Pffff, VTM'ers of wat? (joehoe)
NEE MAAR OMG IK HEB GEKEKEN EN OMGG ZO FUCKING SPANNEND. Overigens, ik vind die Arne echt een vuile pedofiel en Olivia is echt zo'n naïeve slet of zo xd ok, niet haar keuze om gedrogeerd in een bos verkracht te worden, maar kom op, ze wipt (letterlijk) van Lowie naar Arne :')
EN GOOOD, Williaaaam! Zijn ware aard komt naar boven xd trouwens, ik vond dat gevecht in het ziekenhuis echt wel slecht. Tom, kom op, het was zoooooo obvious dat je nog slaag zou krijgen het moment dat je hem de rug toekeerde. Marjanne is trouwens niet echt dood, denk ik. Dat kan gewoon niet :'D Leah Thys heeft trouwens in het praatprogramma erna over de Brexit verklapt dat 'de kijker moet denken dat Marjanne dood is'. Obvious huh.
Oh en ik kan Femke eeeeecht niet af. Da's echt zo'n trut. En die trouw, kom op, Peter, waarom doe je een random trouw? Femke was echt wel druk bezig met dat project?
OH EN WAT BETREFT FRANK BOMANS, DE LUL VAN HET JAAR; waarom kan hij gewoon niet rustig aan Kaat accepteren in plaats van heel de Kabouters kort en klein te kloppen? :'D EN SIMONNE, whatthefuck didyoudo???? You cheated on Frank AND on Julia. Slet 2.0
En als laatste: PEGGY, whatthehell ga je doen in Portugel met die vreemde gast??? Rosa is trouwens best wel grappig :')
Heel wat stof om over te praten dus, als trouwe Thuis-kijken
i can swear, i can joke i say what's on my mind if i drink if I smoke i keep up with the guys