• Liefste vriendjes!

    Vandaag heb ik exact mijn 4de jaar als moderator afgesloten. 30 juni 2012 begon ik mijn moderatorcarrière. Nu ben ik dus exact 4 jaar moderator en het bannen, waarschuwingen versturen, users pesten, complottheorieën ontwikkelen,…. vervelen me nog steeds niet! Just kidding, haha. =P

    Daarom trakteer ik vandaag met virtuele lekkernijen en ik heb ook aan de mensen gedacht die op de lijn willen letten. ^^







    Na vier jaar ben ik nog steeds graag moderator en dat wil ik vieren. Ik heb Quizlet zien opgroeien de laatste jaren en dat blijft toch eeuwig in mijn hartje. Daarom dat ik buiten trakteren met virtuele heerlijkheid, ook iets anders wil doen. Aangezien ik het momenteel heel druk heb op mijn werk en ik een half wrak ben, kan ik niets origineler verzinnen dan credits of spotlights weggeven. Dusja, laten we dat doen en dat originele doe ik wel als ik mijn 5-jarig crewjubileum vier!

    Ik wil dus graag 4 spotlights weggeven (tenminste, wanneer de spotlight terug gemaakt is!). Maar zoals altijd moet je er een beetje moeite voor doen. Ik wil graag een verhaal horen over jouw leukste moment(en) op Quizlet. Dat mag in een reactie, een SA, een lijstje, een filmpje,… of weet ik veel wat zijn. Gewoon een gebeurtenis die je hebt meegemaakt op Quizlet en die je altijd positief zal bijblijven.

    Jullie krijgen vanaf vandaag 2 weken de tijd om iets leuk te posten in dit topic. Donderdag 14 juli 22u is de deadline. De prijzen zijn dus 4 spotlights gesponsord door moi. Ik ga de winnaars hopelijk de dag erna bekend maken en hopelijk 4 users een leuk begin van het weekend schenken!

    Vragen of opmerkingen? Shout!
    Donaties voor mijn moderatorpensioen zijn ook steeds welkom!

    Liefs,
    Erica - Scandal


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Proficiat! En bedankt voor al het werk en de tijd die je in Quizlet hebt gestoken! ^^


    I wanna be a wizard!

    Gefeliciflapstaart Erica! Wat leuk dat je spots weggeeft. ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Gefeliciteerd! Super dat je je al zolang inzet voor Q! Dat is al langer dan mijn heel Q-leven, haha. :'D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Gefeliciteerd!


    16 - 09 - '17

    Gefeliciteerd, Erica! *O*


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Gefeliciteerd!!^^ en wat ontzettend tof van je, dat je spots weggeeft!!


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Gefeliciteerd!! *O* Dat is toch best al een aardige poos, leuk te horen dat je er nog altijd plezier in hebt. (:


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Gefeliciteerd!

    En trouwens, mijn mooiste moment hier op Quizlet. Dat weet ik ongetwijfeld nog!
    Dat was toen ik twee dagen naar Frankrijk was en ik was het vergeten mee te delen naar mijn vriendinnen en in die tijd was ik superveel online, dus dan was dat ook raar dat ik opeens niet online was voor hen. Maar oke, ze hadden dus een story gemaakt van kom terug Sofie en toen ik dat zag kon ik werkelijk niet meer stoppen met glimlachen omdat ik het zo lief vond <3


    You are my piece of paradise.

    Gefeliciteerd en bedankt voor al je goede inzet!!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Gefeliciteerd! Je bent zeker een goede aanwinst (geweest) voor het modteam.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Heel hard bedankt voor de felicitaties! =D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Gefeliciteerd, Erica! Je bent een topmoderator!
    Hopelijk krijg je leuke inzendingen. Ik ben wel benieuwd naar de anderen hun leukste momenten op Q.! :3


    Ik wil een tuin vol egels

    Ik hoop dat er nog leuke inzendingen binnen komen! =D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Super knap en heel fijn hoeveel moeite je in Quizlet stopt, Erica!


    Pretty is just a pretty word.

    Gefeliciteerd Erica! Echt bedankt voor alles!
    En super origineel idee! Maar originele ideeën zijn we van jou gewend.(;


    Queer zijn is gewoon alles