaan :$


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Hmm, persoonlijk zou ik niet meegaan, omdat het Servië is (is nou niet echt mijn favoriete land) en je bent zo ver weg van.. alles. Alles wat je in NL hebt. Maargoed, als je héél erg verliefd bent, is het ook wel romantisch. x)


    It's time to be happy again.

    Ik zou niet meegaan. Punt uit. Wat jij wilt doen moet je maar zelf uitmaken.


    All was well.

    Voiceless schreef:
    Een universiteit om lerares te worden..? Dat kan toch met een HBO al? Don't shoot me, maar het lijkt me niet logisch om naar een universiteit te gaan voor een lerarenopleiding.. Wel heel lief dat hij je mee wil!

    Dat kan met een waaaat al??
    En ja dat is unief/Hoge school

    NIET DOEN!
    Wie weet is het dan al uit met je lief en dan zit je daar in Servië.
    Of het gaat misschien uit als je een tijdje in Servië bent.
    Ik zeg het je, ga nooit een vent achterna voor je volwassen bent, een diploma hebt enz. Dat is spelen met je toekomst.
    Echt waar niet doen!


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ik zou wel meegaan ;D Ten eerste het is een super leuke ervaring om in een ander land te gaan studeren (Ja ik wil in het buitenland stagelopen, als het kan en anders in een vakantie meehelpen in een land iets op te bouwen).
    En ten tweede je bent er niet alleen, samen met je vriend.
    Ten derde je leert nieuwe mensen kennen.


    La credenza è una medicina contro il timore

    Hingucker schreef:
    NIET DOEN!
    Wie weet is het dan al uit met je lief en dan zit je daar in Servië.
    Of het gaat misschien uit als je een tijdje in Servië bent.
    Ik zeg het je, ga nooit een vent achterna voor je volwassen bent, een diploma hebt enz. Dat is spelen met je toekomst.
    Echt waar niet doen!

    Ik heb heel wat vrienden in Servië zitten hoor... Dus alleen kom ik nooit te staan... En als het uitgaat ik heb er toch mijn eigen stekje by mijn beste vriendin van ginder duss...

    licht eraan of jullie relatie sterk genoeg is denk ik.
    ik zou alle voordelen en nadelen op een rijtje zetten als je in nederland blijft en/of met hem mee ga

    tha..ik ben niet echt een geschikte kanidaat als het om liefde gaat:S
    maar als je echt van hem houd zeg ik DOEN

    [ bericht aangepast op 10 sep 2010 - 18:58 ]


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Hingucker schreef:
    NIET DOEN!
    Wie weet is het dan al uit met je lief en dan zit je daar in Servië.
    Of het gaat misschien uit als je een tijdje in Servië bent.
    Ik zeg het je, ga nooit een vent achterna voor je volwassen bent, een diploma hebt enz. Dat is spelen met je toekomst.
    Echt waar niet doen!


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Dat is wel erg vroeg/jong.
    Maar gelukkig moet hij eerst nog wel 2 jaar naar school. Dus ik zou eerst maar eens zien of jullie dan nog bij elkaar zijn enzo. (krul)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.