• Liefste vriendjes!

    Vandaag heb ik exact mijn 4de jaar als moderator afgesloten. 30 juni 2012 begon ik mijn moderatorcarrière. Nu ben ik dus exact 4 jaar moderator en het bannen, waarschuwingen versturen, users pesten, complottheorieën ontwikkelen,…. vervelen me nog steeds niet! Just kidding, haha. =P

    Daarom trakteer ik vandaag met virtuele lekkernijen en ik heb ook aan de mensen gedacht die op de lijn willen letten. ^^







    Na vier jaar ben ik nog steeds graag moderator en dat wil ik vieren. Ik heb Quizlet zien opgroeien de laatste jaren en dat blijft toch eeuwig in mijn hartje. Daarom dat ik buiten trakteren met virtuele heerlijkheid, ook iets anders wil doen. Aangezien ik het momenteel heel druk heb op mijn werk en ik een half wrak ben, kan ik niets origineler verzinnen dan credits of spotlights weggeven. Dusja, laten we dat doen en dat originele doe ik wel als ik mijn 5-jarig crewjubileum vier!

    Ik wil dus graag 4 spotlights weggeven (tenminste, wanneer de spotlight terug gemaakt is!). Maar zoals altijd moet je er een beetje moeite voor doen. Ik wil graag een verhaal horen over jouw leukste moment(en) op Quizlet. Dat mag in een reactie, een SA, een lijstje, een filmpje,… of weet ik veel wat zijn. Gewoon een gebeurtenis die je hebt meegemaakt op Quizlet en die je altijd positief zal bijblijven.

    Jullie krijgen vanaf vandaag 2 weken de tijd om iets leuk te posten in dit topic. Donderdag 14 juli 22u is de deadline. De prijzen zijn dus 4 spotlights gesponsord door moi. Ik ga de winnaars hopelijk de dag erna bekend maken en hopelijk 4 users een leuk begin van het weekend schenken!

    Vragen of opmerkingen? Shout!
    Donaties voor mijn moderatorpensioen zijn ook steeds welkom!

    Liefs,
    Erica - Scandal


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ahh, gefeliciteerd, Erica! Ik zit toevallig net een donut te eten, dus ik ben al helemaal in de feeststemming, haha. Je bent een geweldige mod en ik hoop dat we je hier nog vele jaren mogen houden. *O*

    En ik zal niet meedoen aan de wedstrijd, maar wat een leuk idee! ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Gefeliciteerd!!

    Wat lief om zo een wedstrijd te maken. =D Misschien ga ik meedoen, Idk


    i wanna die with you once or twice.

    Proficiat, Erica! *O* Vier jaar is echt lang!


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Square schreef:
    Ahh, gefeliciteerd, Erica! Ik zit toevallig net een donut te eten, dus ik ben al helemaal in de feeststemming, haha. Je bent een geweldige mod en ik hoop dat we je hier nog vele jaren mogen houden. *O*

    En ik zal niet meedoen aan de wedstrijd, maar wat een leuk idee! ^^

    Dat is toevallig van die donut! Hopelijk smaakt hij! =P
    En dankjewel. (flower)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Oehh gefeliciteerd! Vier jaar, dat is een hoop :'D Dat er nog vele jaren mogen volgen *O*
    Wat een ontzettend leuk idee trouwens!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Gefeliciteerd! (:
    Het is echt een heel leuk idee! Ik heb zelf nog credits, dus ik ga dit wel laten passeren en het andere users gunnen (:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Gefeliciteerd c: Ik hoef het niet, want ik heb nog genoeg credits.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Gefeliciteerd! En lekker traktaties, haha.
    Leuk idee om zo'n wedstrijd te houden.^


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Gefeliciteeerd! *O*


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Gefeliciteerd!!!!!!


    Treat people with kindness

    Ledecky schreef:
    Proficiat, Erica! *O* Vier jaar is echt lang!


    26 - 02 - '16

    Gefeliciteerd Erica!! Vier jaar lang is een echte prestatie! Nog vele plezierige modjaren nog, hihi <3


    -

    Gefeliciteerd!!! En vier jaar is echt lang! :o Op naar de volgende leuke modjaren! ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Gefeliciteerd! Ik heb zelf geen spotlight nodig, maar ik vind het een ontzettend leuk initiatief. c: Succes aan iedereen die meedoet!


    What would Emma do?

    Die donuts in de beginpost zien er héérlijk uit. En gefeliciteerd met je vierjarig bestaan van moderator!