• Hey guys,

    Ik weet niet zo goed waar dit topic moet, dus als je een topic over een stijltang (en de mening daarover) in een ander topic moet zetten, ga je gang.

    Oke, ik wil dus een tijd een nieuwe stijltang en dan ècht een goede, dus niet zo eentje die je bijv voor 40 euro bij de Kruidvat haalt. Nee, echt een goede.
    Nou weet ik dat een vriendin van mij een hele goede heeft, doordat ik met haar toen die aankoop heb gedaan en mijn haar echt een supermooi (en totaal ander effect als de goedkope stijltangen) geeft. Nou ben ik dus helemaal verliefd op dit ding en heb ik even rond gegoogled waar ik het kreng kan kopen en ik kom deze site tegen.
    Eigenlijk is mijn vraag aan jullie: weten jullie misschien of dit een betrouwbare site is, zelf deze stijltang tegengekomen/gekocht en waar dan? Dat soort dingen.

    Alvast dankjewel ^^

    [ bericht aangepast op 28 juni 2016 - 12:10 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Op Trustpilot krijgt deze site een 7.1 en op andere sites staan ook goede reviews, Voor de rest kan ik je niet helpen, want ik gebruik geen stijltang. :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Well, toen ik naar onder scrollde zag ik allerlei logo's van middelen waarmee je kan betalen. Het ziet er betrouwbaar uit imo.


    26 - 02 - '16

    ^ En de site is zelf ook beveiligd, dus ik denk dat dat ook wel een goed punt is.

    Ik ga zelf ook even rondzoeken (als mijn ogen en hoofd mee willen werken). Bedankt voor de reacties tho c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb hier vaker besteld, heb ook 2 chi's (: Waarvan eentje van John beerens, Ik bestel er sowieso vaker haarproducten
    Tegenwoordig heb ik geleerd om mijn curls te omarmen maar vroeger stijlde ik mijn haar het liefst ieder uur. Toevallig heb ik vorige week een van mijn chi's weer eens uit de kast gehaald, en hij deed het nog net zo goed als voorheen, en het ding is al zeker 8 jaar oud.


    tya

    Ik lees heel veel slechte reviews van mensen. Natuurlijk ook genoeg goede, maar ik zie dat er vaak verkeerde producten worden bezorgd of dat producten niet meer te leveren zijn terwijl de site aangeeft dat de producten wel nog te leveren zijn. Mensen krijgen dan hun geld niet terug, moeten opeens verzendkosten krijgen, ect.


    You were born original, don't die as a copy.

    ^ Waar lees je dat?

    Poshlost schreef:
    Ik heb hier vaker besteld, heb ook 2 chi's (: Waarvan eentje van John beerens, Ik bestel er sowieso vaker haarproducten
    Tegenwoordig heb ik geleerd om mijn curls te omarmen maar vroeger stijlde ik mijn haar het liefst ieder uur. Toevallig heb ik vorige week een van mijn chi's weer eens uit de kast gehaald, en hij deed het nog net zo goed als voorheen, en het ding is al zeker 8 jaar oud.

    Yess. Je hebt mijn leven gered (nouja leven, mijn haar zeker!), dankjewel! Zijn er nog enkele dingen waar ik rekening mee moet houden (met de bestelling/het apparaat zelf)?

    [ bericht aangepast op 28 juni 2016 - 12:20 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tarrant schreef:
    ^ Waar lees je dat?

    (...)
    Yess. Je hebt mijn leven gered (nouja leven, mijn haar zeker!), dankjewel! Zijn er nog enkele dingen waar ik rekening mee moet houden (met de bestelling/het apparaat zelf)?

    Levering kan soms wel een tijdje duren (zo'n week max), maar het is nooit voorgekomen dat ik dingen niet heb gekregen of de verkeerde dingen heb ontvangen zonder compensatie. Ik heb eens een grote pot conditioner besteld en een kleine ontvangen, een mailtje gestuurd naar de klantenservice (die verassend snel reageren!) en binnen een week had ik een nieuwe, grote pot, en mocht ik de kleine houden, kostenloos.
    Over de stijltangen kan ik je wel vertellen dat als je ze frequent gaat gebruiken (dagelijks dus), je ze wel even moet schoonhouden. Gewoon even met een nat hygiënedoekje na gebruik of een washandje is al genoeg, (zorg wel dat hij niet meer warm is), anders krijg je vlekken op de platen en gaan ze stinken (best logisch ook haha). Buiten dat niks eigenlijk, je steekt ze in en ze zijn warm na 3 seconden, en ik ben echt tevreden ermee. Kunnen trouwens ook gebruikt worden om je haar te krullen!


    tya

    Poshlost schreef:
    (...)
    Levering kan soms wel een tijdje duren (zo'n week max), maar het is nooit voorgekomen dat ik dingen niet heb gekregen of de verkeerde dingen heb ontvangen zonder compensatie. Ik heb eens een grote pot conditioner besteld en een kleine ontvangen, een mailtje gestuurd naar de klantenservice (die verassend snel reageren!) en binnen een week had ik een nieuwe, grote pot, en mocht ik de kleine houden, kostenloos.
    Over de stijltangen kan ik je wel vertellen dat als je ze frequent gaat gebruiken (dagelijks dus), je ze wel even moet schoonhouden. Gewoon even met een nat hygiënedoekje na gebruik of een washandje is al genoeg, (zorg wel dat hij niet meer warm is), anders krijg je vlekken op de platen en gaan ze stinken (best logisch ook haha). Buiten dat niks eigenlijk, je steekt ze in en ze zijn warm na 3 seconden, en ik ben echt tevreden ermee. Kunnen trouwens ook gebruikt worden om je haar te krullen!

    Dat de levering iets langer gaat duren, maakt voor mij niet zoveel uit, als tie maar aankomt. Ik weet het! Ik heb de info meegekregen toen mijn vriendin de aankoop deed. Niet dat ik mijn haar zovaak ga krullen. Het is natuurlijk mooi meegenomen!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    @ Poshlost: Welke Chi raadt je aan? Je hebt er twee.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tarrant schreef:
    @ Poshlost: Welke Chi raadt je aan? Je hebt er twee.

    Ik ben momenteel niet thuis, maar als ik vanavond thuis ben zal ik het je even laten weten!


    tya

    Poshlost schreef:
    (...)
    Ik ben momenteel niet thuis, maar als ik vanavond thuis ben zal ik het je even laten weten!

    Is goed c: Dankjewel.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb van Chi die ionenstijltang (rood met zwarte). Heb hem al iets van 5 jaar en hij doet het nog steeds perfect, in ieder geval een goed merk dus ;). Weet niet meer waar we hem vandaan hebben gehaald, maar het lijkt wel betrouwbaar idd.


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Huh, maar ik heb er een van 30 euro van de Kruidvat en die werkt héél goed :')
    Binnen 10 seconden is hij al op 230 graden en binnen een half uur is mijn haar helemaal stijl. En ik heb haren tot aan mijn kont, so yh.


    I live for the applause, you will die for it.

    ^ Mijn haren zijn echt moeilijk in dat opzicht en ik heb er een boel gebruikt, maar ze blijven niet zo goed/zacht stijl als de Chi die ik toen gebruikte. Er zitten ook een boel tussen die slecht zijn voor je haar en het sneller kan afbreken. Daarom wil ik ook graag die. Is ook een stuk sneller klaar, dan de andere.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2016 - 15:38 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Het is echt raar. Op mijn mobiel kan ik gewoon op die site komen?


    Don't walk. Run, you sheep, run.