FeorgeWeasley schreef:
(...)
Ik heb hem aangepast, what do you think?
Klinkt wel goed. Ik denk dat Lexi en Kalli van elkaar afvragen of ze niet in de verkeerde afdeling zijn ingedeeld. Kall omdat haar broer bij Wampus zit, Lexi omdat ze niet bang is van een avontuurtje. Ze weten elkaar wel te vinden voor kattenkwaad, zoveel is zeker.
Mike en Kall kunnen ind vrienden zijn, maar waarschijnlijk geen beste. Daarvoor zal hij haar miss iets te oppervlakkig vinden. Tegelijk zal hij vast wel interesse hebben in hoe ze omgaat met haar wolf-zijn
Ares heeft het verkeerde beeld van Mike, omdat hij hem niet echt kent, maar dat vindt hij niet erg. Hij mag hem gerust zien als het evil mastermind die zit te plotten in Pukwidgie met een kat op z'n schoot.
Lexi en ares, het hyperkinetische duo
haar Brother from another mother waarvan ze niet wist dat ze hem had, maar maar al te blij si dat ze hem heeft leren kennen. Ze zal het wel niet kunnen laten om hem te plagen met het feit dat hij een ramp is in transfigurations, en haar hulp aanbieden in het beter worden erin.
PeterMaximoff schreef:
Paco zoekt mensen:
Flirts // FwB // one-night-stands // Ex // all that shit
Friends
Mensen om mee te sporten
Study buddies
Iemand waarmee hij echt niet mee door een deur kan
Iemand die de magie in zijn familie niet tot nietwaardig of duister bestempeld
Spanish Buddy/Iemand die Spaans van hem wil leren
Mensen die hem niet kunnen verstaan
Ik heb Mike en Lexi nog.
Miss dat hij Lex in ieder geval wat raad kan geven over Head zijn, gezien hij er al ervaring mee heeft. Andere dingen mogen ook als je voorstellen hebt.
Voor Mike heb ik niet echt iets, tenzij je oorstellen hebt
"Nothing is True. Everything is Permitted"