• Zodiac Legends gaat over 12 kinderen die de eigenschappen en genen bevatten van de sterrenbeelden. Ze hebben krachten waarmee ze de vijand moeten bevechten. In de eerste 4 delen waren ze allemaal gescheiden van elkaar en moesten ze elkaar zien te vinden en hun krachten ontwikkelen. Op het einde van deel 4 versloegen ze de duistere heer waardoor de rust weer terugkeerde. In deel 5 kwamen ze erachter dat er nog een 13e sterrenbeeld rondliep waarin het kwaade nog steeds voortleefde. Via een ritueel van de vijanden kwam de duistere heer weer tot leven en bleef van het 13e sterrenbeeld alleen nog de goede kant over.

    Nu na ongeveer 1.5 jaar ga ik de story afschrijven met een deel 6 en 7. Ik begin deel 6 met een samenvatting van de voorafgaande 5 delen en een character bios zodat je niet eerst alle 5 de delen hoeft te lezen, tenzij je dat wilt natuurlijk.

    Het 13e sterrenbeeld is gevonden en de duistere heer die zijn naam veranderd heeft in Rasalhague, is teruggekeerd. De 13 sterrenbeelden hebben weer een grote taak te vervullen en zullen samen met de ecliptianen erachter moeten komen hoe ze de onsterfelijke slangendragers gaan verslaan. Maar terwijl doet Rasalhague er alles aan om het verleden na te streven en dat betekend dat hij de sterrenbeelden één voor één al vermoorden. Hopelijk zijn de sterrenbeelden sterk genoeg om het op te nemen tegen de slangendragers, anders zal het verleden zich herhalen en zal dat niet alleen het einde betekenen voor de ecliptianen en sterrenbeelden, maar ook voor de mensheid.

    'De onsterfelijke slangendragers keken mij met gloeiende ogen aan. Op dat moment wist ik dat ik zou gaan sterven. Ze hieven hun armen en zwarte vuurstralen schoten mijn richting op. Ik wist dat ik deze aanval niet zou gaan overleven, ook al zou ik mezelf beschermen. Ik hield mijn handen voor mijn ogen en wachtte gespannen af op het moment dat ik een gruwelijke pijn zou gaan voelen, maar dat gebeurde niet. Toen ik opkeek werd ik beschermd door een rood licht......'

    LINK: Zodiac Legends

    [ bericht aangepast op 22 juni 2013 - 16:50 ]


    Fantasy is the most important thing there is. Without it, we would only live in a world full of reality.

    Ik heb een preproloog (samenvatting van deel 1.2.3.4 en 5), character bios en een proloog geactiveerd.

    [ bericht aangepast op 16 juni 2013 - 15:14 ]


    Fantasy is the most important thing there is. Without it, we would only live in a world full of reality.

    Begrijp ik het goed als ik zeg dat de 'delen', eigenlijk gewoon losse hoofdstukken zijn? Of zijn het echt allemaal losse story's?
    Het idee klinkt wel heel origineel, ik zal eens een kijkje nemen (:

    [ bericht aangepast op 16 juni 2013 - 15:27 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Silvertongue schreef:
    Begrijp ik het goed als ik zeg dat de 'delen', eigenlijk gewoon losse hoofdstukken zijn? Of zijn het echt allemaal losse story's?
    Het idee klinkt wel heel origineel, ik zal eens een kijkje nemen (:


    Ja eigenlijk zijn alle delen bij elkaar één groot verhaal.
    Vraag me niet waarom ik er niet gewoon één story van heb gemaakt, maar ik heb die beslissing eenmaal zo genomen 1.5 jaar geleden hahaha.
    Thnx :)


    Fantasy is the most important thing there is. Without it, we would only live in a world full of reality.

    Hoofdstuk 1


    Fantasy is the most important thing there is. Without it, we would only live in a world full of reality.

    Hoofdstuk 2


    Fantasy is the most important thing there is. Without it, we would only live in a world full of reality.

    I love it!
    Ik kijk erg uit naar je toekomstige hoofdstukken!


    Don't Care!

    Hoofdstuk 3
    Vandaag al 24 kudo's :D


    Fantasy is the most important thing there is. Without it, we would only live in a world full of reality.

    Hoofdstuk 4
    :D


    Fantasy is the most important thing there is. Without it, we would only live in a world full of reality.