RELATIES APOLLARES
Sociaal • Nieuwsgierig • Oppervlakkig
• Aiden en Ares zouden botsen, ik denk dat Ares hem een beetje zou trollen?
• Alexia en Ares zouden elkaar denk ik wel begroeten, maar Ares zou vooral in haar kont geïnteresseerd zijn.
• Alexis en Ares hebben een soort broer/zus relatie, ze kunnen het goed met elkaar vinden, helpen elkaar en houden ervan om elkaar zo nu en dan te plagen.
• Jackson en Ares goede vrienden?
• Mara en Ares kunnen misschien wel gewoon oké met elkaar omgaan, maar niet perse iets hebben?
• Mason en Ares kunnen het wel met elkaar vinden. Ares heeft Mason als klein ventje heeft geholpen met het begin van ASL onder de knie te krijgen. Ze hebben zo een oppervlakkige band opgebouwd en Mason heeft lang genoeg gepushed tot de oudere jongen hem toeliet in zijn leven.
• Micheal en Ares zouden waarschijnlijk niet zoveel met elkaar hebben, ik denk dat Ares hem een gladje zou vinden, maar hij houdt hem wel in de gaten.
• Oliver en Ares zouden denk ik redelijk botsen qua innerlijk, maar misschien af en toe wel samen kunnen werken. Een beetje frenemies?
• Shanaya en Ares flirten veel met elkaar en hij is ook vooral in haar kont geïnteresseerd.
• Zed en Ares kunnen American Football buds zijn?
RELATIES KALLISTÊ
Gesloten • Duister • Filosofisch
• Aiden en Kallistê zouden elkaar denk ik niet zo erg zien staan, wel goed samen kunnen werken misschien, maar verder niets?
• Alexia en Kallistê zouden het niet met elkaar kunnen vinden, ik denk dat Kallistê haar te naive zou vinden.
• Alexis en Kallistê zijn partners in crime. Lexi en Kalli vragen van elkaar af of ze niet in de verkeerde afdeling zijn ingedeeld. Kall omdat haar broer bij Wampus zit, Lexi omdat ze niet bang is van een avontuurtje. Ze weten elkaar wel te vinden voor kattenkwaad, zoveel is zeker.
• Jackson en Kallistê zouden elkaar waarschijnlijk niet zien staan.
• Mara en Kallistê een gezamenlijke obsessie voor zwart-wit films?
• Mason en Kallistê zitten in hetzelfde jaar. Hij helpt haar met Social and Science Studies en zij hem met Potions. Daarbij probeert Mason haar grote broer te zijn, omdat ze zelf geen familie heeft, en haar opvrolijken, want zo'n knap gezichtje mag niet altijd triest staan.
• Micheal en Kallistê zijn vrienden, maar niet de beste. Ze kunnen elkaar niet zo goed peilen.
• Oliver en Kallistê zouden misschien wel goede vrienden kunnen zijn?
• Shanaya en Kallistê kunnen het niet met elkaar vinden, Kallistê vindt haar een huppeltrutje.
• Zed en Kallistê zouden het denk ik niet echt met elkaar kunnen vinden, waarschijnlijk vindt zij hem een doorsnee American Football eikel.
What do you think? Verder nog aanvullingen? (:
My fake plants died, because I did not pretend to water them.