Westwick schreef:
(...)
Oeh, I like Naya! Zou ze een vriendin van Ivy willen/kunnen zijn?
Ik denk dat dat er heel erg vanaf hangt hoe ze elkaar hebben leren kennen
Ik denk dat ze zeker vriendinnen kunnen zijn, maar ze zal zich niet inhouden als ze vindt dat Ivy "overreacts" als iets niet gaat zoals zij het wil en haar ijdele gedrag zal haar waarschijnlijk ook wel de keel uit kunnen hangen. Aan de andere kant zal ze het leuk vinden dat Ivy ook gewoon zegt wat ze denkt en dat ze ambitieus is, gezien dat waarschijnlijk betekent dat ze geen opgever is.
PeterMaximoff schreef:
(...)
Met Mason was ik nog niet helemaal klaar. Heb je ideeen?
Ze zal het in ieder geval waarderen dat hij zich niet inhoudt bij ijshockey c: Hoewel, eigenlijk verwacht ze dat gewoon haha. Ik heb zo niet een idee, dus zal nog even nadenken. Edit: het bijles geven is denk ik niet heel logisch, gezien hij in een lager jaar zit als haar, dus dat zou dan een beetje vreemd zijn als hij haar bijles geeft
Unrequited schreef:
(...)
Ik heb Seb en Alex, maar ik ben nu te moe om iets leuks of origineels te verzinnen, dus het komt morgen ^^
Ik denk dat Alex en Naya op zich wel vriendinnen kunnen zijn, maar ik weet niet hoe Naya met haar moodswings om zou gaan. Eveneens zal ze haar sluwe kant maar niks vinden, dus daardoor denk ik niet echt vertrouwen (als ze van die kant af weet).
Zou jij iets weten voor haar en Seb?
PeterMaximoff schreef:
Iemand voor kleine, letterlijk, Paco?
I got Naya?
[ bericht aangepast op 1 juli 2016 - 16:27 ]
To the stars who listen and the dreams that are answered