Serafina Neela Ava Becca Williams
Everything that kills me, makes me feel alive.
Ik trok de deur thuis open, op slot, waren die slaapkoppen nu nog niet wakker. Ik trok de sleutel onder de bloempot thuis vandaan en stak hem in het slot. Ik trok de deur open stopte de sleutel weer onder de bloempot en sloop naar binnen. Ik liep op mijn tenen de trap op in de hoop dat niemand van mij wakker werd. Ik schoot mijn kamer binnen en trok mijn kast open. Mijn hand tegen een stapel shirts aan om deze tegen te houden, het was me al zo vaak overkomen dat die weer omviel. Ik trok een simpel wit broekje met een wit hemdje uit mijn kast en deed er mijn leger jasje over heen. Ik gooide een paar sieraden om mijn nek zette een hoed op en mijn
outfit was klaar.
Ik rende weer op mijn tenen naar beneden maakte de deur open. Trok de sleutel onder de bloempot vandaan en deed hem weer op slot. Ik was bijna onze straat uit toen ik erachter kwam dat ik mijn portemonnee was vergeten. Snel jogde ik het stukje naar mijn huis terug. Bloempot, slot, open, naar boven rennen, portemonnee pakken en ik ging het rijtje nog een keer af. Ik wierp een blik op mijn horloge.
'Ughhh' ik was weer tien minuten te laat en ik was er nog niet eens. In de hoop dat
Ariëlle ook te laat was jogde ik in de richting waar we afgesproken hadden. Ik lachte bij die gedachte. Ik en Ari paste ook zo goed bij elkaar, we kwamen beide altijd te laat en daarom spraken we ook altijd eerder af. Toen ik er eindelijk was zag ik Ari al zitten.
'Sorry, Ari' zei ik en wierp haar een glimlach toe 'Ik was mijn portemonnee vergeten.' Ik lachte, hoe stom klonk dat terug gaan voor je portemonnee en uiteindelijk juist die vergeten.
'Wat willen jullie bestellen?' vroeg een ober
'Voor mij een aardbei banaan smoothie alsjeblieft' zei ik, ik keek Ari vragend aan.
[ bericht aangepast op 29 juni 2016 - 17:08 ]
"The stars replaced the emptiness of my heart."