Arielle Suri Brown
Outfit
Sadie's ogen keken Arielle zielig aan. "Oh kom hier, baby." zei ze liefkozend tegen het hondje. Ze tilde haar op en Sadie probeerde gelijk haar gezicht te snuffelen.
Arielle's telefoon piepte luid en het geluid echode door de keuken. Haar moeder, die rustig tegenover haar zat te kauwen op een stuk ei, keek haar vragend aan, waarop Arielle haar schouders ophaalde. Snel keek ze op het scherm. Sera had haar een berichtje gestuurd, met daarin de vraag of ze over een half uurtje konden afspreken. Arielle stopte het laatste beetje brood met ei in haar mond en stond op. "Ik ga alvast naar het strand, want ik moet werken zometeen. Maar ik ga eerst een smoothie halen met Sera."
Haar moeder knikte. "Als je je broer ziet, zeg hem dat hij me even moet laten weten of hij vanavond thuis eet."
Arielle knikte en rende snel naar boven. Haar kamer was nog steeds warm en donker, maar ze gooide de gordijnen open en de deuren naar haar balkon. De frisse lucht kwam haar kamer binnen, lichtte het wat op. Haar gloednieuwe bikini hing aan een klein hangertje aan haar bomvolle kledingrek. Deze trok ze aan, in combinatie met een de outfit die ze de avond van te voren klaar had gelegd. Het was al lekker warm buiten, maar toch trok ze een vest erover aan. Op haar werk in de strandwinkel stond namelijk vierentwintig uur per dag, zeven dagen per week de airconditioning op de hoogste stand. Tevens gooide ze een extra outfit, voor het geval dat, in haar tas.
"Doei mam!" schreeuwde Arielle voordat ze de deur met een klap achter zich dicht liet vallen. Even keek ze van haar auto naar haar fiets naar de open weg. Ze besloot om maar te gaan lopen. Vaak ging Arielle lopen, als ze het idee had dat ze na het werk nog een cocktail zou gaan drinken, of als ze moest werken in de club. Toch ging ze soms lopen omdat ze even de rust nodig had van de weg die haar naar het strand zou leiden. Links van haar waren meters en meters grasvelden, met daarachter de azuurblauwe zee. Rechts van haar was de onverharde weg, geflankeerd door palmbomen en felgekleurde bloemperkjes.
Tien minuten later kwam ze aan bij het strand, en trok haar slippers uit en liet haar voeten zakken in het opgewarmde zand. Haar ogen scande het strand, op zoek naar het bekende blonde hoofd van haar vriendin. Echter zag ze Sera nog niet, maar ze zag wel Tyler en Alessa.
[ bericht aangepast op 28 juni 2016 - 21:57 ]
If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old