• Hoi hoi, ik zit met een klein probleem. Ik ben pas begonnen aan een verhaal en weet helaas geen titel, behalve de naam van mijn hoofdpersoon. Helaas zit dit me niet lekker en wil ik toch iets anders..

    Miriah is eindelijk samen gaan wonen met Ethan, haar vriend van drie jaar. Het gaat geweldig en samen werken ze volop aan hun woning inrichten, tot dat Miriah ineens rare berichten krijgt - via sms, bellen en in de post. Het blijft niet enkel bij rare berichten en brengt de relatie tussen Miriah en Ethan in gevaar..

    Verhaal bevat meerdere karakters behalve bovenstaande - Miriah, Ethan en de stalker - maar die komen vanzelf naar voren en spelen in het begin geen grote rol. Het speelt zich af in New York, dus engels of nederlands voor de titel maakt niet uit.
    Ik wil alleen iets wat er uit springt en toch gelijk iets zegt over het verhaal. En nee, 'Stalker' is me te standaard (:

    Ik hoor graag ideeën van jullie!

    Opgejaagd - Frisk
    Toezicht - Tarrant
    Bekeken - Lucens
    Achtervolgd, Obsessie - Wolfram
    Panopticon - GredWeasley


    Gekozen voor Bekeken! Dankjullie.

    [ bericht aangepast op 2 juli 2016 - 1:26 ]

    Followed
    Opgejaagd
    You've got mail


    Mhm?

    In Het Oog — In the Eye.
    Toezicht — Control.
    In de Schaduw — In the Shadow.
    (You're) Being Watched.

    Je hebt er vast niets aan, maar dit is het enige waar ik op kon komen op dit moment.

    [ bericht aangepast op 30 juni 2016 - 1:09 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Opgejaagd en Toezicht klinken allebei wel intrigerend.. Ik sla ze even op!
    Dankje! (:

    Als iemand nog meer titels heeft, graag.

    Bekeken

    Meer weet ik niet (':


    i wanna die with you once or twice.

    Stalker
    Obsessie
    Bekeken
    Achtervolgd.

    Ik heb bij god geen idee.

    [ bericht aangepast op 30 juni 2016 - 8:36 ]

    funshames schreef:
    Hoi hoi, ik zit met een klein probleem. Ik ben pas begonnen aan een verhaal en weet helaas geen titel, behalve de naam van mijn hoofdpersoon. Helaas zit dit me niet lekker en wil ik toch iets anders..

    Miriah is eindelijk samen gaan wonen met Ethan, haar vriend van drie jaar. Het gaat geweldig en samen werken ze volop aan hun woning inrichten, tot dat Miriah ineens rare berichten krijgt - via sms, bellen en in de post. Het blijft niet enkel bij rare berichten en brengt de relatie tussen Miriah en Ethan in gevaar..

    Verhaal bevat meerdere karakters behalve bovenstaande - Miriah, Ethan en de stalker - maar die komen vanzelf naar voren en spelen in het begin geen grote rol. Het speelt zich af in New York, dus engels of nederlands voor de titel maakt niet uit.
    Ik wil alleen iets wat er uit springt en toch gelijk iets zegt over het verhaal. En nee, 'Stalker' is me te standaard (:

    Ik hoor graag ideeën van jullie!

    Opgejaagd - Frisk
    Toezicht - Tarrant
    Bekeken - Lucens
    Achtervolgd, Obsessie - Wolfram

    Ingesloten
    Binnengesloten
    Controle
    Gestalkt
    Geheim van Gevaar
    Nageslopen
    Angstaanjagend Begin

    Panopticon
    Messenger (boodschapper)
    In Tegenspoed


    Happy Birthday my Potter!

    GredWeasley schreef:
    Panopticon
    Messenger (boodschapper)
    In Tegenspoed


    Wauw, de eerste spreekt me erg aan, vooral nadat ik het Google. Gaaf bedacht van je!
    Ik zet hem op mijn lijst!

    Slotje op aanvraag ^^


    Deep inside, I've never felt alive