• Liefste vriendjes!

    Vandaag heb ik exact mijn 4de jaar als moderator afgesloten. 30 juni 2012 begon ik mijn moderatorcarrière. Nu ben ik dus exact 4 jaar moderator en het bannen, waarschuwingen versturen, users pesten, complottheorieën ontwikkelen,…. vervelen me nog steeds niet! Just kidding, haha. =P

    Daarom trakteer ik vandaag met virtuele lekkernijen en ik heb ook aan de mensen gedacht die op de lijn willen letten. ^^







    Na vier jaar ben ik nog steeds graag moderator en dat wil ik vieren. Ik heb Quizlet zien opgroeien de laatste jaren en dat blijft toch eeuwig in mijn hartje. Daarom dat ik buiten trakteren met virtuele heerlijkheid, ook iets anders wil doen. Aangezien ik het momenteel heel druk heb op mijn werk en ik een half wrak ben, kan ik niets origineler verzinnen dan credits of spotlights weggeven. Dusja, laten we dat doen en dat originele doe ik wel als ik mijn 5-jarig crewjubileum vier!

    Ik wil dus graag 4 spotlights weggeven (tenminste, wanneer de spotlight terug gemaakt is!). Maar zoals altijd moet je er een beetje moeite voor doen. Ik wil graag een verhaal horen over jouw leukste moment(en) op Quizlet. Dat mag in een reactie, een SA, een lijstje, een filmpje,… of weet ik veel wat zijn. Gewoon een gebeurtenis die je hebt meegemaakt op Quizlet en die je altijd positief zal bijblijven.

    Jullie krijgen vanaf vandaag 2 weken de tijd om iets leuk te posten in dit topic. Donderdag 14 juli 22u is de deadline. De prijzen zijn dus 4 spotlights gesponsord door moi. Ik ga de winnaars hopelijk de dag erna bekend maken en hopelijk 4 users een leuk begin van het weekend schenken!

    Vragen of opmerkingen? Shout!
    Donaties voor mijn moderatorpensioen zijn ook steeds welkom!

    Liefs,
    Erica - Scandal


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Oh, daamn ik zie dit nu pas! Gefeliciteeeeeeeeeeeeeerd *O* Dat er nog vele jaren mogen bijkomen! Ik vind het overigens heel fijn met jou in de crew (bloos)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Gefeliciflapstaart!

    Dankjulliewel. =D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    OH JE POSTS. Die zijn BIJNA perfect.

    Oja en gefeliciteerd en zo want dat had ik blijkbaar nog niet gedaan (krul)(krul)

    [ bericht aangepast op 4 juli 2016 - 21:59 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik hoop nog steeds op leuke inzendingen! Nu de spotlight gemaakt is, is het zeker de moeite!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Vna harte gefeliciteerd! Op dat je het nog vele jaren mag volhouden.

    Nu je het zegt, hij doet het eindelijk weer.


    Physics is awesome

    Stiekeme bump. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury