Laatste tijd zit het allemaal niet zo mee, dus vandaag zou ik met m'n moeder en m'n oma eens lekker gaan shoppen in Alkmaar. Daar kan je best leuk winkelen, zeg!
Afgelopen dinsdag was ik in een muziekwinkel in Utrecht met een teleurstellende collectie aan basgitaren (ik speel basgitaar). Al enige tijd was opzoek naar een nieuwe bas, want de mijne is echt aan vervanging toe. Arm ding. En tuurlijk heb je een budget, want instrumenten zijn niet heel goedkoop. Dus ik daar wat basgitaren uitproberen die ik in mijn handen gedrukt kreeg, wat goedkope Squiers, spelen opzich best wel lekker. Maargoed, ik had mijn dag toen niet zo, het uitproberen lukte niet zo. Maar stiekem was ik wel verliefd geworden op eentje die ik niet uit kon proberen en bij die winkel ook redelijk buiten het budget viel.
Ik teleurgesteld naar huis. Op het internet zoeken en zoeken naar die specifieke basgitaar. Ze hadden 'm ook al niet in de muziekwinkel waar ik al heel lang naartoe ga, want daar handelen ze niet in het merk Gibson en Epiphone.
Máár, toen vond ik 'm op een site van een muziekwinkel die in Amsterdam en Alkmaar zit. Ik snel die gitaar reserveren om uit te proberen. En vandaag kon ik 'm dan eindelijk uitproberen.
Er was me verteld dat deze bas erg lomp en zwaar is, maar dat is dus helemaal niet zo! Sowieso dat deze nieuwe minder zwaar is dan mijn huidige. Dat is pas een lomp ding, zeg.
Dus, na een beetje spelen in die winkel, nam ik 'm mee. En ik ben er zó blij mee!
En dit is 'm dan. Heerlijk ding.
Aangezien ik aankomende vrijdag jarig ben, yay, heb ik ook nog een heel leuk Guns 'n Roses T-shirt gekregen van mijn oma! Zo lief!
Dit maakte mij vandaag heel blij, en vond ik dus best leuk om te delen!
Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.